PE 2.12.2022 | Lukko - Ilves

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 135
Jännä tosiaan nähdä Bau liigakentillä.

Toivottavasti Henkka ja Savi olisivat sitten ensi viikolla mukana.

Lukolla näköjään sivussa Fontaine.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 519
Olisi toivonut, että kärkikamppailuun olisi päässyt vähän tasaisemmista lähtökohdista, mutta näillä mennään tänään. Lukko oli erittäin vahva edellisessä kohtaamisessa, joten varmasti joukkueella näyttöhaluja riittää, ettei ihan niin paljoa perässä olla.

Veemäistä vieraspeliä pelaamaan ja otetaan koneista kaikki irti mitä lähtee. Se sitten riittää, mihin riittää. Itsekään en lähde omia ruoskimaan vaikka tästä nyt takkiin tulisi.

Peli josta lähtökohtaisesti pistekin kelpaisi. Mielenkiintoista nähdä Bau askissa.
 

Jonte

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
640
Tässä taitaa olla tulossa viikon tauko peleihin illan ottelun jälkeen, joten aikaa harjoittelulle ja kuntoutukselle on hyvin ennen naapurin kanssa käytävää paikallisvääntöä.

Suomi valittu marraskuun pelaajaksi, joten koko kenttä voinee jatkaa lentoa näin joulukuussakin.

Ihan kovalla väännölla ja tekemisellä kentälle kun viikoksi voi tänään antaa kaikkensa. Liukkaasti vaan omasta päästä esiin ja maaleja saa tehdä ihan niin paljon kuin sielu kestää.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 135
Kova ja Kaukokari. Tottakai.
Jes! Mitä te oikein selitätte? Nämähän on parhaat mitä koko sarjasta löytyy! Minun lempparit ainakin!

Jättävät varmaan selvän ulosajon viheltämättä tai sitten heittävät jonkun ulos ihan minimalistisesta rikkeestä.
 
  • Love
Reactions: 000

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 945
Jes! Mitä te oikein selitätte? Nämähän on parhaat mitä koko sarjasta löytyy! Minun lempparit ainakin!

Jättävät varmaan selvän ulosajon viheltämättä tai sitten heittävät jonkun ulos ihan minimalistisesta rikkeestä.
Mun veikkaus on se, että pilli on piilossa ja vihellykset ei perustu pelitapahtumiin, eli 30 selkeää menee ohi ja sit joku niistä lopulta vihelletään ja kukaan ei vieläkään tiedä mitä sielä saa tehdä ja mitä ei. Sit auta armias jos joku vaikka kaadetaan aloitustilanteessa ja osuu kaatuessaan toiseen päätuomareista niin se on suihkussa ennen kun kukaan ehtii linkkaamaan Pennasen mielipidettä Rönnin pumpusta foorumille.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 016
Jes! Mitä te oikein selitätte? Nämähän on parhaat mitä koko sarjasta löytyy! Minun lempparit ainakin!

Jättävät varmaan selvän ulosajon viheltämättä tai sitten heittävät jonkun ulos ihan minimalistisesta rikkeestä.

Toivottavasti neljä ekaa lausetta oli ironiaa.
 

Kodytek88

Luottopelaaja
Viestejä
2 210
Vaikea peli ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että tänään ei enää aiemmin viikolla nähty "rutiinitaso" riitä jos pisteille mielii. Tämä siitäkin huolimatta, että Lukko on ollut etenkin hyökkäyssuuntaan alakuloinen siitä lähtien, kun Hakulinen tippui rivistä.

Vastustajan puolella mm. Sebastian Repo on vetänyt nyt muistaakseni 9 peliä ilman maalia ja paljonhan tilanteesta kertoo sekin, että Hakulinen on edelleen joukkueen tehokkain pelaaja ja kultakypärää kantaa puolustaja Gregoire. Tämä siis yhtään loistavaa hyökkäävää pakkia väheksymättä. Paljon lisää kuitenkin kaivattaisiin mm. Kestneriltä, Saarelalta, Karjalaiselta ja jo maininnan saaneelta Revolta.

Ilves on voittoputkestaan huolimatta näyttänyt väsyneeltä etenkin tällä viikolla ja tämä heijastuu etenkin kuumavireisen ykkösketjun peliin. Ykkönen saa kyllä myllyä aikaan siinä vaiheessa, kun kiekko saadaan onnistuneesti vietyä vastustajan päätyyn. Ikävä kyllä viime peleissä ykkönen on usein ollut enemmän vastaanottavana osapuolena omalla alueella. Kontiolan kolmikko pelasi puolestaan etenkin SaiPaa vastaan todella hyvin, mutta tämä lento loppuikin sitten Kalpaa isännöitäessä. Viime peleissä parhaiten ovatkin onnistuneet sekä puolustusosasto että ketjut numero 3 ja 4.

Veikkaisin, että aika vähämaalinen peli on luvassa ja Ilves voi hyvinkin lähteä selvästi normaalia puolustusorientointuneemmin matkaan. Puolustuspeli on onneksi ollut viime aikoina niin vahvaa, että tämä antaa hyvän alustan lähteä myös tähän vaikeaan vieraspeliin.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 519
Erikoistilanteista tosiaan se huomio, että paras ylivoima kohtaa parhaan alivoiman.

Ilveksen ylivoimatehot viime viikkoina tiedetään, kun taas Lukosta sellainen huomio, ettei ole päästänyt alivoimalla maaliakaan 13 otteluun.
 
Ylös