PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 988
Vs: PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

Jos jotakuta kiinnostaa niin tässä lehdistötilaisuus ottelusta:

https://www.youtube.com/watch?v=-RyKhMsJMwo
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

Oon digannu Kantolasta koko ajan, toivottavasti sais vielä potkua lisää luisteluun.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 347
Vs: PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

#13 sanoi:
Oon digannu Kantolasta koko ajan, toivottavasti sais vielä potkua lisää luisteluun.

Itse fanittanu Kaitsua kans aina, kun on Ilveksessä pelannut, mutta tällä hetkellä tuo liike on tahmeaa, kaksin kamppailuissa tämä on järjestäen ollut vahva. Ens kaudelle rouhiin kolmoseen?
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

Ikurin Vire sanoi:
#13 sanoi:
Oon digannu Kantolasta koko ajan, toivottavasti sais vielä potkua lisää luisteluun.

Itse fanittanu Kaitsua kans aina, kun on Ilveksessä pelannut, mutta tällä hetkellä tuo liike on tahmeaa, kaksin kamppailuissa tämä on järjestäen ollut vahva. Ens kaudelle rouhiin kolmoseen?

Kyllä kiitos. Ja eiköhän tuo vauhtikin siitä lisäänny, kun saa ehjän kesän alle.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 685
Vs: PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

Jos Juupen täytyisi valita yksi pelaaja ensi kauden kokoonpanoon kolmikosta Savilahti,Kantola ja Sointu,niin vaaka kallistuisi Savilahden puoleen.Kantolan liike on karmeaa.Tosin Heikkilän aikana saanut itsestään irti sitä tuttua Kaitsua.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

Masce sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
#13 sanoi:
Oon digannu Kantolasta koko ajan, toivottavasti sais vielä potkua lisää luisteluun.

Itse fanittanu Kaitsua kans aina, kun on Ilveksessä pelannut, mutta tällä hetkellä tuo liike on tahmeaa, kaksin kamppailuissa tämä on järjestäen ollut vahva. Ens kaudelle rouhiin kolmoseen?

Kyllä kiitos. Ja eiköhän tuo vauhtikin siitä lisäänny, kun saa ehjän kesän alle.

joo kyllä muutama kovapäinen vääntäjä tarvitaan remmiin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 988
Vs: PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

Kantola on hyvä vääntäjä, mutta auttamattoman hidas. Sitten kun mailalla ronkkii takaapäin niin jäähypenkki saattaa kutsua. Tehokuuttakin on ollut, mutta saisi olla vielä röyhkeämpi. Ehkä Kiven opissa voisi murtautua todelliseen eliittiin. Saas nähdä, mitä hänen kanssaan tehdään.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

jurgen sanoi:
Kantola on hyvä vääntäjä, mutta auttamattoman hidas. Sitten kun mailalla ronkkii takaapäin niin jäähypenkki saattaa kutsua. Tehokuuttakin on ollut, mutta saisi olla vielä röyhkeämpi. Ehkä Kiven opissa voisi murtautua todelliseen eliittiin. Saas nähdä, mitä hänen kanssaan tehdään.

Kyllä minä Kantolan pitäisin. Syy huonoon liikkeeseen on tiedossa. Jos ja kun jalassa ei ole mitään rikki, lähtisin rakentamaan ehjän kesän kautta uutta nousua uralle. Kantolahan on pelaaja, joka mahtuisi kunnossa ollessaan mestaruutta tavoittelevan joukkueen kolmosketjuun.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 505
Vs: PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

Kyllä minäkin näkisin Kantolan ensi kauden joukkueessa uutena "Tyrväisenä" Mustosen ja Rautiaisen vierellä.

Myös Meskaselle olisi löydyttävä paikka kolmesta ensimmäisestä ketjusta.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 188
Vs: PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

Hyvä peli todella vaikeassa vierashallissa.

Kiviaho piti Ilvestä 2. erässä varsinkin pystyssä,mutta 3.erässä Ilves piti aika viileästi SaiPan pois maalipaikoilta ja sitten Nieminen laittoikin imun päälle ja tilanne helpotti.Toki sinne 3-1-tilanteessa piti kauneusvirheenä antaa alivoimaläpiajo,mutta onneksi siihen pääsi tämä Kaksonen eikä joku maalintekijä.


Hieno voitto ja ainakin jumbosijan häpeä alkaa olemaan tämän kauden osalta aika varmuudella vältytty.En usko,että Blues saa edes 7 pistettä jäljellä olevista otteluista.

Teoreettinen pudotuspelimahdollisuus säilyi edelleen eron viivaan kutistuessa 10 pisteeseen,mutta keskiviikkona tämä ohut lanka on Sportia vastaan katkolla,kun kyseinen peli on pakko voittaa.Mieluiten kolmen pisteen arvoisesti.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 314
Vs: PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

HeGe41 sanoi:
jurgen sanoi:
Kantola on hyvä vääntäjä, mutta auttamattoman hidas. Sitten kun mailalla ronkkii takaapäin niin jäähypenkki saattaa kutsua. Tehokuuttakin on ollut, mutta saisi olla vielä röyhkeämpi. Ehkä Kiven opissa voisi murtautua todelliseen eliittiin. Saas nähdä, mitä hänen kanssaan tehdään.

Kyllä minä Kantolan pitäisin. Syy huonoon liikkeeseen on tiedossa. Jos ja kun jalassa ei ole mitään rikki, lähtisin rakentamaan ehjän kesän kautta uutta nousua uralle. Kantolahan on pelaaja, joka mahtuisi kunnossa ollessaan mestaruutta tavoittelevan joukkueen kolmosketjuun.

Bluesissa nähty pistetehtailu on laitettu pitkälti Hirschovitsin piikkiin, mutta eipä tämän ketjukaverit Kärpissä ole olleet samanlaisessa lennossa kuin Kaitsu viime kaudella. Tämä on monipuolinen pelaaja ja omaa kykyä erityisesti räkämaalien tekemiseen. Lisäksi tämä korvaa taisteluasenteellaan paljon taidollisia puutteitaan. Itsekin toivon jatkosopimusta ja uskon Kantolan olevan ehjän kesän jälkeen Ilveksen tasoisessa nipussa iso palanen.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 673
Vs: PE 12.2.16 | Ennakkoa ja Jälkipelit SaiPa - Ilves

Itse en ottaisi Kantolan kanssa riskiä tekemällä jatkosopimuksen, ja luottamalla "Kesässä kuntoon" fraasiin.

Eriasia on jos Kantola suostuu Ilveksen budjetilla 3/4 kentän kaverin liksaan. Isompi palkka Kantolan tapauksessa on riski, koska tuon silminnähden heikentyneen liikkeen vuoksi Kantolan kokonaisvaltainen peli ei ole kärkiketjujen tasolla satunnaisia väläytyksiä lukuunottamatta. Kaveri jonka peli näyttää yleisesti siltä, että pelaa 30cm liian pitkällä mailalla ja liike on tuota tasoa, niin en lähtisi jatkosopimuksen muodossa riskiä liikkeen parantumisesta ottamaan.

Sinänsä harmillista, koska sen Kantolan mikä Ilveksestä lähti ottaisin 3 vuoden sopimuksella takaisin koska vaan.

Valitettavasti ei vain ole sama Kantola.
 
Ylös