Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksei Ilves hyppiny? Sillekö siinä mylvittii?
Heti kun alko pysymään pystyssä niin peli parantu.täydeltä flopilta jo vaikuttanut Bamba oli kentälle tultuaan tänään monta luokkaa parempi.
Iso ero nurtsin ja tekonurtsin välillä.Heti kun alko pysymään pystyssä niin peli parantu.
Ihan Veikkausliigatason tekemistä. Itse toivoisin että uskaltaisi tehdä useammin sen helpon ratkaisun, eikä aina yrittäisi jotain highlight kamaa.täydeltä flopilta jo vaikuttanut Bamba oli kentälle tultuaan tänään monta luokkaa parempi.
Koska Risto esti heitä. Lopuksi hypittiin keskustelujen jälkeen.Miksei Ilves hyppiny? Sillekö siinä mylvittii?
Se on kyllä vähän harmi, miten huono Hytönen on targettina, kun fyysisiltä ominaisuuksiltaa olisi siihen sopiva.Kyllä se Hytönen onnistui tänään muutamat pääpallot jopa voittamaan, jatkamaan eteenpäin (toki ei välttämättä kenellekään) ja jonkun pidemmän avauksen sai jopa haltuun.
Joo, ei nyt mikään target-target varsinaisesti ole, eikä ominaisuuksistaan huolimatta siihen täydellisesti sovellu. Mutta kaikesta huolimatta olin ainakin itse (aiempaan verraten) tyytyväinen Hytösen antiin silläkin saralla.Se on kyllä vähän harmi, miten huono Hytönen on targettina, kun fyysisiltä ominaisuuksiltaa olisi siihen sopiva.
Niin, on Hytönen pitkä. Muuten en tiedä onko ominaisuuksia siihen. Nopeus ja haastokyky viittaa vähän toisenlaiseen profiiliin, mutta hyvin Hytönen suorittaa juuri nyt.Se on kyllä vähän harmi, miten huono Hytönen on targettina, kun fyysisiltä ominaisuuksiltaa olisi siihen sopiva.
Vielä on kehitettävää, syötöt ja ratkaisut lähinnä pallon kanssa ja pelisilmä. Eiköhän tästä tule vielä hyvä pelaaja Ilvekselle ajan kanssa.Heti kun alko pysymään pystyssä niin peli parantu.
Suvanne oli aivan puhki eikä enää jaksanut puolustaa. Erittäin hyvä vaihto. Mutta muutoin samaa mieltä, että oli pirteä esiintyminen. Tuo jonkinmoista juoksu-uhkaa. Toki näkee että voimatasot on vielä kaukana Veikkausliigasta.Suvanne on kyllä ihan oikeasti hyvä jalkapalloilija. Kokoisekseen ja ikäisekseen (tarkoitan lähinnä Veikkausliigakokemusta) suojaa palloa tosi hyvin.
Alisti oululaisia jo talvella Pirkkahallissa ja nyt jatkoi ihan samoja otteita. Ei muuta kuin samaa settiä vaan!
Pettersson oli aivan kujalla tänään. Oliko se peloteltu ihan palikaksi Kaukuan 1v1 kyvykkyydestä vai miksi se sijoittui aivan päin persettä jatkuvasti ja jätti tilaa kaksi metriä siihen kokoajan.. Aivan liian kauan katseli Lehtonen sitä hommaa, olisi pitänyt ottaa vaihtoon jo paljon aiemmin. Mutta sen sijaan otti Suvanteen.. Kummallinen malli ottaa aina se parhaiten suorittava penkille..
Ja täytyy myöntää, että olin aivan varma, että kun Kilo siirrettiin Suvanteen paikalle,niin olin varma, että nyt alkaa sataa tilanteita omiin, mutta siitä pisteet Lehtoselle (ja tottkai Kilolle), että suoritti aivan perhanan hyvin siellä.
Hytöselle jaksamisesta ja työmäärästä kanssa tänään iso peukku. Ei edelleenkään voita pääpalloja oikein yhtään, mutta tekee paljon töitä ylhäällä ja nyt tässä joukkueen jumitilanteessa sekin on erittäin tärkeää ja arvokasta. Raap on nyt tärkeä inan rauhallisempi linkki tuossa Tiitisen tai Multalan kanssa keskustassa. Osaa antaa sen pienen rauhallisen syötön kun joku voisi roiskia.
Ihana ja tärkeä voitto!