PE 27.1.2023 | Tappara - Ilves

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 644
C Morelta illan ottelun selostajana toimii Alkio ja kommentaattorina Saravo. Parasta pöytään sieltäkin, Saravo pystyy olemaan suht objektiivinen vaikka sydämen tietää kaikki.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 793
C Morelta illan ottelun selostajana toimii Alkio ja kommentaattorina Saravo. Parasta pöytään sieltäkin, Saravo pystyy olemaan suht objektiivinen vaikka sydämen tietää kaikki.
En pysty nauttimaan Alkion innostuskähinästä. Täytynee jälleen virittää Kiakkoradio...
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 573
Pitkästä aikaa kunnon tasonmittaus. Viimeksi 9.12 paikallisessa? Lukkoa vastaan pelattiin vajaalla ja TPS sekä Pelicans eivät sarjasijoituksistaan huolimatta mitään mestarisuosikkeja ole.

Toiveissa olisi että puolustuspeli toimisi myös kovempaa jengiä vastaan. Max 2 omiin, niin voi olla tyytyväinen.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 088
Savinainen osaa kyllä koiruudet oikeestaan ihan top luokkaa tässä. Erottaa sitte monesta koiruuksien tekijästä just sen että tietää rajat millä mennään ja on ratkaisu valmis pelaaja.

Savinainen saattaa kuumeta, mutta enemmän luulen että kuumentaa, on aika kokenut kettu.

Savinainen itse pelaa vankilasäännöillä, mutta kehtaa itse sukellella, mikä tekee touhusta oksettavaa
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 136
Tapparalla näemmä paras rosteri jalkeilla (pl. Rauhala).

Nyt pitää vaan jatkaa vahvaa puolustamista. Ylivoimalla ratkeaa.
 

Kirvesrinnat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
455
Tapparan kokoonpano tänään:

Puhakka - Davidsson - Merelä
Savinainen - Lehterä - Tanus
Davidsson - Virta - Ojamäki
Granath - Platt - Kuusela

Vittasmäki - Kemiläinen
Seppälä - Matushkin
Tuulola - Jürgens
Thomas

Heljanko
Heikkinen
 
Ylös