John What The Fuck
Luottopelaaja
Nyt täytyy nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi, olin ihan jääkiekkoketjussa, sori![]()
Mäkin meinasin jo epäillä itseeni, kun aika luotettava nimimerkki olet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt täytyy nostaa käsi pystyyn virheen merkiksi, olin ihan jääkiekkoketjussa, sori![]()
Joo mun mokaMäkin meinasin jo epäillä itseeni, kun aika luotettava nimimerkki olet.![]()
9p olis eroa. 3 peliä jäljellä. Miten sit menis tasatilanteessa. 27.9. Ilves-MIFKJos MIFK häviää niin eikö suora putoaminen ole silloin matemaattisestikin vältetty?
Maaliero ensiksi, sitten tehdyt maalit.9p olis eroa. 3 peliä jäljellä. Miten sit menis tasatilanteessa. 27.9. Ilves-MIFK
Keskiviikkona jos voitetaan myös, niin Oulun voittaessa perjantaina varmistuu jo sarjapaikka.9p olis eroa. 3 peliä jäljellä. Miten sit menis tasatilanteessa. 27.9. Ilves-MIFK
Alkaa tasuritkin olemaan vahvoja tän pelin jälkeen. Ehkä sittenkin pelataan liigaa Tammelassa.Keskiviikkona jos voitetaan myös, niin
Joo ja painoin vahingossa entteriä, muokkasin viestiin loputkin mitä piti kirjoittaa.Alkaa tasuritkin olemaan vahvoja tän pelin jälkeen. Ehkä sittenkin pelataan liigaa Tammelassa.
Melkein toivon enemmän MIFKin voittoa oikeastaan, keskiviikon keskinäisen voitto riittää ja Hakan hävitessä voidaan ohittaa heidätkin vielä. Tälläisellä pelillä sen pitäisi onnistua kyllä.Huh huh, mikä ottelu! Nyt täytyy tosiaan vielä toivoa, että koskislaiset hoitelee oman pelinsä.