PE 25.2.2022 | Ilves - Tappara

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Ja parhaan pelin pelaskin.. nyt taas aivan huumorilaiturit

Mun silmään se oli aivan samanlaista hiihtelyä, kuin aiemminkin. Tänään on taas uus tsäänssi.
 

Ipoori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
281
Eli meillä palasivat tasan ne neljä jätkää, jotka putosivat TPS-pelin jälkeen pois KooKoo-pelistä. Edelleen raskaita poissaoloja, mutta Tepsiä vastaan näillä pystyi ainakin alkua lukuunottamatta vääntämään tasaisesti.

Mikäköhän se Parikan cameo tiistain pelin kokoonpanossa oli?
Voisikohan olla et lääkäri ei anna lupaa pelata peräkkäisinä päivinä rasituksen takia.. Jos siis korona ollut.
 

Sid#87

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
734
Mun silmään se oli aivan samanlaista hiihtelyä, kuin aiemminkin. Tänään on taas uus tsäänssi.
Juu aina mahdollisuus on. Omaan silmään Päkkilä ei vaan tuo tohon 1.kenttää mitään sellasta, että ainakaan huonommin vois mennä. Mut kahtotaan..
 

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
813
Mun silmään se oli aivan samanlaista hiihtelyä, kuin aiemminkin. Tänään on taas uus tsäänssi.
Se alkaa näyttää hiihtelyltä kun laiturit on mitä on. Ovela ja hieno syöttö näyttää todella typerältä jos laiturin pelinluku ei riitä samalle tasolle ja koohottaa menemään missä sattuu. Kyllä Iivana pelimies on, ja sen kevät tulee todistamaan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 413
Kyllä Iivana pelimies on, ja sen kevät tulee todistamaan.

Tää olis helkatin hieno homma! Paljon täytyy tapahtua. Sentteriks tää ei kuitenkaan mun mielestä sovellu, laitaan sitten kun rosteri on täydessä tikissä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 707
Tää olis helkatin hieno homma! Paljon täytyy tapahtua. Sentteriks tää ei kuitenkaan mun mielestä sovellu, laitaan sitten kun rosteri on täydessä tikissä.
Itse luulen että hänet on enemmän laituriksi hommattu kuin sentteriksi. Koska meillä on tosiaan senttereitä joita vaan ei voi peluuttaa laidalla.
Nikolishin - Sebok - Mieho vois olla kokeilun arvoinen ketju sitten kun Mieho ja Sebok taas pelikunnossa.
 

mindfcuk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
580
Kyllä tuolla rosterilla kaivetaan voitto. Vaikka paperilla ei, niin mentaali- ja pelitapapuolilla on suuri etu ollut jo pari vuotta. Nopeat pari maalia vastahyökkäyksistä, niin alkaa jo naapuri puristaa mailaa... Ei kykene Tappara yhtä aktiiviseen peliin kuin TPS.
 

Michallero

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
Nikolishin 1.kenttään Päkkilän tilalle ja Iso-Mustajärvi 3.kentän sentteriks.. valmennus ei edes yritä saada onnistumisia Nikolishinille

Valmennus haluaa varmasti saada onnistumisia joukkueelle, ei yksittäisille pelaajille. Tapparaa vastaan varsinkin pitäisi saada neljä tasavahvaa kenttää kasaan.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 786
Elorinteen, tai Parikan paluu olisi tehnyt terää. Onhan tuo kokoonpano muuten tasolla, taistellaan pisteistä.

Olisin itse melkein vispannut ketjuja vähän eri muotoon. Kontiola ja Baptiste eivät toimi yhdessä. Nikolishinille jää nyt todella tyhjää arpaa käteen.
Olisin myös vaihtanut bapin ja odenin paikat keskenään, kuten myös nallin ja mustajärven.
 

Sid#87

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
734
Valmennus haluaa varmasti saada onnistumisia joukkueelle, ei yksittäisille pelaajille. Tapparaa vastaan varsinkin pitäisi saada neljä tasavahvaa kenttää kasaan.
Varmasti näin, mutta en nää että 3.kenttä on nyt vahvempi tai jotenki heikkenis jos Päkkilä siihen siirtyis, mutta hyvällä lykyllä 1.kenttä, vois olla todella tehokas jos Nikolishin siihen istuu. Tuskin ainakaan kamalasti sitä kenttää heikentäs suhteessa Eetuun.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Mitä nyt viime pelissä oli Suomen ja Odenin ketjussa.

