Peetro Seppälä Ilvekseen 2022-2023

Status
Viestiketju on suljettu.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 513
Luin uusia viestejä, ja olin kyllä vähän hämilläni kun näin ketjun nimeltä "Peetro Seppälä". Ihmettelin, että ei kai Ilves nyt ole sopimusta julkaissut kun oma ja Kookoon kausi vielä kesken. Sitten näin että olikin huhu. :)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 228

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 318
Olen tässä jatkoaikaa lueskellut ja Seppälällä on vissiin diili seuraavien jengien kanssa: Ilves, Hpk, TPS. :D

Eli eiköhän toi Tapparaan päädy :D

Edit. Juuri tämän kirjoittaessani tuli uusi viesti.

Peetro Seppälä on kerhon mies jatkossa, ellei TPS ole sopimuspurkurahoja maksellut Kerholle ennen ensimmäistäkään HPK peliä. Aiemmin neuvotteli pitkään Ilveksen kanssa. Lähde aika varma, joten yllätyn suuresti jos pelaisi TPSssä ensi kaudella.

Olen kuitenkin ollut ennenkin väärässä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 841
Olen tässä jatkoaikaa lueskellut ja Seppälällä on vissiin diili seuraavien jengien kanssa: Ilves, Hpk, TPS. :D

Eli eiköhän toi Tapparaan päädy :D

Edit. Juuri tämän kirjoittaessani tuli uusi viesti.

Peetro Seppälä on kerhon mies jatkossa, ellei TPS ole sopimuspurkurahoja maksellut Kerholle ennen ensimmäistäkään HPK peliä. Aiemmin neuvotteli pitkään Ilveksen kanssa. Lähde aika varma, joten yllätyn suuresti jos pelaisi TPSssä ensi kaudella.

Olen kuitenkin ollut ennenkin väärässä.

Jaaha nämä meidän huhut kaatuu yksi kerrallaan.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Tähän voin sen kommentoida, että itse en ole aikaisemmin ottanut tähän huhuun mitään kantaa, koska mitään en ole kuullut hänen tulostaan...

Tuossa mietiskelinkin, kun kokoonpanohahmotelmaa tein aamulla, että miksi vasemmalla pelaavia ns. kärkipakkeja olisi noin paljon...

Kyllä tämä kaveri olisi kelvannut. Kova pelimies.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 897
Aivan huippuhankinta.

No en kovin tarkkaan ole seurannut, muuta kuin tilastoja.

Tuon ikäisenä kumminkin tommonen cv tilastojen valossa, ni todella kova siirto.
 
Viimeksi muokattu:

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 318
Pisti kyllä Tappara-Kookoo sarjassa silmään ja varsin positiivisesti. Rauhallinen ja varma kiekon kanssa, ei ollut omissakaan mikään lapanen.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 160
Jos tämä kaveri on Elorinteen korvaaja niin aikamoinen upgrade kyseessä.

Oletan, että Johanssonin korvaaja on sitten tämä "Lehtivuori"
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Jos tulee Seppälä, koodinimi "paluumuuttaja" ja Johansson jatkaa, niin kova on pakisto ensi kaudella.

Tai no on sitä jo nytkin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös