PE 17.11.2023 | Tappara - Ilves

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 340
Ei sekään tietty pahaa tekisi näin 40 vuoden mestaruustauon jälkeen, mutta mulla on kivikova luotto siihen, että tapsukka sopisi nimenomaan meille. Samalla saataisiin kertalaakilla hyvitys kaikkeen paskaan parilta viime vuosikymmeneltä. Kyllä mä haluaisin nähdä ja kokea sen. En ehkä paikallisfinaalia uskaltaisi (juuri nyt) toivoa, mutta välierät sopisi hyvin.
Kunhan nyt se yks voitetaan nii sitten vaikka seuraavana vuonna voidaan pelata niitä vastaan. Ja sillonkin korkeintaan välierissä. Paikallisfinaalit tuottais mulle hermoromahduksen :D Sen takia mua ei rehellisesti se viime kevään välieräsulaminenkaan vituttanu läheskään niin paljon kun ilmeisesti kaikkia muita. Viime kauden tapsua vastaan ei meinaan kenelläkään Suomessa olis ollut mitään saumaa ja säästyttiin siltä nöyryytykseltä. Parempi hävitä välierissä Lahille kun finaaleissa Mouhijärvelle.

Oikeassahan sää tietysti olet, voitettu paikallisfinaali olisi ihan pelkkää euforiaa. MUTTA se vaihtoehto on niin kauhea ettei sitä uskalla edes ajatella :D
 
  • Tykkää
Reactions: CTS

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Tarkoitat varmaan että toivottavasti tappara tippuu heti puolivälierissä ja Ilves marssii Liiga-historian helpoimman otteluohjelman kautta mestaruuteen voittaen joka ikisen matsin leikiten ilman yhtään ylimääräistä draamaa.

Näin nimittäin ainakin nimimerkki Supin tukit Ilvesfoorumilta säästyy sydänkohtaukselta. Toivottavasti tulee mahdollisimman tylsät ja helpot pleijarit eikä varsinkaan mouhoja tarvitse kohdata missään kohtaa :)
Njooh, keväällä oli kyllä meille baana auki finaaliin asti ja tuskin toista yhtä helppoa semaria tullaan saamaan ihan hetkeen ja ei siitäkään selvitty :p. Meille muutenkin näyttää nää helpot olevan ne vaikeimmat.
 

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
608
Kunhan nyt se yks voitetaan nii sitten vaikka seuraavana vuonna voidaan pelata niitä vastaan. Ja sillonkin korkeintaan välierissä. Paikallisfinaalit tuottais mulle hermoromahduksen :D Sen takia mua ei rehellisesti se viime kevään välieräsulaminenkaan vituttanu läheskään niin paljon kun ilmeisesti kaikkia muita. Viime kauden tapsua vastaan ei meinaan kenelläkään Suomessa olis ollut mitään saumaa ja säästyttiin siltä nöyryytykseltä. Parempi hävitä välierissä Lahille kun finaaleissa Mouhijärvelle.

Oikeassahan sää tietysti olet, voitettu paikallisfinaali olisi ihan pelkkää euforiaa. MUTTA se vaihtoehto on niin kauhea ettei sitä uskalla edes ajatella :D
Tälläistä asennetta mun on vaikea ymmärtää.

Lähtihän Lahtikin meitä vastaan altavastaajana.
 

Supin tukit

Luottopelaaja
Viestejä
1 340
Tälläistä asennetta mun on vaikea ymmärtää.

Lähtihän Lahtikin meitä vastaan altavastaajana.
Niin siis mä en nyt tarkota tällä mitään "ennakkosuosikki vs altavastaaja" asetelmaa vaan nimenomaan verivihollista vastaan pelaamista. Jos ihan kuka tahansa muu joukkue - vaikka HIFK tai Kärpät - olisi ollut viime kaudella yhtä kova kun naapuri niin ei mua heidän kohtaamisensa olis pelottanu ollenkaan. Niin kuin sanoit, niin oltas vaan lähdetty sarjaan samalla asenteella kun Pelsu viime keväänä: ei mitään hävittävää, annetaan vaan kaikki kentälle ja jos voitetaan nii se on kiva bonus.

Mutta asetelma muuttuu kun laitetaan sen "HIFK:n tai Kärppien" tilalle paikallisvastustaja. Yhtäkkiä mun tarviikin tamperelaisena kuunnella joka ikinen vitun päivä jonkun mouhon vittuilua, kestää tuttujen ja tuntemattomien naureskelua ja kattella vierestä kun ne juhlii mestaruutta jonka ne on just meiltä vienyt. Sitä mä en jumalauta kestäis. Koska ollaan nyt rehellisiä, viime kauden tappara oli kone joka abouttiarallaa 95% todennäköisyydellä olis vienyt sen sarjan ja tämä mun aiemmin kuvailema skenaario olisi ollut se kaikkein todennäköisin lopputulos.

Päästään siis lopputulokseen jossa 19 kertaa 20:sta mää en pysty seuraavaan vuoteen edes ajattelemaan jääkiekkoa masentumatta, versus se yks ainoa sauma jossa kaikki kääntyykin loppujen lopuksi hyvin. Noi on sen verran huonot todennäköiset että mää mieluummin heitän kortit pöytään kun menen all-in. Katotaan sitten uudestaan kun meillä on kädessä se suora tai täyskäsi. Toivotaan että se on tää vuosi :)
 
Ylös