PE 14.2.20 | Ilves - KooKoo

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Nyt on Vainarilla näytönpaikat, ainakin laiturit on hyvät ja monipuoliset. Myös paljon parjattu Antonen saa mahdollisuuden kakkosessa, mahtaako homma toimia vai haikaileeko mies Lepauksen syöttöjen perään.
 

julli65

Luottopelaaja
Viestejä
1 923
Nyt on Vainarilla näytönpaikat, ainakin laiturit on hyvät ja monipuoliset. Myös paljon parjattu Antonen saa mahdollisuuden kakkosessa, mahtaako homma toimia vai haikaileeko mies Lepauksen syöttöjen perään.
Ei taira vainarilla riittää vaikka hyvät sällit on laidoilla.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 040
Viime pelissä pahasti munineet Salmela ja Päkkilä saaneet odotetusti väistyä,mutta korvaajat tulivat kyllä yllätyksenä,sillä luulin Matinpalon ja Saarelan sijaan kokoonpanoon nousevan Hatakan ja Lepauksen.

No,huomenna on uusi peli ja silloin saattaa olla heidän paikkansa.

Täysillä päin vaan tänään ja toissapäivän huono peli historian kirjoille.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 661
Riippuu toki millä mitataan riittävyys, mutta tehotilastoissa Mesellä pelejä 18 7+6=13 +4 ja Päkkilällä pelejä 30 6+5=11 -9.
Toki niinkin, ettei voi vertailla. En halua ketään lykätä junan alla, mutta on iso ero pelata ykkösessä maajoukkuemiesten kanssa ja paraatipaikalla kaikki ylivoimat, tai itse rakentaa tehonsa kolmosen/nelosen laidassa.
Kyllä.. Meskasen on aika parantaa, tai Myrrän on jo pakko reagoida.

Ja ei.. en panikoi.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 243
Tässä kun päivän verran oon kevätauringosta nauttinu, nii kirvee kiekkokiima iski. Toivottavasti samalla kiimalla lähtee jätkätkin pelaan tänää.

Fyysistä poffimatsia haluisin tänään todistaa paikanpäältä. Kirsikkana kakun päällä sais olla Berger vastaan Vainari.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 626
Ilveksenmies sanoi asian juuri niin kuin itsekin ajattelen! Joukkueessa on mieletön potentiaali, mutta se täytyy ulosmitata sieltä esiin. Ketju muutokset ovat lääke tähän! Minun mielestäni ja ruletin voisi aloittaa ykkösen laidasta. Lisäksi Lepauksen paikka on pelaavassa kokoonpanossa, niin paljon kaverilla on pelisilmää ja taitoa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: 17
Ylös