PE 21.2.20 | Tappara - Ilves

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 160
Hieno kasvojen pesu keskiviikolta.Voiton lisäksi ainakin mulle oli tärkeää,että myös peli oli tasainen,eikä Ilves joutunut pelkän Dostalin varassa olemaan.

Maalipaikoille oli tietysti vaikea päästä,mutta niin se on kärkiotteluissa aina.7 ottelun voittoputkessa olleella Tapparalla oli hiukan enemmän hyviä maalipaikkoja,mutta todellakin vain hiukan enemmän,eikä Ilveksen voitossa voida puhua mistään ryöstöstä.

Huomenna mielenkiintoinen testi SaiPaa vastaan,aika vastaavanlainen porukka kuin Jukurit ja sinne jos lähdetään pää pilvissä,niin viikosta jää käteen vain 2 pinnaa.


Hienoa,että Ilves voitti vihdoin Tampereen herruuden,ehdittiinkin monta kertaa häviämään.(tai viime kaudella oli tasuri,mä ainakin lasken voitot kun Tampereen herruudesta pelataan,eli tänään oli vielä mahdollista jäädä 3-3-tasuriin)
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 289
Tänään nähdyllä maalivahtipelillä ollaan vahvoilla jatkossakin. Hieno rauhallinen esitys Dostalilta.
Olipahan hieno tasoitusmaali joka sisälsi monta onnistunutta suoritusta ja varsinkin Lepauksen syöttö oli eroottinen. Herruus ja naapurin voittoputki poikki,ei siis paskempi perjantai!!

Huomenna jatketaan!
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 160
Vuoden tulokkaan valinnassa tällä ei ole merkitystä, koska Lundell pelasi viime vuonna jo yli 15 ottelua eikä ole ehdolla tässä kisassa.


Ihme on,jos vuoden tulokkaan titteliä ei vie Justus Annunen.Tai ehkä jos Ilves menee pleijareissa Kärppiä pidemmälle Maccelli avainroolissa.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 943
Polasekia on kehuttu ja osin kyllä myös allekirjotan puheet kovasta naarauksesta, mutta silti mies ollut parissa edellisessä paikallisessa aitiopaikalla todistamassa lopussa Ipan maaleja.

Eli ei se ihan täydellinen kaveri ole.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 421
Dostálille suuret kiitokset tästä voitosta. Erinomainen ottelu Dostylta. Toki kiitosta voi jakaa myös Elorinteelle, joka taisi ottaa sen ottelun isoimman pelastuksen.

Tampereen herra voitoin 4-2. Näin sen pitää mennäkin.

Huomenna SaiPaa nekkuun.
Joo Allu korvasi Jukurit-pelin hölmöilynsä. Oli muutenkin alakerran isäntiä Tapparaa vastaan.
 
Ylös