Petri Kontiola

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 757
Konnahan olisi paras mahdollinen naaraus näiltä sentterimarkkinoilta jotka ovat kroonisesti aina loppu. Mutta. Tässä tapauksessa on se mutta. Asioiden pitää todellakin olla selviä molemmille osapuolille ja sovituista jutuista pidetään kiinni. Näin ulkopuolisena vaikea suolata ukkoa viime keväästä kun ei mitään hajua mitkä jutut olivat totta ja mitkä värityksiä ja mikä ukon kunto ihan aikuisten oikeasti oli. Minä luotan siihen, että urheilujohto (Tillu/Pennanen) tietää mitä tekee tapahtuu asiassa mitä tahansa.
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 403
Itse ottaisin tällä tietoa Konnan mieluusti joukkueeseen. Tietääkseni viime kevään osalta herra ei ollut laisinkaan sieltä syntisimmästä päästä jos ei nyt aivan synnitönkään. Ihan toiset linnut olivat niillä asioilla viikoittain.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 763
Konnahan olisi paras mahdollinen naaraus näiltä sentterimarkkinoilta jotka ovat kroonisesti aina loppu. Mutta. Tässä tapauksessa on se mutta. Asioiden pitää todellakin olla selviä molemmille osapuolille ja sovituista jutuista pidetään kiinni. Näin ulkopuolisena vaikea suolata ukkoa viime keväästä kun ei mitään hajua mitkä jutut olivat totta ja mitkä värityksiä ja mikä ukon kunto ihan aikuisten oikeasti oli. Minä luotan siihen, että urheilujohto (Tillu/Pennanen) tietää mitä tekee tapahtuu asiassa mitä tahansa.

Jep ja tämä sama pätee hyvin pitkälti myös Haapalan tilanteeseen. Kun ei ole lähellekkään kaikkia faktoja pöydällä, niin on hyvin vaikea antaa sivusta ohjeita.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 523
Toki "kaikki, jotka menee muualle on mielenkiintoisia ja itelle tulevat on kysymysmerkkejä"...
Siis Kookoollahan on (Molin laskettuna nyt sentteriksi, kun siitä oli alunperin kyse) neljä tasonsa osoittanutta hyvää keskushyökkääjää? Miten tämä nyt liittyy tähän?

Ilveksellä on yksi varma keskushyökkääjä, kakkosena arpa tšekistä ja lopuista senttereistä ei sitten ole edes tietoa. Mänty ei esimerkiksi pelannut kuin ihan muutaman pelin viime kaudella keskellä.

Tuntuu sinun arvioissa olevan vähän värilasit silmillä. Ja kyllä, Ilveksen joukkue on muuten paljon laadukkaampi, mutta keskikaista on mielestäni Kookoolla parempi tällä hetkellä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 149
Jep ja tämä sama pätee hyvin pitkälti myös Haapalan tilanteeseen. Kun ei ole lähellekkään kaikkia faktoja pöydällä, niin on hyvin vaikea antaa sivusta ohjeita.
Jep. Itse näen tuossa vaan sen asian, että koko Suomi ja puoli Eurooppaa hakee laatusenttereitä. Petri Kontiola ratkaisisi monta Ilveksen ongelmaa. Kaikki montut jää sen jalkoihin, jos on tahtoa.

Petri Kontiola olisi Liigan paras kolmossentteri ja ehkä myös kakkossentteri.

Palve-Kodytek-Kontiola-Gregoire -> mestaruusjunan kyytiin.
 

Simma

Luottopelaaja
Viestejä
1 288
Aika monta muuttujaa voi olla vielä Tillulla ja Konnalla sovittavana ennen kun soppari tulee, luulen ma.
Olishan se nyt hienoa, jos Konna kolmosen keskelle saataisiin, mutta en ala pidättämään hengitystäni sen puolesta.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 157
Vaikka viime kaudesta jäikin ikävä maku suuhun niin mun joukkueeseen mahtuu Konna vielä yhden kauden kunhan sitoutuu hommaan täysillä, korkki pysyy kiinni. Suon ainakin itse toisen mahdollisuuden.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mun tietojeni mukaan se korkki aukesi ihan reippaalla kädellä jo talvella runkosarjan aikana(vaikka peli silloin vielä kulkikin). Sellaista mullistusta oli herralla henkilökohtaisessa elämässään, että sekin varmaan sitten vaikutti. Ihmisiähän tässä ollaan jne.

Varauksella suhtautuisin paluuseen, mutta on toki täysin mahdollista, että kun viime vuoden asiat on jätetty taakse, niin homma toimisi.

Todettakoon nyt vaikka niin, että kaikki kuviot ovat varmasti niin hyvin seurajohdon tiedossa, että oli ratkaisu mikä tahansa, se varmastikin olisi harkittu ja perusteltu.

Pelaajan tasosta ei tarvitse keskustella. Osaaminen kyllä riittäisi ensi kaudellakin oikeassa roolissa heittämällä, mutta eihän tässä pelkästään sitä voi puntaroida.
 

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Viestejä
1 056
Mun tietojeni mukaan se korkki aukesi ihan reippaalla kädellä jo talvella runkosarjan aikana(vaikka peli silloin vielä kulkikin). Sellaista mullistusta oli herralla henkilökohtaisessa elämässään, että sekin varmaan sitten vaikutti. Ihmisiähän tässä ollaan jne.

Varauksella suhtautuisin paluuseen, mutta on toki täysin mahdollista, että kun viime vuoden asiat on jätetty taakse, niin homma toimisi.

Todettakoon nyt vaikka niin, että kaikki kuviot ovat varmasti niin hyvin seurajohdon tiedossa, että oli ratkaisu mikä tahansa, se varmastikin olisi harkittu ja perusteltu.

Pelaajan tasosta ei tarvitse keskustella. Osaaminen kyllä riittäisi ensi kaudellakin oikeassa roolissa heittämällä, mutta eihän tässä pelkästään sitä voi puntaroida.
Kyllä oikeassa roolissa niinkun viime vuonna kolmosen keskellä eiku ... olisi sitten parempi että pysyy myös siellä kolmosen keskellä pienemmillä minuuteilla että jaksaa poffeissa pelata täysillä kumminkin taas vuoden vanhempi mitä viimekaudella.
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 168
Kyllä oikeassa roolissa niinkun viime vuonna kolmosen keskellä eiku ... olisi sitten parempi että pysyy myös siellä kolmosen keskellä pienemmillä minuuteilla että jaksaa poffeissa pelata täysillä kumminkin taas vuoden vanhempi mitä viimekaudella.
Eipä se Konnan vika ollut, että keskikaistalla mm. Sebök alisuoritti, minkä takia Konnan piti ottaa isompaa roolia kuin oli suunniteltu.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Kyllä oikeassa roolissa niinkun viime vuonna kolmosen keskellä eiku ... olisi sitten parempi että pysyy myös siellä kolmosen keskellä pienemmillä minuuteilla että jaksaa poffeissa pelata täysillä kumminkin taas vuoden vanhempi

Mulle on se ja sama ainakin, jos menestystä tulee, että onko joku ykkös vai nelossentteri.

Ei nuo huhut huonolta kuulosta, että korkki ruuvattu kiinni ja reenannut kovaa...

Saas nähdä. Jotenkin sellainen tunne, että naapurikin voisi olla kiinnostunut hänestä nyt. Ei heillä nyt mikään järkyttävän kova keskikaista tällä hetkellä ole.
 
Ylös