Petri Kontiola

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mun mielestä ihan turhaa vetää enää Ilvestä millään tapaa tähän mukaan. Kaikkea hyvää toipumiseen, mutta Last Dance-hommat sun muut veti ihan itse pöntöstä alas ja tää pelleily vaan pahentaa asiaa.

Niin tästä koko Kontiola-showsta ml. osa herran kommenteista nyt voi olla montaa mieltä, mutta nyt toit esille juuri sen kommentin, jossa ei ole mitään muuta tarkoitusperää kuin olla siltä osin rehellinen, että olisi kyllä jatkanut Ilveksessä omasta puolestaan. Tällä tietysti halusi myös miellyttää Ilveksen kannattajia ja kertoa, ettei lähtenyt Tapparaan siksi, että nimenomaan vain sitä olisi halunnut. Siinä mielessä en ymmärrä tätä nyt ollenkaan.
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Jos Konna olisi ollut täysin rehellinen niin olisi sanonut ettei Ilves enää huolinut.

Nyt tuli tollanen politikon vastaus joka antaa ymmärtää, että jos olisi aiemmin ilmoittanut jatkavansa niin Ilveskin olisi ehkä ollut mahdollisuus.

No se siitä, nyt lopetan tämän ketjun seuraamisen.

Sairas Petri tuli Ilvekseen missä sairastui vielä enemmän. Näin se kai sit on.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Jos Konna olisi ollut täysin rehellinen niin olisi sanonut ettei Ilves enää huolinut.

Nyt tuli tollanen politikon vastaus joka antaa ymmärtää, että jos olisi aiemmin ilmoittanut jatkavansa niin Ilveskin olisi ehkä ollut mahdollisuus.

No se siitä, nyt lopetan tämän ketjun seuraamisen.

Sairas Petri tuli Ilvekseen missä sairastui vielä enemmän. Näin se kai sit on.

Ymmärrän tuonkin näkökulman, mutta pidän tuota itse ihan hyvänä ja neutraalina vastauksena mediaan. Mahdollisimman vähän kohinaa tuo aiheuttaa. Lisäksi täytyy huomioida, että "paikat täynnä" on voinut olla Ilveksen ilmoitus Kontiolalle, vaikka taustalla olisi muutakin, eli se itsestäänselvyys.
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Ymmärrän tuonkin näkökulman, mutta pidän tuota itse ihan hyvänä ja neutraalina vastauksena mediaan. Mahdollisimman vähän kohinaa tuo aiheuttaa. Lisäksi täytyy huomioida, että "paikat täynnä" on voinut olla Ilveksen ilmoitus Kontiolalle, vaikka taustalla olisi muutakin, eli se itsestäänselvyys.
Joo kukaan meistä ei varmasti tiedä sanatarkasti mitä Ilves on sanonut.

Ja kuten sanoit niin olihan toi ihan nerokkaan neutraali vastaus kun nyt varmaan haluaa olla mediasta poissa ja keskittyä pelaamiseen. Paluutahan seuraa suurennuslasilla koko maa, ei pelkästään Tamperelaiset.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 523
"– Tapparassa oli tällä hetkellä minulle paikka. Tarvittiin minunlaistani pelaajaa, enemmän kuin naapuriseuralla, Kontiola naulaa."

Tän nyt voisi tulkita ihan miten vaan, mutta epäilemättä täysin totta.
 

Nevöförget95

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
677
Nyt näytti olevan jakso julkastu kans spotifyyn
Kuunneltu ohjelma ja siihen perustuen itse olisin Konnan Ilvekseen todellakin ottanut. Tsemppiä Konnalle ylikylän "mun suosikille" Tapparaan ja elämään muutenkin. Ps. Lippu jo hankittu 17.11 peliin.
 
Viimeksi muokattu:

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 689
Toistan itseäni ja totean että Konnan juopottelu oli kyllä huomattu mutta pahempi alkoholismi tuli seuran tietoon vasta keväällä.

Tämä. Toki vaikka Kontiola halusi/olisi halunnut jatkaa Ilveksessä, niin seura ei jatkoja ei olisi kuitenkaan antanut.

Kontiolan ilmaisu valitsin Tapparan on vailla pohjaa, kun muuta ei ollut tarjolla.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Kuunneltu ohjelma ja siihen perustuen itse olisin Konnan Ilvekseen todellakin ottanut. Tsemppiä Konnalle ylikylän "mun suosikille" Tapparaan ja elämään muutenkin. Ps. Lippu jo hankittu 17.11 peliin.

Tervetuloa takaisin, sinua onkin jo ollut ikävä!
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
482
Konna spotattu kaupungilla tulossa parturista ulos. Oli pojat mukana ja pojilla ilvestakit päällä; huusivat ilvestä kys. parturin tuulikaapista hämpille. Haha!
Mietinkin, että mahtaako Konna nyt pukea pojat Tapparan vermeisiin uuden sopparinsa myötä.
Hienoa jos pojat saavat itse päättää ja toivottavasti pysyvät meidän leirissä.
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Mietinkin, että mahtaako Konna nyt pukea pojat Tapparan vermeisiin uuden sopparinsa myötä.
Hienoa jos pojat saavat itse päättää ja toivottavasti pysyvät meidän leirissä.
Ei kyllä pue. Se ettei Konna mahtunut Ilvekseen ei vaikuta lapsiin mitenkään. Lapset tottakai päättää, kun he pelaavat. Konnalla ei mitään ole Ilvestä vastaan, jonka takia alkaisi kesken kauden omia lapsiaan siirtämään toiseen joukkueeseen.
 
Ylös