PE 4.3.2022 | Tappara - Ilves

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
916
Hei joku meidän kannata oli näyttänyt keskisormee, tapparan pikkupelaajille ekalla erätaolla, kun olivat vetäneet rankkareita.
Nyt järki käteen kannattajat.
Pyydän puuttukaa jos jos näette tämmöistä.
Yli lyöntejä tapahtuu, mutta ei saisi lapset olla kohteena..
Kiitos jo etukäteen muutoksesta
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 513
Hei joku meidän kannata oli näyttänyt keskisormee, tapparan pikkupelaajille ekalla erätaolla, kun olivat vetäneet rankkareita.
Nyt järki käteen kannattajat.
Pyydän puuttukaa jos jos näette tämmöistä.
Yli lyöntejä tapahtuu, mutta ei saisi lapset olla kohteena..
Kiitos jo etukäteen muutoksesta
Eikö nuo keskisormennäyttäjät olleet itsekin about saman ikäisiä kuin nuo kentällä olleet juniorit? Jos näin, niin saattoivathan he olla vaikka kavereita. Jos joku aikuinen näytellyt lapsille, niin se menee yli.
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
916
Ok mutta jos me Aikuiset pitäisimme tunteemme sallituissa rajoissa.
Ja jos kakarat näyttäneet ei muuta kuin piiskaa vaan niin että raikaa
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 709
En usko millään, että aikuiset Ilvesfanit olisivat lapsille keskaria heilutelleet. Varmaan olleet kavereita.

En tiedä perjantain pelin tapahtumista, mutta tällaisia vastaavia episodeja olen kyllä todistanut. Aikuisilta ihmisiltä ja Ilves- faneilta. Idiootteja mahtuu joka porukkaan. Valitettavasti.
 

Pena85

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Olihan siellä raistista huutelua tapparan kannaltajalta (Iltalehti ja Tapparan forum) mutta oli jälleen myös pahus väkivaltaista käytöstä ja sillä uhkailua Osaston jäsenten toimesta yhtä tappura kannattajaa kohtaan. Järkkärit esti suuremman iskujen vaihdon. Ei pahus soikoon näin. Näistä on päästävä eroon Osaston sisäisillä toimenpiteillä. Hieno porukka niin ei saa pilata mainetta tälläisella.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 513
Olihan siellä raistista huutelua tapparan kannaltajalta (Iltalehti ja Tapparan forum) mutta oli jälleen myös pahus väkivaltaista käytöstä ja sillä uhkailua Osaston jäsenten toimesta yhtä tappura kannattajaa kohtaan. Järkkärit esti suuremman iskujen vaihdon. Ei pahus soikoon näin. Näistä on päästävä eroon Osaston sisäisillä toimenpiteillä. Hieno porukka niin ei saa pilata mainetta tälläisella.
Eikös tuo Tappara-fani tullut itse haastamaan ja kerjäämään verta nenästä?
 

Vamuli Sainionpää

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
101
Eikös tuo Tappara-fani tullut itse haastamaan ja kerjäämään verta nenästä?
Juu. Siis nimenomaan itse tulivat siihen huutamaan Osastolle vaikka olisivat ihan hyvin voineet olla hiljaa. Ymmärtäisin jos huudot olisivat olleet vaan yleisesti Tapparalle, mutta kun kohdistivat huutonsa nimenomaan Osastoon ja Ilveksen mollaamiseen. Nimimerkillä siinä Osastossa olin. Ihan itse aiheuttivat eikä siinä loppujen lopuksi mitään fyysistä tapahtunut kenenkään välillä.
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 513
Juu. Siis nimenomaan itse tulivat siihen huutamaan Osastolle vaikka olisivat ihan hyvin voineet olla hiljaa. Ymmärtäisin jos huudot olisivat olleet vaan yleisesti Tapparalle, mutta kun kohdistivat huutonsa nimenomaan Osastoon ja Ilveksen mollaamiseen. Nimimerkillä siinä Osastossa olin. Ihan itse aiheuttivat eikä siinä loppujen lopuksi mitään fyysistä tapahtunut kenenkään välillä.
Juu itsekin olin, joten vähän ihmettelin tätä valittamista. En ihan nähnyt mitä siinä tapahtui enkä ollut varma puhutaanko juuri tästä tapauksesta, joten siksi esitin tuon kysymyksenä.
 
Ylös