Petr Kodýtek Ilvekseen kaudella 2023-2024?

Status
Viestiketju on suljettu.

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 836
Kyllä mulla on ihan "Petr Vala" vibat tästä jätkästä. Sentteri hankinnoissa on olisi onnistuttava jo ennen kauden alkua, se ei varmasti kellekkään tule enään yllätyksenä että kesken kauden ei niitä huippu senttereitä sitten ole saatavailla.
Kovasti tätä kaveria hehkutellaan Jatkoajan Pelsujen osiossa. Hiukan kyllä nostaa odotuksia tuo, sillä lahelaiset ovat olleet viime vuosina hyvin perillä tsekeistä.

Kaiken kaikkiaan ei ole tilastoscouttauksena kaikkein kovin kaveri. Odotusarvona olkoon kakkosen, ehkä ennemmin kolmosen sentteri.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Ei mikään erikoinen ylivoimapelaaja, eikä aloittaja Tsekin-Liigassa, niinkuin @Mobutu Sese Seko kirjoittaa siis.

Koko uransa Tsekeissä pelannut pienikokoinen kaveri hommataan alivoimasentteriksi(kö)... no on niitä pisteitä nyt jonkun verran syntynyt sentään.

Veikkaan että esim. naapuriin ei tule Tsekin sarjasta kärkisentteriä. Mutta toivotaan nyt että onnistuu...
 

Pantterin Pensselit

Luottopelaaja
Viestejä
1 165
F49FD9FE-BC1D-4900-BDF1-43E6DA9C2FF0.jpeg

EP:ssä ”vahvistettu” siirto johonkin. Mistähän nuo ottaa tietonsa?
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 320
Miksi itse en tälle huhulle syty? Itse kaipaan pelimiehen kokoisia valmiita pelaajia, vai onko tällä maagiset kädet, jotka veivaa vastustajat solmuun mennessä ja tullessa?
 

Garantie

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
396
Miksi itse en tälle huhulle syty? Itse kaipaan pelimiehen kokoisia valmiita pelaajia, vai onko tällä maagiset kädet, jotka veivaa vastustajat solmuun mennessä ja tullessa?

Itsekään en esimerkiksi Tanusta ottaisi Ilvekseen kun on niin lyhyt. Ai niin Tanuksella onkin kädet.. aina ollut?

Ja perään sarkasmihymiö.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 067
Miksi itse en tälle huhulle syty? Itse kaipaan pelimiehen kokoisia valmiita pelaajia, vai onko tällä maagiset kädet, jotka veivaa vastustajat solmuun mennessä ja tullessa?

Puuttuvista senteistä en ole huolissani, jos asenne on kunnossa. Kyllä tuollakin pituudella pärjää Liigassa, siitä on Petrus Palmu hyvä esimerkki.

Onko siinä uusi Dale Derkatch Ilvekseen?
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 694
Onko siinä uusi Dale Derkatch Ilvekseen?

Niimpä. Sarkastisesti sanottava että kodytekillä lähes identtiset ”edelliskauden” tehot kuin romanilla tullessaan ipaan.
Eikös nämä tämän sukupolven tsekit pääosin ole flopanneet, harvemmat vahvistuksen kriteerit omanneet olleet ”luonnevikaisia”. Toki massasta pari helmeä on jasekmaisesti löytynyt, kylläkin harvemmin.
 

FreshPrince

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Pisteiden perusteella Tsekkien ennakko-arviointi on melko hedelmätöntä. Sarjasta on tullut huonommilla statseilla pelaajia jotka ovat onnistuneet, mutta myös paremmilla statseilla pelaajia jotka ovat epäonnistuneet.

Hyviä ennusmerkkejä Kodytekin kohdalla on nuorehko ikä ja monet EHT-esiintymiset Kari Jalosen aikana. Huonoa luonnollisesti se, ettei ole koskaan pelannut kotimaansa ulkopuolella.

Lopulta oleellisin on tietenkin se, minkä ominaisuuksien takia pelaaja on hankittu, ja miten tämä soveltuu pelitapaan. Jos luistelu- ja pelinopeus ovat kohdillaan ja kaksinkamppailuissa voima riittää, niin ihan hyvät mahdollisuudet Kodytekillä on pärjätä Liigassa.

Mielenkiintoinen haku, vaikka kovin vahvaa mielipidettä suuntaan tai toiseen ei minulla asiasta ole.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 418
Eiköhän Kodytek pysty pelaamaan myös laidassakin jos vaativa sentteripeli ei riitä Liigassa. Tietysti tuo koko epäilyttää, miten jaksaa vääntää aloituksia ja kamppailla +190 cm senttereiden kanssa.
 

ipe

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
510
Eiköhän Kodytek pysty pelaamaan myös laidassakin jos vaativa sentteripeli ei riitä Liigassa. Tietysti tuo koko epäilyttää, miten jaksaa vääntää aloituksia ja kamppailla +190 cm senttereiden kanssa.
Ei kai Kodytek, jos nyt on tullakseen, mistään juniorisarjasta ole tulossa?

Pelannut useamman kauden aikuisten sarjassa, saanut pelejä alle Tshekin aikuisten maajoukkueessa myöskin useammalla kaudella. Uskoisin, että on Tshekeissä vääntänyt ja kamppaillut 190+ cm senttereiden kanssa. Todennäköisesti myös maajoukkueessa, missä tasokin pelaajilla korkeampi.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Kodytek on 24v eli ei poikanen, mutta myöskin potentiaalia on varmasti varastossa. Roman oli 31 ja kirjaimellisesti ei pelannut enää yhtään hyvää kautta Ilveksestä lähdön jälkeen. Onhan tuo suht aikainen ikä radikaalille laskulle, mutta ei etenkään hyökkääjillä ennennäkemätöntä. Onhan nuo nyt ihan eri lähtökohdista tulevat pelaajat. Kolmossentteriksi hyvä haku mielestäni ja voihan meillä olla vielä Mäntykivikin ”varalla”.


Tsekin liiga ei myöskään ole tasolta ihan valtavasti liigaa huonompi niinkuin jonkun viesteistä saisi käsityksen.
 

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952
Hyvä kahdensuunnan sentteri ainakin omassa liigassaan, ei pitäisi siis omanpään tekemisestä jäädä tällä ainakaan kiinni. Ei todellakaan mikään pehmoinen kananmunat kainaloissa paineleva "taitosentteri"
 

Sentteri58

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
285
Kyllähän kaikki Tsekin liigan pelaajat ovat jollain lailla arpoja, Ihan eri tasoinen kuin Liiga. Itse en kyllä ainakaan innostu tästä jos edes on tulossa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Toisaalta eipä se Lukas Jasekkikaan painanut kuin 12 pinnaa ja 2 maalia 19 peliin liigaan tuloa edeltävällä kaudella Tsekeissä. Sitten Liigassa räjähti pankki. On tää parempi aihio kun se joku T-Rex silloin yhden kauden alussa mistä täällä innostuttiin :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös