PE 8.8. | Ilves - Tappara | Tampere Cup

Mä oon niin kyllästynyt, että tällaiselle negalle annetaan mitään tilaa täällä.

Jos sä et anna näyttöpaikkoja nuorille pelaajille harjoituskaudella, niin missä sitten?
Aina pitää mennä parhailla ja sitten keväällä valitetaan kuinka palkka-armeija ei anna omille junnuille tilaa.

Mä oon niin kyllästynyt, että tällaiselle negalle annetaan mitään tilaa täällä.

Jos sä et anna näyttöpaikkoja nuorille pelaajille harjoituskaudella, niin missä sitten?

No juu, pitäis olla kommentoimatta mitenkään, kun vaihtoehdot tuollaisessa on läppä tai sitten se, että kirjoittaja on oikeasti niin sekaisin, että näkee negaa siinä, että jumalauta Tampere Cupissa peluutetaan junnujakin ja pyöritellään ketjuja :D

En ole ollut ainakaan 15 vuoteen Tampere-cupissa, mutta nyt kaveri pyysi terassin kautta paikalliseen. Odotukset ottelun tasosta ei päätä huimaa, mutta Jasekki on mielenkiintoista nähdä. Toivottavasti on mukana.

Onhan tämä ihan 3 x 20 min. eikä mitään pitsiturnauspelleilyä?

Ei liity itse otteluun mutta varsinaista ketjua turnaukselle ei taida olla niin onko tietoa voiko hallilta poistua pelien välissä vekkaan ja palata sitten vai lähdetäänkö vain lopullisesti? Nokia Arenalla kun pelattiin niin onnistui mutta viime vuonna jäi nämä kekkerit väliin Hakametsässä kaverin häiden takia niin tietoni ovat hyvin vanhentuneet.

Ei liity itse otteluun mutta varsinaista ketjua turnaukselle ei taida olla niin onko tietoa voiko hallilta poistua pelien välissä vekkaan ja palata sitten vai lähdetäänkö vain lopullisesti? Nokia Arenalla kun pelattiin niin onnistui mutta viime vuonna jäi nämä kekkerit väliin Hakametsässä kaverin häiden takia niin tietoni ovat hyvin vanhentuneet.
Juu pääsee välissä pois, se on päivälippu.

En ole ollut ainakaan 15 vuoteen Tampere-cupissa, mutta nyt kaveri pyysi terassin kautta paikalliseen. Odotukset ottelun tasosta ei päätä huimaa, mutta Jasekki on mielenkiintoista nähdä. Toivottavasti on mukana.

Onhan tämä ihan 3 x 20 min. eikä mitään pitsiturnauspelleilyä?

Voi vitsi kun saataisiinkin vielä vanha Tampere Cup takaisin. Täyttä iloa tuolloin ei saanut, mutta teininäkin oli hieno kokemus.

Joni Lehto ja jenkkien nuoret kukkopojat never forget!

Onko puskaradiotietoa, meinaako väki ennen illan paikallistaistoa istua lehtereillä katsomassa ekaa peliä, vai onko virityksiä parkkipaikka-/puistoetkoille? Ei nyt mitään jenkkilän bbq-virityksiä, mutta "pussikaljaa" keltavihreässä seurassa..?

(Olikos joskus Cupissa ulkona kaljateltta, vai oliko jossain muissa peleissä..? Hämärä muistikuva, että lipunmyyntisivustalla olisi joku telttakuvio ollut.)

Joni Lehto ja jenkkien nuoret kukkopojat never forget!

Roman Vopat never forget! Tre Cupin Magnitogorsk pelin mylly oli kovin, mitä Hakametsän aikana näin. Siinä lyötiin, eikä meinattu. Ja Bostonin hengessä haastettiin päälle koko vastustajan vaihtopenkki. Oli Tre Cupissa muutenkin ennen vanhaan paljon tappeluita. Harkkapeleistä ei tullut pelikieltoja. Joskus tapeltiin jo lämmittelyssä ennen pelin alkua ;) Joku junnu vois näyttää, että halua rosteriin on. Kos taas?

Miten mää muistan, että ihan viime vuosina "isäntäjoukkue" on pelannut lauantaina myöhemmin riippumatta onko finaali vai pronssipeli? Eli riippumatta perjantain paikallisen tuloksesta järjestäjä on pelannut myöhemmin lauantaina.

Onko joku Mandela-efekti ja olen vaihtanut universumia hiljattain?

Miten mää muistan, että ihan viime vuosina "isäntäjoukkue" on pelannut lauantaina myöhemmin riippumatta onko finaali vai pronssipeli? Eli riippumatta perjantain paikallisen tuloksesta järjestäjä on pelannut myöhemmin lauantaina.

Onko joku Mandela-efekti ja olen vaihtanut universumia hiljattain?
En mene vannomaan, mutta sanoisin, että viime vuonna oli tämä sama epätietoisuus kellonajoista.

Naapuri lähes ykkösillä.

Meiltä vakiukkoja pois: Parikka, Pelli, Lööke, Nättinen, Ratinen, Kappe

Takaisin