PE 29.10.21 | Ilves - Tappara

Luchs

Guest
Nyt nää meidän pikajunat Oden, Saarela, Päkkilä alkaa saada juonta tekemiseen.

Todella iso voimavara.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Upea voitto! Ensimmäiset kaksi erää todella hyvää jääkiekkoa, myös kolmannen erän viimeinen kymppi oli hyvin pelattu!
Onneksi kokoonpano on syvä, eikä kokeneiden pelaajien huono peli kaatanut Ilveksen esitystä.

Erikoistilanteille täytyy tehdä jotain, sarjan keskitasoa huonompi yv ja yksi surkeimmista av:ista on huono yhdistelmä.
 

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
6/12 ei mulla muuta

Ei hajuakaan mitä lasket, vai onko tahallinen tapojesi tapainen trollaus ja tyhmän esittäminen, mutta onhan noita pinnoja paikallisissakin 18 jaossa tälläkin kaudella. Vai oliko kyseessä viestimäärän kasvatus syystä taikka toisesta?

Taas jäi Ilveksestä jotenkin sellainen kuva, että uhrautui, blokkasi ja halusi voittoa enemmän kuin Tappara. Vaikea analysoida peliä enemmän, kun niin tunteella tuli seurattua. Odenin kaksinkamppailuhalu jäi jälleen kerran mieleen ja onhan tuo pakisto ihan timanttia! Mutta ei pysty enempää sanomaan, niin koville tuo lopun paine otti. On se Tapparaa vastaan aina vaan tällaista.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 994
Jotenkin Ilves on saanut henkisen yliotteen Tapparasta ja Myrrä Tapolasta. Näissä on nykyisin sellainen fiilis, että Ilves voittaa kyllä jos ei itse hölmöile. Ollaan jopa aika isokin askel naapuria edellä, vaikka pelit on numerollisesti suht tiukkoja. Tänäänkin riepoteltiin paikoin ihan kuus nolla, ainoastaan Heljanko roikotti vihua pelissä mukana. Keskinkertaisella ylivoimalla peli olisi päättynyt 4-1, 5-1 tms.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 263
Mahtava fiilis, mahtava joukkue, mahtava tunnelma.

Jotenkin taas silti meni itseltä luotto tossa vikassa erässä kun sössittiin se 5-3 YV. Olin varma että mouhot tekee sen tasotuksen ja vähintään jatkoilla sitten ratkasee. Kai tämä on niitä Ilvesläisyyden tuottamia haavoja aiemmilta vuosilta.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 534
Olipa melkoinen taistelu. Tunnelma oli erinomainen, josta iso kiitos Osastolle. Hienosti myös muu yleisö lähti lopussa "Taistele Ilves"-huutoon taputuksin mukaan.

Heikko ylivoima ei onneksi kostautunut, vaikka pahoin pelkäsin.

Jatketaan tätä paikallispelimenoa myös uudella areenalla. Nyt on Tampereen valtikka tukevasti hallussa.

Kiitos Ilves!
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 595
Hienon voitto-ottelun jälkeen olen uuden ongelman edessä. Hymy ei tahdo mahtua korvien väliin! Olisikohan kovin kallista siirrättää kirurgisesti korvia hyvän matkaa niskaan päin. Pitääpä selvitellä!
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 652
Hieno ja tunteikas ottelu, aivan kuten tällaisten pelien kuuluukin olla. Täytyy sanoa että olin kyllä ihan varma että tulevat tasoihin, mutta niin vaan kestivät pojat paineet. Ehkä se oli sitten se Tappara lisä, montaa muuta tiimiä vastaan olisin todennäköisesti ollut levollisin mielin.

Harmi että ukkeleita tippuu koko ajan kyydistä loukkaantumisten vuoksi. Toivon kyllä aika hemmetisti että Lancaster ei olisi kovin pahasti loukkaantunut, onhan se huikea ukko tonne puolustukseen. Onneksi otettiin Masin sinne, todella pätevä pakki. Kolmannessa erässä sitä Karri Ahon pelaamista kun katsoi niin kyllä tuli kylmähiki, todennäköisesti niin tuli Ahollekin. Noh, kokemusta koviin peleihin. Toivottavasti kantaa hedelmää jossain vaiheessa.

Zherenko on kyllä hyvä maalivahti, ja selvästi nauttii yleisön suosiosta. Ei varmasti ole koskaan tuollaista kokenut ja onkin erittäin hienoa nähdä poika nauttimassa olostansa. Ekassa erässä vähän pomputtelua mutta sen jälkeen itse varmuus. Ehkä sen maalin olisi joku ottanut, mutta mitä näistä.

Jos kokoonpanossa olisi yhtään laajuutta niin Suomi todennäköisesti huilaisi seuraavan pelin. Mutta ottelun lopussa siinä kun koitti väkisin rynnätä maalintekopaikkaan siinä ylivoimalla, oli sitä vanhaa kapua. Ensi viikko vielä ja sitten huilia. Toivottavasti ei ole valittu mihinkään pilipali turnaukseen.

Loistava tunnelma, siinä voi vihu katsella että millaista tunnelmaa sitä oikein voi pelkästään käsillään ja äänellään luoda.
 
Ylös