Petri Kontiola

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 014
Toi Konnan ylivoimaisuus laukaisutasapainossa oli varmaan yllätys monelle tämän palstan "asiantuntijalle". Ei selity pelkästään Konnan lyhyillä vaihdoilla. Kyllä siinnä on toiseenkin päähänkin saatu hyökkäys, kun Konna on jo vaihdossa. Varmaan osa syy on Konnan ylivoimaisuus aloituksissa. Mutta sama se miten sen saa, kunhan jatkossakin Konnan ollessa kentällä vastustjan maalivahti joutuu huhkiin.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Onhan Kontiola ollut todella paljon parempi joulun jälkeen.

Kontiola ja Suomi tulevat olemaan vielä keväällä ratkaisupelaajia hyökkäyksessä.

Uskon että nämä kaverit saavat vielä ylivoimankin kunnolla toimimaan. Tai pakkohan se on.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 006
Jaa että Konna ei sovellu pystysuunnan vauhtilätkään? Kattokaa Ilveksen 3-2 maali viime pelistä. Heittää kiekon päätyyn ja ehtii itse kiekkoon. Sitten voittaa kaksinkamppailun ja tarjoilee namupassin Odensille.
Siinä haisi jotain, mitä vaan ei nuoruus ja vauhti korvaa.. se oli kokeneen ja kovan pelimiehen liike.
Kovat pelimiehet tekee asioita, joihin muiden rohkeus ja tilannetaju ei edes riitä. Ei edes yrittää.
 

vilperi

Luottopelaaja
Viestejä
1 162
Jaa että Konna ei sovellu pystysuunnan vauhtilätkään? Kattokaa Ilveksen 3-2 maali viime pelistä. Heittää kiekon päätyyn ja ehtii itse kiekkoon. Sitten voittaa kaksinkamppailun ja tarjoilee namupassin Odensille.

Päissäni (lue:ajatuksissani) mietin syötön lähdön jälkeen lavasta "mihin v**tuun sä syöt..." kiekon lipuessa kauaksi Saarelan lavasta, ja "jumankekka, miten löysi Denssin!" Odenin nostaessa kädet pystyyn. Toki osittain tämäkin johtui porilaisesta kuvakulmasta, eikä ottelun seuraaminen ole koskaan näytöltä sama kuin hallissa. Se ei silti vie pois sitä faktaa, että kyseessä oli pelimiehen järjestämä maali.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Käykää kuuntelemassa Kimanttia podcast missä on konna vieraana, nosti kyllä osakkeita ainakin mun silmissä. Toivottavasti jatkaa myös seuraavan kauden ilveksessä
Ensi kauden osalta on todella vaikeaa sanoa onko Konnalle tarvetta. Ikää tulee lisää, ja rooli ykkössentterinä on liikaa. Onko Mäntykivestä olemaan ykkönen ja kykenisikö Konna olemaan ensi kaudella saman tyylisessä roolissa kuin nyt? Toisaalta olisi hienoa nähdä miehen jatkavan, mutta uskon tämän olevan viimeinen kevät.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Käykää kuuntelemassa Kimanttia podcast missä on konna vieraana, nosti kyllä osakkeita ainakin mun silmissä. Toivottavasti jatkaa myös seuraavan kauden ilveksessä

Ja missä jaksossa Konna on vieraana? Ja missä kohtaa alkaa Konnan osuus?
Podplay ei alustana ole meikäläisen suosikki Ja ihan selkeästi ei aina ainakaan Insinöörille selkenee, kuka sattuu milloinkin olevan vieraana. Mäkinen Ja Timonen ovat lisäksi aika raskasta kuunneltavaa, kun hekottavat toisilleen omia sisäpiirivitsejään. Hyppäisin siis mielelläni
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Ja missä jaksossa Konna on vieraana? Ja missä kohtaa alkaa Konnan osuus?
Podplay ei alustana ole meikäläisen suosikki Ja ihan selkeästi ei aina ainakaan Insinöörille selkenee, kuka sattuu milloinkin olevan vieraana. Mäkinen Ja Timonen ovat lisäksi aika raskasta kuunneltavaa, kun hekottavat toisilleen omia sisäpiirivitsejään. Hyppäisin siis mielelläni

