PE 18.8.2023 | Ilves - HIFK | Harjoitusottelu

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 873
Eilenhän vietiin silmämääräisesti arvioituna aloituksia kovalla prosentilla. Gregoire on kova luu varsinkin puolustuspään aloituksissa.
Jep. Gregoire oli muutenkin eilen hyvä. Juuri nyt näyttää sellaiselta pelaajalta, joka voi Liigassa pärjätäkin. Tosi peleissä sitten vielä lisää fyysisyyttä ja hiukan tehojakin.

Tänään on mielenkiintoista nähdä miten Virtanen pärjää sentterinä. Viime kaudella Savi otti aloituksia aika mukavasti, tänään häneltä odotellaan samaa kuin Gregoirelta eilen. Paljon alivoimaa ja tärkeitä oman pään aloituksia.
 

Entinen lupaus

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
236
Tää vaikuttaa tälläin paperilla ihan pikkusen verkkaiselta ketjulta. Toki löytyy paljon taitoa ja ratkaisu voimaa, mutta vauhti ei tule päätä huimaamaan.
Noh noh. Ei ne luistelunopeudet mitään ratko. Ja nyt on elokuu. Molemmat laiturit ottaisin ilomielin vastaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Noh noh. Ei ne luistelunopeudet mitään ratko. Ja nyt on elokuu. Molemmat laiturit ottaisin ilomielin vastaan.
En sanonutkaan, että ratkoisi. Kunhan tein huomion, että on laitettu samaan ketjuun aika raskaat jalat.
Itse en kyllä Raskia ottaisi, mutta Vesalainen ja Lehterä nyt just ja just mahtuis mun Ilvekseen :)
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
En sanonutkaan, että ratkoisi. Kunhan tein huomion, että on laitettu samaan ketjuun aika raskaat jalat.
Itse en kyllä Raskia ottaisi, mutta Vesalainen ja Lehterä nyt just ja just mahtuis mun Ilvekseen :)

Oli muuten Rask eilen HIFK:n selvästi paras hyökkääjä. Kahdessa ensimmäisessä erässä etenkin erottui edukseen, kun muut eivät saaneet mitään aikaan. (Tämäkin vain sivuhuomio).
 

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
3 876
Oli muuten Rask eilen HIFK:n selvästi paras hyökkääjä. Kahdessa ensimmäisessä erässä etenkin erottui edukseen, kun muut eivät saaneet mitään aikaan. (Tämäkin vain sivuhuomio).
Raskilla tulee olemaan kiireinen ilta kun pitäis pelata HIFKssä ja Savon Alumni joukkueessa samaan aikaan Kuopiossa :D
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 570
Legendaarinen Hakametsä. Innolla seuraan jatkuuko Tsekkien dominointi (myös maalinsuulla).
 

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 420
Mahdetaanko tänään nähdä Meseltä K-18 materiaalia, kuin eilen ;)
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 096
Ei hassumpi tupla. Peli on kyllä aika hyvän näköistä näin elokuussa.

Niin kuin sanoin eilen niin tykkään todella paljon siitä kuinka yhtenäinen tämä joukkue on jo nyt. El yhtään vapaamatkustajaa.

Hyvää duunia tänään. Malek Ilveken paras. Pelliltä ja Mäntykiveltä myös hyvää tekemistä.
 

Jack Overdose

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
498
Ihan hyvänäköistä peliä ja ainakin toisessa erässä muutaman hetken jopa täyttä dominointia hyökkäyspäässä.
Toki pientä sähläystäkin mahtui mukaan. Kuten YV:eellä omista lähteminen, se oli välillä aika onnetonta. Näytti vähän siltä välillä että saattoi jään kunnollakin olla osuutta asiaan?
Arttu Pelli on muuten saatanan hyvä jääkiekkoilija.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 873
7-1 pistettiin pataan suurinta mestaruussuosikkia parin pelin yhteistuloksella, vaikka pelasivat parhaalla kokoonpanolla.

Malek tänäänkin itse varmuus. Mäntykivi nousemassa ykkössentteriksi heti kun sai kunnon laiturit. Arttu Pelli on loistava yv-pakki, Päkkilä nostaa tasoaan peli peliltä. Puolustuksessa ei heikkoja lenkkejä ole.

Ilves on kovassa tikissä. Tsekkien ei tarvinnut edes pelata tosissaan tänään.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Kun, tällä lailla Suomen kärkijengiä nöyryytetään vaikka harjotuspeli onkin. Voiko olla mahdollista, että toimistolla oikeasti tiedetään mitä tehdään? Meskanen ohi Baptisten, luotto Malekkiin, luotto Mäntykiveen keskellä. Nyt on todella aikaista nuolaista, mutta ei huono alku ollenkaan.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 496
Olipa nättiä olla taas Hakametsässä ja tunnelma kyllä aivan loistava, josta suuri kiitos Osastolle. Minä viihdyin.

Malekilta tosiaankin erinomainen maalissa ja Iksa näytti maalijyvän olevan edelleen tallella. Pelli todella hyvä peli, kuten myös Mäntykiveltä. Ja onhan tuo Friman laatu-ukko.

Olihan noita muutamia hyökkäyspään myllyjä kiva katsella.

Hieno ilta. Kiitos!
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 592
Hyvä kun tuli lähdetyksi Hakametsään. Kun sieltä viimeksi lähdin ovelta saatu leipäpaketti kourassa, ajattelin aika haikeinkin mielin koko Hakametsä- uraani Ilvesläisenä. Olinhan mukana aivan alusta asti. Meillä oli ja on näemmä yhä vieläkin hieno jäähalli. Oikea jäähalli. Siellä on jotenkin enemmän tilaa kiakkopelille! Areena on jotain muuta. Ja se on oikein. Sekin.

Itse pelihän oli miellyttävää katsottavaa. Näppäriä pelureita meillä on koko joukko. Osaaminen on oivalla tasolla. Voi kun Pennanen saisi nyt tuon laitoksen toimimaan toinen toistaan täydentävänä ja kannustavana yhteisönä viimeiseen vihellykseen asti.
 
Ylös