Petri Kontiola

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Tätä kommentoin jo kesällä. Kaveri joka tottunut pelaamaan sentterinä paljon kiekolöa, juuri sellainen ”perinteinen sentteri”. Ja Ilveksen pelissä sentteri ei juurikaan saa kiekkoa vauhtiin, tai jos saa, niin kukaan muu pelaaja ei tiedä missä kuuluisi olla ja milloin.

Juuri näin. Ei pärjää myöskään luistelukilpailuissa. Kuntotaso ei riitä kuin lyhyisiin vaihtoihin. Ei konnaa liikaa syytellä, mutta nyt ei pelitapa tai pelikaverit istu harmoniaan.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 086
Juuri näin. Ei pärjää myöskään luistelukilpailuissa. Kuntotaso ei riitä kuin lyhyisiin vaihtoihin. Ei konnaa liikaa syytellä, mutta nyt ei pelitapa tai pelikaverit istu harmoniaan.

Tätä meistä muutama kyseli jo viime keväänä, että onko Konna paras palanen tähän ajokoirakiekkoon. Silloin oltiin kollektiivisesti sitä mieltä, että ei Myrrä joukkoineen niin tyhmä ole, etteikö muokkaisi pelitapaa Konnamaiseen kiekollisempaan suuntaan.

Noh...
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Iso kutina että Konna laittaa pillit pussiin ja saadaan etsiä joku toinen seuraavan kauden ykkössenaksi. Ei vuoren varmasti jatka nykyisen valmennuksen alla samoilla pelisysteemeillä. Sinänsä harmi ettei kyetä hyödyntämään noinkin merkittävää potentiaalia.
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
998
Iso kutina että Konna laittaa pillit pussiin ja saadaan etsiä joku toinen seuraavan kauden ykkössenaksi. Ei vuoren varmasti jatka nykyisen valmennuksen alla samoilla pelisysteemeillä. Sinänsä harmi ettei kyetä hyödyntämään noinkin merkittävää potentiaalia.
Sama on tullut mieleen. Onhan tässä toki vielä aikaa, paljon kerkiää tapahtua.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 837
Kontiola itsekin sanoi jo kauden alla, että vähän semmoinen ”viimeinen tanssi”-fiilis on. Kesät kuulemma niin vaikeita, että lopettaminen on mielessä. Eli varmaan joka tapauksessa joutuisi etsimään uuden ykkösen.
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Kontiola itsekin sanoi jo kauden alla, että vähän semmoinen ”viimeinen tanssi”-fiilis on. Kesät kuulemma niin vaikeita, että lopettaminen on mielessä. Eli varmaan joka tapauksessa joutuisi etsimään uuden ykkösen.
Sitä voi jokainen miettiä lopettaisiko, mikäli saisi valmennukselta mahdollisuuden pelata samoilla otteilla, mitä vielä puolisen vuotta sitten nähtiin.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 837
Sitä voi jokainen miettiä lopettaisiko, mikäli saisi valmennukselta mahdollisuuden pelata samoilla otteilla, mitä vielä puolisen vuotta sitten nähtiin.

Itse veikkaan, että lopettaa. Saapahan tehdä kesällä mitä tykkää, eikä tarvitse valmistautua seuraavaan kauteen. Mutta eiköhän tämäkin saada Myrrän syyksi.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 086
Itse veikkaan, että lopettaa. Saapahan tehdä kesällä mitä tykkää, eikä tarvitse valmistautua seuraavaan kauteen. Mutta eiköhän tämäkin saada Myrrän syyksi.

Tuskinpa on tosiaan kenenkään yksittäisen ihmisen vika, jos Konna päättäisi lopettaa.. Jossain vaiheessa ura jokaisella päättyy, ei se kenenkään ulkopuolisen käsissä ole.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 774
Joko saa sanoa, että yksittäisistä pelaajista alkukauden pahin pettymys on ollut Kontiola?
Pääsis nyt edes baptisten tasolle…?
Oikeesti, on syöttänyt sitten pirullisen monta maalipaikkaa yvllä mistä meidän ”laatulaiturit” ei saa kiekkoa maaliin tai ei ole edes osuneet syöttöön.
Varmasti joukkueen paras hyökkääjä supin lisäksi.
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
Itse veikkaan, että lopettaa. Saapahan tehdä kesällä mitä tykkää, eikä tarvitse valmistautua seuraavaan kauteen.
Itse veikkaan että lopettaa mikäli valmentaja ei vaihdu. Lue mikäli pelitapa ei radikaalisti vaihdu ja sitä kautta parane.
Mutta eiköhän tämäkin saada Myrrän syyksi.
Aika monen pelaajan lopettaminen voidaan saada ainakin tietyltä perspektiiviltä valmentajan syyksi. Yllättävän monella valmentajalla enemmän tai vähemmän osuutta pelaajien lopettamispäätöksiin. Samoin myös varmasti toiseen suuntaan, yllättävän monella valmentajalla osuutta pelaajien jatkamispäätöksiin vaikka lopettaminen käynyt mielessä. Jotenkin osasitkin jo ennakoida kumpaan suuntaan Myrrä ohjaa Konnan uraa.