Taisi olla puolipeliä, kunnes Suomi pelasi Seppäsen Ja joona Ikosen kanssa.

Nikolishin pelasi sitten joidenkin muiden kanssa. En nyt muista kenen kanssa, mutta vähän heikompien, kun Suomi ja Oden.
 

sandelssi 42

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
827
Että mää revin hiukset päästä jos Niko ei oo ykkös yv vetäjän paikalla.
Joo kieltämättä tuntuu äärimmäisen tyhmältä, et kaiken järjen mukaan siihen Suomen (pelintekijä) paikalle hankittu 178cm Nikolishin on maskimiehenä.

Toki Suomi vissiin aika samoissa mitoissa, mutta silti hyvä maskimiehenä, en usko et Ivanin vahvuudet silti siinä ovat.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 556
Nikolishin pelasi sitten joidenkin muiden kanssa. En nyt muista kenen kanssa, mutta vähän heikompien, kun Suomi ja Oden.

"Vähän" vain. Pääsi yrittämään tuloksentekoa Pullin ja Sillanpään kanssa. :cool:

Onhan tuo selkeästi taitava ukko, että mielelläänhän sitä näkisi kokonaisen pelin kunnon ketjukavereiden kanssa, jotta näkisi mihin tästä on. Jos Ikonen osaisi viimeistellä, niin Kouvolassa olisi tullut ainakin pari syöttöpistettä.

Tuossa tuli pari päivää sitten kuunneltua Kiakkoradion nettisivuilta jälkikäteen Myrrän haastattelua ennen TPS-ottelua, jolloin Ivanilla oli debyytti takana ja tuossa kaipasi Nikolishinilta parannusta mm. luisteluun sekä kamppailupelaamiseen. Totesi lisäksi että kärsivällisiä ollaan.

Mutta kun tätä peluutusta katsoo niin todennäköisemmältä näyttää, että miesten palatessa sairastuvalta niin paikka on korkeintaan nelosessa Päkkilän/Nallin ja Ikosen kanssa.
 

MehuMika

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
106
En tie onko ihmisillä jotkut odotukset jos on Khl status pelaajalla, että se ottaa koko ketjun reppuselkään , tekee töitä molempiin suuntiin , ja välillä käy ottamassa pari torjuntaa.. jotkut on taiteilioita ja tarvii hyvät ketjukaverit ,että saa omat aseet käyttöön. Tuskin Juhamatti aaltonenkaan ois ikinä ponnistanu niinkin korkeelle, jos ois joutunu vetään liigan kärkipelejä Kooveen 3 ketjun kanssa.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Taitaa käydä Rockwoodit, eli ei oikein kunnon näyttöpaikkaa tule edes saamaan.

Mikäköös juttu tämäkin on valmennuksella.

Kaveri vaan ykköskenttään ja ykkösylivoimaan ja pyörittämään(ei maskimieheksi) sitä, niin luulen että tulos on parempi kuin nykyinen.

Iso-Mustajärvi olisi ihan hyvin voinut pelata nelosen keskellä ja kentät muotoon;

Nikolishin - Kontiola - Baptiste
Suomi - Mäntykivi - Oden
Nalli - Ikonen - Ikonen
Päkkilä - Iso-Mustajärvi - Eriksson
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 595
No mutta on siellä nyt jo sen verran kärkipään ukkeleita, että tuosta kolme pinnaa voidaan hyvässä lykyssä vääntää. Mikäli nyt sitten nämä sairastelleet jo jaksavat vääntää tosimielellä.
 

The Contortionist

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
509
Oikein jännittää, että kuinka tehokasta meidän YV tulee olemaan, kun valmennus on varmasti korjannut viime pelissä ilmenneet ongelmat.
Kiitos tästä piristyksestä synkkien sotauutisten keskelle, tuli kahvit nenästä kun lukasin.

Jottei ihan offtopikiksi mene, niin kauhean kovat odotukset ei peliin ole, mutta kunhan edes taisteltaisiin 60 minuuttia.
 
Ylös