Petri Kontiola

KURITTAJA

Luottopelaaja
Viestejä
1 629
Aloitin näköjään pienen paskamyrskyn mutta sanottakoon näin että näin mitä näin ja olen itse siitä varma. Voi olla että oli alkoholiton mutta se ei selittäisi hänen krapulaista ulkonäköään ja olemustaan. Ylipäätään miksi olisit Amurin Krouvissa joulupäivän aamupäivällä? Nemo oli hyvissä ja siitä olen varma.

Mielestäni ei ole fiksua jakaa, kommentoida, ja moralisoida ihmisten yksityisasioita somessa. Mutta Konna on kuitenkin julkisuuden henkilö, ja julkisuuden henkilöillä on mielestäni vastuu julkisista sanomisistaan.

En sano, että Konna on retkahtanut, mutta jaoin silti todistamani asiakohdat joista kukakin tehköön omat päätelmänsä. Ajatuksenani ei ollut tuomita Konnaa tai aloittaa ajojahtia hänen peräänsä.

Jaoin vain näkemäni, koska mielestäni se on sen verran vakava homma, että sen täysin huomiotta jättäminen olisi vaikeaa.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 925
Aloitin näköjään pienen paskamyrskyn mutta sanottakoon näin että näin mitä näin ja olen itse siitä varma. Voi olla että oli alkoholiton mutta se ei selittäisi hänen krapulaista ulkonäköään ja olemustaan. Ylipäätään miksi olisit Amurin Krouvissa joulupäivän aamupäivällä? Nemo oli hyvissä ja siitä olen varma.

No onhan se nyt täysin väärä paikka ja aika alkoholistille olla känniköörissä baarissa. Kyllä on harvassa, jotka laakista Minnesotahoidosta lyövät korkin kiinni ja vaikea uskoa, että niin tässäkään keississä olisi käynyt.

Samalla lailla koitettiin Konnan edellisiä sekoiluita Ilves-aikana lakaista maton alle ja hyssytellä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 810
Hetkonen mitä meinaat ? Ei kai sillä ole merkitystä oletko ykkös sentteri vai ylimääräinen hyökkääjä? Eikö jokaisella ole tismalleen sama vastuu hoitaa roolinsa ja olla työkykyinen.
No ehkä on vähän eri palkka ja odotukset sille ykkössentterille kuin jollekin Päkkilälle jossain neloskentässä vaikka ei se ryyppääminen kesken poffien ole tietenkään keltään hyväksyttävää. Sulla menee nyt vähän pointti ohi.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 810
Eli ”kolmossentteri” voi ottaa kippoa?

On tämä kyllä käsittämätöntä kuinka joillekkin voi olla niin kova paikka ”Konnan tekemiset”. Joukkueena voitetaan, joukkueena hävitään.

Ilves ei ollut valmis.
Joo niinhän mä sanoin. Mikä teitä oikein vaivaa ettette ymmärrä pointtia? Ette voi olla noin saatanan tyhmiä.:rolleyes:
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 810
TEKEEKÖ.SE.TIKAN.KUPINOTOSTA.KESKEN.PLAY-OFFIEN.JOTENKIN.HYVÄKSYTTÄVÄMPÄÄ?

Tämä kuuluisi enemmän Tikan kuin Kontiolan ketjuun, mutta ihmettelen miksi moni olisi valmis viime kevään jälkeen ottamaan Tikan takaisin kun pelit ei Ruotsissa ole lähteneet kovin mallikkaasti lentoon. Samasta paskasta tempusta toivotaan Kontiolan juovan itsensä suurin piirtein hengiltä, mutta Tikka otettaisiin avosylin vastaan. Miksi? Siksikö ettei Tikka ollut suurieleisesti lopettamassa uraansa? Siksikö että teki paremmat pisteet kuin Kontiola play-offeissa? Siksikö ettei kevään jälkeen mennytkään Tapparaan? Ainakaan minulle ei noista mikään merkitse sen jälkeen mitään kun kusivat koko kauden huipentumisen päälle.