Onhan se nyt itsestään selvää ettei kaiken kokenut tähtistatuksen pelaaja löydä virtaa viimesenä vuotenaan ympäristössä joka ei motivoi. Motivaatiohan on se ydinsana jonka takia taloudellisesti riippumattomat pelaajat jatkaa tai ei jatka.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 453
Pääsis nyt edes baptisten tasolle…?
Oikeesti, on syöttänyt sitten pirullisen monta maalipaikkaa yvllä mistä meidän ”laatulaiturit” ei saa kiekkoa maaliin tai ei ole edes osuneet syöttöön.
Varmasti joukkueen paras hyökkääjä supin lisäksi.

Ei siinä lukenut, että Kontiola on ollut huonoin pelaaja, vaan pahin pettymys.
Korreloi totta kai isojen odotusten kanssa. Taitojaan on toki esitellyt etenkin ensimmäisissä matseissa, mutta sen jälkeen on myös ollut täysin näkymätön, paiskonut mailaa laitaan ja vetänyt puolikkaita vaihtoja. Saa varmasti palveluksistaan sellaisen korvauksen, että häneltä voi odottaa ykköstykin tasoisia peliesityksiäkin.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 909
Hyvä pelimies ollut koko uransa Eurooppaan, mutta mulle on aina jäänyt kuva että on mulkku. Siis ei puhuta hankalasta, vaan itsekkäästä mulkusta. Huom. Ei ole mikään totuus, vaan kuva mitä mulle on jäänyt. Joukkueurheiluun mulkku luonne. No, mene ja tiedä mutta näin minä olen kokenut.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 086
Hyvä pelimies ollut koko uransa Eurooppaan, mutta mulle on aina jäänyt kuva että on mulkku. Siis ei puhuta hankalasta, vaan itsekkäästä mulkusta. Huom. Ei ole mikään totuus, vaan kuva mitä mulle on jäänyt. Joukkueurheiluun mulkku luonne. No, mene ja tiedä mutta näin minä olen kokenut.

No niin nyt. Kaikki tuki Konnalle. Kerrankin meillä on lähtökohtaisesti mitat täyttävä ykkössentteri. Ei nyt ruveta spekuloimaan tässä kohtaa tällaisilla.
 

Paatelainen

Guest
Itse veikkaan, että lopettaa. Saapahan tehdä kesällä mitä tykkää, eikä tarvitse valmistautua seuraavaan kauteen. Mutta eiköhän tämäkin saada Myrrän syyksi.

Kontiolan iso ongelma on nuo kesät sanotaan mitä sanotaan. Palautuminen on joka vuosi huonompaa tuossa iässä ja hyvä pelikunto vaatii joka vuosi enemmän. Vaikka joskus on saanutkin itsensä paremmin kuntoon se ei ole itsestään selvää enää myöhemmin. Toivotaan, että pääsee vielä omalle tasolleen.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 103
Itse veikkaan että lopettaa mikäli valmentaja ei vaihdu. Lue mikäli pelitapa ei radikaalisti vaihdu ja sitä kautta parane.

Aika monen pelaajan lopettaminen voidaan saada ainakin tietyltä perspektiiviltä valmentajan syyksi. Yllättävän monella valmentajalla enemmän tai vähemmän osuutta pelaajien lopettamispäätöksiin. Samoin myös varmasti toiseen suuntaan, yllättävän monella valmentajalla osuutta pelaajien jatkamispäätöksiin vaikka lopettaminen käynyt mielessä. Jotenkin osasitkin jo ennakoida kumpaan suuntaan Myrrä ohjaa Konnan uraa.

Onhan se nyt itsestään selvää ettei kaiken kokenut tähtistatuksen pelaaja löydä virtaa viimesenä vuotenaan ympäristössä joka ei motivoi. Motivaatiohan on se ydinsana jonka takia taloudellisesti riippumattomat pelaajat jatkaa tai ei jatka.

Ilves-Sport pelin jälkeisessä haastattelussa Konna tuntui turhautuneelta.

Onko jääkiekko Konnasta hauskaa tällä hetkellä? Veikkaan,ettei ole.
Haluaako Konna pelata vielä ensi kauden vastaavaa peliä? Veikkaan, ettei halua
 
Ylös