IhanJuniori
Junioripelaaja
Täähän tietää lähes varmaa voittoa. Oon täältä lukenut, että Suomi jarruttaa Ikosen peliä.Nyt nähdään miten joukkue möyrii ilman Möyrijää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täähän tietää lähes varmaa voittoa. Oon täältä lukenut, että Suomi jarruttaa Ikosen peliä.Nyt nähdään miten joukkue möyrii ilman Möyrijää.
Mikä lienee panun tilanne. Kookoo pelissä 20.12 oli prteen näkösenä savilahden kanssa.On tainnut Mieho joutua Pennasen koirankoppiin, koska terveenä kyllä menee Baun edelle kokoonpanossa.
Toivottavasti vastustajaakinKyllä Malek pelottaa maalissa..
Jännitetään pitääkö taas nollat vai meneekö vikalla vitosella yksi omiin.Kyllä Malek pelottaa maalissa..
Täähän tietää lähes varmaa voittoa. Oon täältä lukenut, että Suomi jarruttaa Ikosen peliä.
Tilastojen mukaan molemmat häviää.Fränä PM KA 2,74 torjunta 89,99%
Malek PM KA 2,65 torjunta 89,22%
Tilastojen valossa ei me tätä peliä maalivahtiin hävitä.
Ei mun vastaus ole siihen mikään. Tai no hienoa, että YV toimii taas kun ei pariin peliin (4 ylivoimaa) ole toiminut.On nyt siis myös mahdollisuus muiden astua Suomen tontille ja käyttää se mahdollisuus.
Mitäs siis jos ykkösYV laittaakin pari pussia, ja Iksan lapa hehkuu pitkästä aikaa? Mikä vastauksesi on silloin?
Haisee Tuulolan ulosajolta *hymiö*Haisee Tuulolan maalilta
En usko, että Ilves alkaisi yhtäkkiä laukomaan joka paikasta, mutta Jukurit on kyllä laukonut ahkeraan koko kauden.Tilastojen mukaan molemmat häviää.
Mielenkiintoista seurata lauotaanko tänään normaalia enemmän.
Fränä PM KA 2,74 torjunta 89,99%
Malek PM KA 2,65 torjunta 89,22%
Tilastojen valossa ei me tätä peliä maalivahtiin hävitä.
Kun oot Ilveksen maalilla etkös sää silloin aina pelaa heikompia vastaan?Tilastovertailun voi heittää hevonkuuseen tässä tapauksessa.
Malekilla niin pieni otoskoko ja lisäksi pelannut lähinnä heikompia joukkueita vastaan.
Tämän kun näkisi.Haisee Tuulolan maalilta
Kun oot Ilveksen maalilla etkös sää silloin aina pelaa heikompia vastaan?
...poistun päiväunille.