PE 24.3.2023 Ässät - Ilves | 4. Puolivälierä

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 217
Kyllä tänään padalla on ne isommat paineet. Tietää, että Ilves on parempi ja kotiluola vaatii ja odottaa taas venymistä ja voittoa. Painaako takaraivossa mahdollisuus häviöön ja kauden viimeiseen esiintymiseen?

Avausmaali ihan korostetun törkeän isossa roolissa tänään. Se pitää kaivaa väkisin! Liian safetylla pelillä sitä ei saa.

Porilaiselle yleisölle iso peukku, jos saavat tuomarit tutisemaan ja viheltämään kotiinpäin voittoisasti. Mahtavaa että pelissä on ääntä ja tunnetta muutenkin kuin Tampereella.

Itsellä kutina, että Haapala&co vastaavat tänään vaateeseen.

Ai että mä odotan silti eniten taas josko Porin yleisö hiljenisi viimeinkin massijengin käsittelyssä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 948
Minä lähtisin itse sillä taktiikalla, että pyritään pelaamaan kuin kotona. Jos Ässät kuitenkin saa maalin, niin Läski-Salonen.. ei vaan himmataan sitten vähän ja rynnitään vaikka toisessa erässä uudestaan.
Ei Ilves voi, eikä kannata, liikaa lähteä jonkin Ässien rytmiin pelaamaan. Saravo sen hyvin sanoi.. Ilves voittaa jos pelaa omaa jääkiekkoaan...
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 761
U20 Ässäthän voitti eilen Tapparan 4-2 ja tasoitti sarjan, huomenna ratkaiseva Tampereella

Ai, eikö U20 Tapsun pitänyt viedä näytöstyyliin mestaruus tuossa sarjassa? Siellähän oli melkein Liiga-tasoisia ukkoja pari kentällistä.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
862
Ei luoja että mua ressaa tää peli..
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
8 minsaa alkuun ja paikalla mukavasti kelta-vihreetä. Isomäen legenda!
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 657
Hmm, todellinen Ässä spesiaali näemmä tämä lähetys. Edelleen, Ässät oli pahin vastus mitä oli tarjolla, koska kotiyleisö
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 096
Se oli hyvä peli.

Mutta minua ihmetytti suuresti illan vastustajan meno. Todella tussua niin kentällä, kuin katsomossakin. Haisee siltä, että väsymys painaa kentällä kuin katsomossakin. Eipä ollut ihmeellinen Ässien esitys.

Koskiranta illan ykkösentteri, Sebok hyvä, Eemeli heräillyt jne.

Eiköhän tämä sunnuntaina pistetä poikki.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 894
Hieno peli ja vahvasti puolustettu vaikka mitä pidemmälle mentiin sen enempi vastus väsyi. Koskirannan ketju oli hyvä. Kapteeni teki myös upean maalin. Virheitä ja tyhmiä jäähyjä otettiin liikaa.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 232
Tänään riitti heillä tuo "riko, roiku, ruinaa" yhteen maaliin. Ipa lato neljä.

Sunnuntaina on kyllä varmaan aika helkutin hyvä kerroin sarjan voitolle! Tasoero on kyllä näkynyt alusta asti vaikka heidän kotipeleissään saavat vähän tasoitusta, tulee näkymään vielä paljon enemmän sunnuntaina. Ehkä voi sarjan katkasusta pieniä hermoja sunnuntaina näkyä mutta kyllä voittoa silti luvassa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 873
Jarno Koskiranta tuli ja näki. Ylikylän mies oli tänään onneksi meidän leivissä. Huikee esitys nelosketjun sentteriltä!

Ei meillä ole ollut tällaista täsmäasetta alaketjuissa tyyliin ikinä. Voisiko Jarno jatkaa myös ensi kauden, kun kerrankin on löydetty tällainen monsteri? Luxury-hankinta nelosen keskelle!
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Pudotuspelit on eri lukunsa ja vaikka hävittiinkin maanantaina tilastojen vastaisesti peli niin tänään se ei toistu. En itseasiassa usko Ilveksen häviävän enää peliäkään tässä sarjassa. Tottakai voin olla väärässä, mutta itse en nää mitään leijailevia uhkakuvia.
Näin kirjoitin toisen pelin jälkeen. Kyllä tää on aikalailla käsikirjotuksen mukaan mennyt. Ässät tarvii aika täydellisen pelin ja tuuriakin mukaan, että pystyy yksittäisenkin voiton Ilveksestä saamaan. Sunnuntaina homma katki.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 770
Tää studio onkin ässäruutu.
 
Ylös