Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olen aika vahvasti eri mieltä tästä. Kokonaisuutena tuo Ilves-Lukko peli eri medioiden raporttien ja omalta osaltani koosteiden perusteella selkeästi laadukkain. Toki Lukko ei käyttänyt niitä maalipaikkojaan hyväksi mitkä sai, mutta siitä huolimatta Lukko oli mielestäni yllättävän valmis ottaen huomioon, että tämä oli kauden ensimmäinen kilpailullinen ottelu.Ilves pääsi helpolla Lukkoa vastaan joka oli melko huono. Mitään Ilvekseltä pois ottamatta Ilves naulasi mitä irti sai, mutta nyt on uusi mittari. Toki Ässätkin ilmeisesti kärsinyt loukkaantumisista joten täydellisessä iskussa Ässät tuskin on vuodenaikaankaan nähden. Solidi esitys ja pisteet kotiin.
Ilves pääsi helpolla Lukkoa vastaan joka oli melko huono. Mitään Ilvekseltä pois ottamatta Ilves naulasi mitä irti sai, mutta nyt on uusi mittari. Toki Ässätkin ilmeisesti kärsinyt loukkaantumisista joten täydellisessä iskussa Ässät tuskin on vuodenaikaankaan nähden. Solidi esitys ja pisteet kotiin.
Ihan hieno biisi, mutta ei tuossa nyt kyllä minkäänlaista velvollisuutta ole olla hiljaaTuo on niin valtavan hieno kappale, että itse ainakin kunnioitan pyyntöä.
Nyt liikutaan täysin eri svääreissä kuin Espoon turisti tai mouhojen pikkumouho.
Joku loukkaantuminen. Hölö siihen suuntaan puhui Ilvestyskirjassa, että toivottavasti pian kunnossa tms.Hynninen se on pudonnut universumin mustaan aukkoon eikä kenelläkään tietoa missä luuraa.
Äijät luuli, että hommat hoituu ilman työntekoa. Nyt se luuleminen pitää loppua samantien. Tuo joukkue ei voita ketään, jos työnteko ei ole tapissa.Mietin pelaajaa, jonka olisi voinut sanoa pelanneen edes jollain tasolla onnistuneen pelin. Eipä tullut ketään mieleen. Ja lopputuloshan on juuri sen mukainen. En tiedä, mitä on tehty keskiviikon ja torstain aikana, mutta ilmeisesti ei ainakaan valmistauduttu tähän peliin.