Tommi Tikka oli muuten ihan samalla tavalla Ilveksen varakapteeni kuin Petri Kontiolakin. Koita siinä sitten pelata yhteisiä tavoitteita kun kapteenisto näyttää mallia sitoutumisesta.
Lue mitä tuossa ylempänä kirjoitin. Ja ei, en vitussa olisi ottanut Tikkaakaan takaisin. Missään kohtaa en sellaista tässä ole edes puhunut.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 397
Kylläpä Tenu-Petrin joulupäivänvietto on täällä herättänyt suuria tunteita. Itsessä ei herätä oikeastaan muuta kuin tunteen ”mitä minä sanoin”. Densoja on maailma väärällään eikä heitä voi parantaa kukaan muu kuin hän itse. Toivottavasti Petrin vaimo ei päästä tenukeppiä lasten lähelle muuta kuin selvin päin. Ei sääliä eikä ymmärrystä täältä. Ei sen suuremmin tuomitsemistakaan. En vain välitä lainkaan.
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
IMG_4576.jpeg

Ettei nyt vaan sattuis mitään
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
897
Alkaa meneen jo itelläki kuppi nurin näitten postausten kanssa:p
 
Viestejä
1 902
Ei helvetti, pakko näköjään tänne vielä kerran kirjoittaa. Sori että toistan itseäni:

Toivottavasti Kontiola on jäällä ja selvinpäin, kun Ilves ratkaisee mestaruuden. Se olis niinku parasta ikinä.

Joku kirjoitti, että Kontiolan toipuminen menee Ilveksen mestaruuden edelle. Ei hyvällä, mutta taidat kirjoitella väärälle palstalle. Mä antaisin koko omaisuuteni Ilveksen mestaruudesta. Todennäköisesti yhden raajanikin.

Mitä tulee tähän Kontiolan joulun ja uudenvuoden viettoihin, niin täytyy vähän ihmetellä, jos toipuva alkoholisti viettää vapaa-aikaansa baarissa juuri kenkää saaneen Nemo Niemisen kanssa, joka nyt ei muutenkaan ole mikään penaalin terävin kynä. Mutta se ei onneksi ole enää meidän murhe. Olen samaa mieltä, että koko ketjun voisi sulkea. Parempi olisi, kun yritettäisiin unohtaa tämä tyyppi. Puolitoista kautta teki paljon hyviä asioita (ja fanitin täysillä) mutta viimeiset kuukaudet vesittivät kaiken.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
603
Kertoo susta ihmisenä aika paljon, että täällä toivot perheellisen retkahdusta klo 04:36 uuden vuoden yönä luultavasti tuhannen kännissä. Noloa.
Kertoo Konnasta paljon ihmisenä, että on itse valmis tuhoamaan perheensä pettämällä vaimoa ja juomalla viinaa jätkien kanssa. Antakaa banaania vaikka, kun täällä mitään ei saa sanoa. Petteri Punakuono ja Petri Punaposki!

Edit. Ai niin, olin selvinpäin ja aamulla ekana salilla. Taisit itse ottaa naukun tai kaksi!
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 755
Siitä se lähtee! Ollaan oikeilla raiteilla kohti kevättä.

Minä ainakin haluan että Ilves voittaa keväällä mestaruuden siksi että se on paras joukkue keväällä ja todistaa sen ottamalla 12 voittoa. En halua että Ilves on mestari siksi että se on lucky loser, joka voittaa mestaruuden siksi, että sen oikeasti parhaan joukkueen avainpelaajalle iskee ryyppy päälle. Verrataanpa Kärppä-sarjaan ja 6. pelin Raksilan jääfarssiin. Jos uhkakuva olisi toteutunut ja liiga tuominnut Kärpät hävinneeksi ja Ilveksen jatkoon, olisihan se ihan kiva juttu Ilveksen kannalta, mutta kenellä muka olisi ollut siinä olo että Ilves oli sarjassa parempi ja ansaitsi jatkopaikan?

Kertoo Konnasta paljon ihmisenä, että on itse valmis tuhoamaan perheensä pettämällä vaimoa ja juomalla viinaa jätkien kanssa. Antakaa banaania vaikka, kun täällä mitään ei saa sanoa. Petteri Punakuono ja Petri Punaposki!

Edit. Ai niin, olin selvinpäin ja aamulla ekana salilla. Taisit itse ottaa naukun tai kaksi!

Juu juu, vanha kunnon KUN EI MITÄÄN SAA ENÄÄ SANOA - uhriutuminen. Totuushan täällä taas on ollut suurin kärsijä kun pelaajan, joka ei enää liity Ilvekseen millään tavalla, yksityisasioita ruoditaan.
 
Viimeksi muokattu:

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 861
Miten se, että on baarissa meinaa, että olisi retkahtanut juomaan mitään alkoholipitoista?

Itsekin olen usein selvinpäin baarissa esim. Kuskina.

Toki taustat huomioiden voi mieli varmasti tehdä, mutta ei se ole mikään itseisarvo, että jos seuralaiset juo, itsekin juo.

Kaikkee hyvää Konnalle tulevaisuuteen. Oli tärkeä palanen myös Ilveksen ensimmäisen pudotuspelipeikon selättämiseen, eli välierään pääsyyn.
 
Ylös