Ja löytyhän vastaus Googlen avulla. Tässä linkki kaikille. Ei tartte etsiä. https://www.podplay.com/fi-fi/podca...es/kimanttia-vieraana-petri-kontiola-77576222
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 591
Ja missä jaksossa Konna on vieraana? Ja missä kohtaa alkaa Konnan osuus?
Podplay ei alustana ole meikäläisen suosikki Ja ihan selkeästi ei aina ainakaan Insinöörille selkenee, kuka sattuu milloinkin olevan vieraana. Mäkinen Ja Timonen ovat lisäksi aika raskasta kuunneltavaa, kun hekottavat toisilleen omia sisäpiirivitsejään. Hyppäisin siis mielelläni
Jos on androidin puhelin niin google podcast on ihan pätevä sovellus, löytää nuo podplayn jututkin, haku toimii sekä muut jutut latauksesta lähtien. Toki löysitkin jo mutta näin googlen botnetin ei maksettuna mainoksena vaan kerron :)
 

Tarinankertoja

Luottopelaaja
Viestejä
3 357
Ikää tulee lisää, ja rooli ykkössentterinä on liikaa.

Raipe pelasi pitkään muuttuneella roolilla puollustavana sentterinä. Konnan kokemuksella, pelikäsityksellä ja siotustaidolla tämä rooli olisi mahdollinen Konnalle vielä vuosia. Siis jos itse sellaisen mindsetin itselleen luo. Ja tästä näkyy mun mielestä merkkejä. Kuinka Konna pelaa peliälykkäästi puolustuspää edellä tunnollisesti sentteriroolia vetäen ja antaen esim laitureilleen tilaa mennä. Eli voihan olla että mies jatkaa alakenttien huippusentterinä, kun pisteidenteko ei enää olisikaan se pääasia.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 942
Raipe pelasi pitkään muuttuneella roolilla puollustavana sentterinä. Konnan kokemuksella, pelikäsityksellä ja siotustaidolla tämä rooli olisi mahdollinen Konnalle vielä vuosia. Siis jos itse sellaisen mindsetin itselleen luo. Ja tästä näkyy mun mielestä merkkejä. Kuinka Konna pelaa peliälykkäästi puolustuspää edellä tunnollisesti sentteriroolia vetäen ja antaen esim laitureilleen tilaa mennä. Eli voihan olla että mies jatkaa alakenttien huippusentterinä, kun pisteidenteko ei enää olisikaan se pääasia.

Juuri näin. Aloitukset kotiin, 5vs5 lyhyttä puolustusvoittoista vaihtoa ja roolia ylivoimasta. Jos vaan kiinnostaa, niin menisi useita kausia vielä.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 994
Itse uskon, että Konna jatkaa Ilveksessä. Tuntuu, ettähän nauttii pelaamisesta melki enemmän kuin koskaan. Lappua vaan kouraan.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 591
Raipe pelasi pitkään muuttuneella roolilla puollustavana sentterinä. Konnan kokemuksella, pelikäsityksellä ja siotustaidolla tämä rooli olisi mahdollinen Konnalle vielä vuosia. Siis jos itse sellaisen mindsetin itselleen luo. Ja tästä näkyy mun mielestä merkkejä. Kuinka Konna pelaa peliälykkäästi puolustuspää edellä tunnollisesti sentteriroolia vetäen ja antaen esim laitureilleen tilaa mennä. Eli voihan olla että mies jatkaa alakenttien huippusentterinä, kun pisteidenteko ei enää olisikaan se pääasia.
Konnahan fanitti Raipea joten latu on todellakin vapaa. Luonteet ovat kyllä vähän erilaisia :)
 

Raipen lämäri

Luottopelaaja
Viestejä
1 808
Itse uskon, että Konna jatkaa Ilveksessä. Tuntuu, ettähän nauttii pelaamisesta melki enemmän kuin koskaan. Lappua vaan kouraan.
Just näin ainakin kertoi podcastissä, sekä kehui joukkueen ilmapiiriä. Ja varmasti miettii ettei hänen tarvi kantaa ykkös hevosen viittaa ens vuonna, vaan kaikki tasaisesti suorittaa.
 
Ylös