Petr Kodýtek

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 108
Kaksi maalia taas tänään

Jos jotain negaa haetaan niin tuntii häviävän aloituksia koko ajan.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 415

Laitapuolen hyökkääjä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
568
KODÝTEK sanoo elävänsä onnellisinta aikaa jääkiekkourallaan.

”Mikä voisi olla parempaa kuin pelata tällaisessa areenassa täyden katsomon (12 528) edessä paikallispeliä Tapparaa vastaan. Tshekissä en ikinä päässyt kokemaan vastaavaa. Siellä Plzenin ’paikallispeli’ oli lähikaupungin Karlovy Varya vastaan, mutta ei sitä voi tähän edes kunnolla verrata”, Kodýtek perusteli.

Sinänsä kiva juttu, mutta koskahan toimittelijat pääsee yli tuosta pituudesta.
 
Viimeksi muokattu:

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
4 000

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 702
Kodytekin suoritusvarmuus on aikas kovalla tasolla. Taitaa olla aivan se ja sama ketkä siinä laidoilla menee niin ketju toimii kun Kodytek on keskellä.

En vieläkään tiedä miten noita maaleja syntyy tollasta vauhtia, mutta mikäs siinä.
 

Les Is More

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
560
Sattuisko joku tietämään mitä luistimia Kody käyttää? Veljenpojan lempipelaaja… onko ccm tacksit?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 108

Kesällä Kodýtekiä tavoitteli tiettävästi lukuisat eurooppalaiset seurat, mutta Ilves valikoitui vahvan organisaationsa vuoksi uudeksi seuraksi.

– Minulla oli muitakin seuravaihtoehtoja Suomessa, mutta juttelin pitkään Ilveksen entisen maalivahdin Marek Langhamerin ja nykyisen puolustajan Dominik Mašínin kanssa. He suosittelivat minulle Ilvestä.”

 

BanaaniKeisari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
560

Kesällä Kodýtekiä tavoitteli tiettävästi lukuisat eurooppalaiset seurat, mutta Ilves valikoitui vahvan organisaationsa vuoksi uudeksi seuraksi.

– Minulla oli muitakin seuravaihtoehtoja Suomessa, mutta juttelin pitkään Ilveksen entisen maalivahdin Marek Langhamerin ja nykyisen puolustajan Dominik Mašínin kanssa. He suosittelivat minulle Ilvestä.”

Tässä tämä Tšekki projekti alkaa tuottaa hedelmää, kun nykyiset ja alumnit helpottaa Tillun työtä :)
Saa nähdä kuinka kovia tekijöitä tällä saadaankaan 5-10v sisällä kun tuo onnistujien määrää vain kasvaa;)
 

Suikula

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
213
Onneksi ei ainakaan kovin pahasti loukkaantunut, vaikka näytti kyllä aluksi siltä.

Kaikille sillä hetkellä kentällä olleille Ilveksen pelaajille HAISEVA PYYHKIMÄTÖN LAMPAANPERSE, kun kukaan ei vetänyt tätä Lipiäistä levyksi.

Kodytek takuulla pettynyt, ja ihmeissään. Kun kukaan ei reagoi kun sarjan pienintä miestä teutaroidaan. Ristus mä sanon.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 183
Onneksi ei ainakaan kovin pahasti loukkaantunut, vaikka näytti kyllä aluksi siltä.

Kaikille sillä hetkellä kentällä olleille Ilveksen pelaajille HAISEVA PYYHKIMÄTÖN LAMPAANPERSE, kun kukaan ei vetänyt tätä Lipiäistä levyksi.

Kodytek takuulla pettynyt, ja ihmeissään. Kun kukaan ei reagoi kun sarjan pienintä miestä teutaroidaan. Ristus mä sanon.
Jurmo kyllä lähti samantien tämän Lipiäisen perään (jakeli poikkaria jne) kun tuo tapahtui. Tuossa nyt oli tosin peli vielä täydessä vauhdissa, mutta vihellyksen jälkeen oli Jurmo jo kunnolla Lipiäisen paidassa kiinni.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 415
Onneksi ei ainakaan kovin pahasti loukkaantunut, vaikka näytti kyllä aluksi siltä.

Kaikille sillä hetkellä kentällä olleille Ilveksen pelaajille HAISEVA PYYHKIMÄTÖN LAMPAANPERSE, kun kukaan ei vetänyt tätä Lipiäistä levyksi.

Kodytek takuulla pettynyt, ja ihmeissään. Kun kukaan ei reagoi kun sarjan pienintä miestä teutaroidaan. Ristus mä sanon.
Pieni reagointi on kyllä paikallaan mutta nämä Liigan pelleilysäännöt ikävä kyllä vesittävät helposti tulevan ylivoiman jos käy ”liikaa muistuttelemassa”
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 097
Jurmo kyllä lähti samantien tämän Lipiäisen perään (jakeli poikkaria jne) kun tuo tapahtui. Tuossa nyt oli tosin peli vielä täydessä vauhdissa, mutta vihellyksen jälkeen oli Jurmo jo kunnolla Lipiäisen paidassa kiinni.
Jep, Jurmo kyllä puolusti omiaan tuossa. Hienoa reagointia nuorelta mieheltä.

Onneksi ei käynyt pahemmin. Hiukan jo siinä ehti käydä ainakin meikäläisen verkkokalvoilla filminauha kauden alusta asti mustavalkoisena. Taustalla soi hidastettuna joku Celine Dionin biisi ja ruudulla välkkyi tasaisin väliajoin R.I.P. teksti.

Meidän sentteritilanne on sellainen, että tähän mieheen ei saa osua pahasti.
 
Ylös