Petri Kontiola

Kovasti paheksutaan päihteistä puhumista tässä yhteydessä. Itse en oikein ymmärrä näkökulmaa tässä yhteydessä, sillä en ole viestiketjussa nähnyt yhtäkään epäkunnioittavaa viestiä. Päinvastoin, kaikki toivovat hyvää ja parantumista sekä tapaturmasta että päihdesairaudesta.

Eihän missään ole tullut ilmi että konna olisi ollut humalassa, onko se pelkästään olettamus vai onko mulla mennyt jotain ohi
No mulla on tähän asiaan ihan 100% varmuus, mutta en lähde lähdettä tässä kertomaan. Ei tarvitse uskoa mun juttuja enkä halua asiasta enempää edes keskustella.

Voimia Petrille ja Petrin lapsille.

Kovasti paheksutaan päihteistä puhumista tässä yhteydessä. Itse en oikein ymmärrä näkökulmaa tässä yhteydessä, sillä en ole viestiketjussa nähnyt yhtäkään epäkunnioittavaa viestiä. Päinvastoin, kaikki toivovat hyvää ja parantumista sekä tapaturmasta että päihdesairaudesta.
Pointtini olikin se että annetaan olla tässä kohtaa. Vahinkoja voi sattua kenelle vaan. Keskitytään nyt vaan toipumisen toivomiseen.

• Tykkää
Reactions: M22
Pointtini olikin se että annetaan olla tässä kohtaa. Vahinkoja voi sattua kenelle vaan. Keskitytään nyt vaan toipumisen toivomiseen.
Eiköhän jokainen osaa itse päättää miten he haluavat asiasta keskustella, turha täällä aikuisten aikuisia opastaa "kirjoittakaa kuten minä haluan". Tämä on kuitenkin keskustelupalsta eikä mikään valkopesupaikka tai tiedotuspalsta, tiedotus alkaa nyt...tiedotus on päättynyt.

Vähän kuin Andy McCoy olisi voinut pudota vahingossa parvekkeelta selvinkin päin? JJ Lehto olisi voinut ajaa siltaa päin vahingossa selvinkin päin? Onhan se mahdollista...ihmisiä nyt sattuu kiinnostamaan päihteiden alaisena tapahtuneiden vahinkojen mahdolliset taustavaikuttajat usein vähintään yhtä paljon kuin itse vahingot.

Kun näinkin vakava vahinko on sattunut, tärkeintä on tietenkin toivoa, että loukkaantunut mies saadaan kuntoon. Valkopesun sijaan kannattaisi hyödyntää valistava muistutus siitä, miten päihteet altistavat vakaville onnettomuuksille. Tays:n teho-osastolla reilusti yli puolet potilaista on joutunut sinne suoraan tai epäsuorasti päihteisiin liittyvän tapahtuman seurauksena. Tällaiset tilastot eivät valehtele – toivottavasti jokainen ottaa niistä opikseen.

Takaisin