PE 31.3.2023 | Pelicans - Ilves | 1. Semifinaali

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
Naapurin foorumilta, jossa näitä kokoonpanoja on tiedetty ennenkin etukäteen:
 

Liitteet

  • 6464C625-62F4-4982-A573-BA8DD3952155.jpeg
    6464C625-62F4-4982-A573-BA8DD3952155.jpeg
    180,5 KB · kertaa luettu: 326

tampereenkevät

Rivipelaaja
Viestejä
24
Avausmaali kun tehdään niin melkeinpä uskallan sanoa että ollaan voitettu. Väsyneen pelikaaniporukan selkäranka katkeaa ja myös tilastot puhuvat puolesta. Viimeksi kun Lahes pelattiin niin muistan että selostaja sanoi tyyliin että Ilves voittanut 30 peliä 34:stä missä itse tehnyt 1.maalin tällä kaudella. Haluaisko joku fiksumpi kaivaa ajankohtaisen tilaston tuosta ensimmäisen maalin merkityksestä kun runkosarja pelattu loppuun ja yksi kierros pleijareitakin.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 432
Onhan se nyt perkele jos ovat jonkun lenssun ovat napanneet tässä viikon levon aikana, mutta minkäs sille mahtaa. Pitää se tuollakin rosterilla voittaa. Menisiköhän Bau suoraan Supin ja Iksan väliin, koska ei muita toimivia ketjuja kannata rikkoa.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 592
Naapurin foorumilta, jossa näitä kokoonpanoja on tiedetty ennenkin etukäteen:
Seppo on paha menetys, mitä lienee joukkueessa menossa. Mutta ei mikään toivotn kokoonpano tämäkään tietenkään ole. Mikähän sitä Parikkaa vielä vaivaa vai meneekö levon kannalta että sitten olisi huomenna askissa? We shall see.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Liiga WAM podcastissa oli Jantta Alkio vieraana ja sanoi lopuksi että Lahdesta lähdetään niin kaippa se niin on että Mertsi on vältetty. Ellei sitten onnistunut tautia nappaamaan toiselta isännältä.

Siis puhutko siitä kahden viikon takaisesta jaksosta, kun en mä ainakaan uutta löydä? Tai et kai voi puhua, kun ei Alkio nyt sentään kaksi viikkoa sitten tiennyt, missä pleijareita pelataan.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 001
Siis puhutko siitä kahden viikon takaisesta jaksosta, kun en mä ainakaan uutta löydä? Tai et kai voi puhua, kun ei Alkio nyt sentään kaksi viikkoa sitten tiennyt, missä pleijareita pelataan.

Tänään on tullut uusi, jossa Alkio vieraana. Ainakin Spotify:ssä oli.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 592
Siis puhutko siitä kahden viikon takaisesta jaksosta, kun en mä ainakaan uutta löydä? Tai et kai voi puhua, kun ei Alkio nyt sentään kaksi viikkoa sitten tiennyt, missä pleijareita pelataan.
Tänään tuli tosiaan uusi kuten edellä sanottiin. Varmaan joskus tiistaina nauhoitettu jos arvata pitäisi.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 806
Onhan se nyt perkele jos ovat jonkun lenssun ovat napanneet tässä viikon levon aikana, mutta minkäs sille mahtaa. Pitää se tuollakin rosterilla voittaa. Menisiköhän Bau suoraan Supin ja Iksan väliin, koska ei muita toimivia ketjuja kannata rikkoa.
Tikka hypännee Supin ja Iksan väliin. Kuka Konnan ja Haapalan kaveriksi? Päkkilä?

Haapala-Konna-Päkkilä
Suomi-Tikka-Ikonen
Mäntykivi-Bau-Nyman
Tuulola-Koskiranta- Virtanen
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Tänään on tullut uusi, jossa Alkio vieraana. Ainakin Spotify:ssä oli.
Ja itse asiassa sanoi, että viikonloppuna lähdetään Lahdesta, perjantai ja lauantai ja pohti vielä jääkö yöksi.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Sebok poissa ja Mäntykivi keskellä, voi perkule. Jaa on siä näemmä Rätykin sivussa.....

Pelsuilta näyttäis puuttuvan ainakin Eronen.
 
Ylös