Petri Kontiola

masa_90

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
376
Ei ollut tänään Konnan päivä. Tälläistä se on joskus. Ensi kerralla sillä loistavalla taholla millä tämä kausi pääasiassa on mennytkin.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Noh... Voidaan taas puhua tuomaritoiminnasta: muuten saat hakata sitä mailaa pleksiin oikein urakalla, mutta nyt kun se osui oikeassa kulmassa ja aiheutti halkeaman, niin kymppi tuli, ilman tuota ei olisi tullut.
Vituttaa tuo roolin ottaminen seeproilta taas, ensin vihelletään päin vittua, sen jälkeen kun pelaaja turhautuu annetaan rangaistuksia seurauksesta, ei teosta, ihan perus Kiikarin tiimin toimintaa.

Eipä se peli silti siihen ratkennut, oli 60 minuuttia aikaa saada tehtyä 1 maali, ei onnistuttu ja nyt eteenpäin.

Mitä tarkoitat päin vittua viheltämisellä? Tämä tilanne vihellettiin täysin oikein ainakin paitsion osalta. Oli nimittäin paitsio. Kyllä ne linjurit joskus jotain oikeinkin näkevät.

Jos jotain muuta tilannetta, niin siihen en ota kantaa.
 

Murheellinen sosialisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
164
Eihän se ollut paitsio, ei lähelläkään.

Joopajoo.

Screenshot_20230224_234941_com.android.gallery3d.jpg
 

Murheellinen sosialisti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
164
Minusta vaikutti sovitulta kuviolta toi ylivoiman mailannostoyritys. Siitä olis Haapalan ollut hyvä laittaa neliön poikki Ikoselle onetimerin paikka mutta valitettavasti Konna löi mailasta ohi. Ihmettelin kun ei kommentaattori Pesonenkaan tästä maininnut.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
Minusta vaikutti sovitulta kuviolta toi ylivoiman mailannostoyritys. Siitä olis Haapalan ollut hyvä laittaa neliön poikki Ikoselle onetimerin paikka mutta valitettavasti Konna löi mailasta ohi. Ihmettelin kun ei kommentaattori Pesonenkaan tästä maininnut.
Varmaankin oli sovittu juu. Haapala tosin syöttää tuossa tilanteessa maalin eteen Suomelle joka ohjaa kiekon yli maalin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 400

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Nyt kyllä suosittelisin porukkaa käymään silmälasikaupoilla, jos tosissaan on sitä mieltä ettei tuo ole paitsio, vaikka tilanteen on nähnyt hidastettunakin.

Kiekko on keskialueella ja tulee sieltä Tapparan puolustusalueen suuntaan. Tällöin siniviivan Tapparan puoli on kiekon näkökulmasta se piste, josta paitsio katsotaan. Kontiola ylittää tuon viivan ennen kiekkoa, melko selvästikin.

edit: eri asia toki, jos ei ole nähnyt uusintaa :)
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 523
Olihan se paitsio, Konna oli niin puhki ettei ehtinyt pois alueelta ajoissa. Hallissa näytti selvältä jo ennen vihellystä.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 909
Mitä tarkoitat päin vittua viheltämisellä? Tämä tilanne vihellettiin täysin oikein ainakin paitsion osalta. Oli nimittäin paitsio. Kyllä ne linjurit joskus jotain oikeinkin näkevät.

Jos jotain muuta tilannetta, niin siihen en ota kantaa.
Paitsiohan tuo on, eikös ennen tuota jäänyt ne Tapparan roikkumiset Haapalaan viheltämättä? Eipä siinä, siihen ei peli kaatunut, parin viikon päästä vaan pleijarimode päälle niin voidaan haastaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 352
Paitsiohan tuo on, eikös ennen tuota jäänyt ne Tapparan roikkumiset Haapalaan viheltämättä? Eipä siinä, siihen ei peli kaatunut, parin viikon päästä vaan pleijarimode päälle niin voidaan haastaa.
Tätä pleijarimoodia itsekin kaipailen joukkueelta. Naapuri on siinä kyllä paljon edellä ja tuossa mailakamppailupelaamisessa.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 930
Tunne ja fokus pitää pysyä pleijareissa oikeissa asioissa niinku Pendokin sano pressissä et hyvää oppia. Että fokus pitää pysyä oikeissa asioissa vaikka mitä tapahtuisi. Eilen niin ei tapahtunut.

Siihen olen pettynyt, että Konna kokeneena pelaajana kapteenistoon kuuluvana ei tähän pystynyt.

Missään asiassa mihin voidaan vaikuttaa itse ei pidä antaa tasoitusta Tapparalle.

Pelillisesti olen suht luottavainen kumminkin.
Henkisissä jutuissa oli eilen se ratkaiseva ero mun mielestä ,minkä takia myös ansaittiin se häviö.
 

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
677
Tunne ja fokus pitää pysyä pleijareissa oikeissa asioissa niinku Pendokin sano pressissä et hyvää oppia. Että fokus pitää pysyä oikeissa asioissa vaikka mitä tapahtuisi. Eilen niin ei tapahtunut.

Siihen olen pettynyt, että Konna kokeneena pelaajana kapteenistoon kuuluvana ei tähän pystynyt.

Missään asiassa mihin voidaan vaikuttaa itse ei pidä antaa tasoitusta Tapparalle.

Pelillisesti olen suht luottavainen kumminkin.
Henkisissä jutuissa oli eilen se ratkaiseva ero mun mielestä ,minkä takia myös ansaittiin se häviö.
Jos Konna yrittikin herätellä joukkuetta:)
 

weston

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
315
Jo ekassa erässä kävi kovasti kierroksilla kun Rätyä rupesi kouluttamaan jo vaihdon aikana jäällä ja sen jälkeen aitiossa.
Sitä en muista oliko ennen vai jälkeen tapparan maalin mutta en aiemmin ole ihan tuollaista häneltä nähnyt.
Jotain 'mäk kinnon' tyylistä tuossa oli.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 837
Kostea viikonloppu syynä tiistain poissaoloon? Onko jollain tietoa tästä?

Kyllähän sitä jotkut höpisivät, että olisi ollutkin kurinpidollinen toimi tuo tiistain poissaolo. Totuutta en tiedä, että oliko kuume vain keksitty syy vai ihan oikea. Ainakin eilen Kontiola oli kyllä aivan pinna kireällä ensimmäisestä vaihdosta lähtien.

Tiedä häntä.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 523
Jos Konna yrittikin herätellä joukkuetta:)

Oikeesti se kymppi ainakin tuli hyvään paikkaan. Minuutit oli rullaamassa kohti nollaa eikä Ilves saanut otetta. Konnalta peli ykkössentterinä oli vähän pliisu. Ilves sai tuossa vielä yhden mahdollisuuden tulla uudestaan, mutta pian istuttiin jo jäähyllä. Siihen se meni. En tiedä mitä Konna ajatteli, tai jätti ajattelematta, mutta periaatteessa Ilves tarvitsi tuossa kohtaa erätauon. Siinä kohtaa peliliike pelimieheltä. Tahallinen tai tahaton.
 
Ylös