PE 11.8.2023 | Ilves - Tappara | Tampere Cup

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Pakkiparit on jotain ihan muuta mitä itse ja valtaosa täällä maalaili. Ei siinä. Hyvältä näyttää.

Siinä taas nähtiin miksi yleensä en ite jaksa hahmotella kokoonpanoja kesällä. Ei ne oo ikinä siellä päinkään, mitä ite on hahmotellut

Ketjuista kaksi(ykkönen ja kolmonen) on tasan sellaisia kuin itse ajattelin ja yksi(nelonen) voidaan myös laskea jokseenkin odotetuksi.

Pakkiparit tosiaan vähän yllätyksellisiä. Mutta niissähän käy herkästi niin, että jos yksi on eri tavalla, niin sitten kaikki ovat. Tuossa on TOP6:ssa kolme-neljä sarjan eliittiluokan yleispuolustajaa ja kaksi kiekollista sellaista, niin dynamiikka pysyy ehjänä monessa variaatiossa.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 546
Pakkiparit on jotain ihan muuta mitä itse ja valtaosa täällä maalaili. Ei siinä. Hyvältä näyttää.

Siinä taas nähtiin miksi yleensä en ite jaksa hahmotella kokoonpanoja kesällä. Ei ne oo ikinä siellä päinkään, mitä ite on hahmotellut
Toi kutonen on niin laadukas, että voi laittaa melkein miten päin tahansa.

Kakkonen ihmetyttää monia, mutta en ihmettelisi vaikka Ratinen tekisi ison lopullisen läpimurron tällä kaudella.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mikä kakkosketjussa siis ihmetyttää porukkaa?

Mäntykivi sentterinä taidettiin lopulta tietää jo etukäteen.

Päkkilä kokonaisvaltaisessa pelaamisessa viime kauden positiivisimpia yllättäjiä. Erinomainen omaan päähän, minkä roolinsa viime kauden toimineessa nelosessa parhaiten osoitti.

Toisella laidalla sitten kaveri, joka voi päätyä kauden aikana mihin tahansa väliltä yksi joukkueen kärkilaitureista-rotaatiomies.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Friman ottanut paikan Lancasterin vierestä, kuten itse olin ajatellutkin. Maalivahti valintaa lukuunottamatta odotettu kokoonpano. Gunnar olisi ollut kiva nähdä tositoimissa heti alkuun.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
888
Olisivat nyt laittaneet ton Gunnarssonin maaliin, ni ois heti nähny mikä se on miehiään. Malek ykkösenä ei kuulostaa voittavalta, mutta annetaan pojan näyttää kesällä otetut mahdolliset stepit.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 680
Ilmeisesti rosteri on ihan ehjä (?)
Yhtiökokouksen jälkeen Ripalta kysyttiin joukkueen kuulumisia, sanoi että on ollut niin kiireinen, että ei ole ehtinyt paljon reenejä seuraamaan, mutta kertoi, että harvinaista, kun koko porukka on täysin terve.
Saa siis tilaisuuden omilla otteillaan lunastaa ykkösveskarin paikan ja sitten on kokenut kaveri varmistamassa ja valmiina kantaan vastuun, jos Malek ei riitä. Jos jotain pitäisi arvata, niin tällä kaudella tulee edellisiä kausia tasaisempi kahden maalivahdin peluutus runkosarjaan.
Maalivahdeista sanoi, että Malek tulee olemaan parempi kuin moni odottaa ja Gunnarsson tietää, että Malek menossa tod.näk vielä NHL:ään ja pystyy tukemaan yms. Ja pelaamaan sen verran kun tarvis on.
Aika sanatarkasti taisi vielä sanoa, että: "maalivahtien osalta ei anneta kenellekään yhtään tasoitusta"
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Yhtiökokouksen jälkeen Ripalta kysyttiin joukkueen kuulumisia, sanoi että on ollut niin kiireinen, että ei ole ehtinyt paljon reenejä seuraamaan, mutta kertoi, että harvinaista, kun koko porukka on täysin terve.

Maalivahdeista sanoi, että Malek tulee olemaan parempi kuin moni odottaa ja Gunnarsson tietää, että Malek menossa tod.näk vielä NHL:ään ja pystyy tukemaan yms. Ja pelaamaan sen verran kun tarvis on.
Aika sanatarkasti taisi vielä sanoa, että: "maalivahtien osalta ei anneta kenellekään yhtään tasoitusta"
Eli siis toi tarkoittanee sitä, että Malek on meidän ykkösmolari tällä kaudella. Se ainakin selkeyttää sitä, miksi Gunnarssson palkattiin ylipäänsä, kun moni piti riittämättömänä ykköseksi. Aikamoisella toivotaan toivotaan meiningillä lähdetään kauteen. Eikö me oltu jo sovittu että tällainen sekoilu lopetetaan tärkeimmälle pelipaikalle.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 680
Eli siis toi tarkoittanee sitä, että Malek on meidän ykkösmolari tällä kaudella. Se ainakin selkeyttää sitä, miksi Gunnarssson palkattiin ylipäänsä, kun moni piti riittämättömänä ykköseksi. Aikamoisella toivotaan toivotaan meiningillä lähdetään kauteen. Eikö me oltu jo sovittu että tällainen sekoilu lopetetaan tärkeimmälle pelipaikalle.
En osannut kyllä tulkita, että kumpikaan olisi selkeä ykkönen. Enempi kehui molempia.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 546
Meil on nuori joka kaudella eteenpäin menevä veska jolla jo kokemusta välierien hornankattilasta ja 200 SHL ottelun veteraani. Uskon vahvasti, että tuo voi olla tasapainoisimpia kaksikoita koko liigassa. Viime kaudella päästiin ihan ensi kädessä kokempaan tuo, kun se äärettömän vahva ykkönen loukkaantuu. Uskon, että tällä kaudella ei tulla roikkumaan niin pahasti yhden veskan varassa.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 248
Eli siis toi tarkoittanee sitä, että Malek on meidän ykkösmolari tällä kaudella. Se ainakin selkeyttää sitä, miksi Gunnarssson palkattiin ylipäänsä, kun moni piti riittämättömänä ykköseksi. Aikamoisella toivotaan toivotaan meiningillä lähdetään kauteen. Eikö me oltu jo sovittu että tällainen sekoilu lopetetaan tärkeimmälle pelipaikalle.
Anna mun kaikki kestää.
 

Riksamasa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
941
Moikka kaikille! Kesätauko foorumilta teki gutaa, ja hyvältä näyttää tämän päivän kokoonpano! Letss go Ilves!!
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 708
Eli siis toi tarkoittanee sitä, että Malek on meidän ykkösmolari tällä kaudella. Se ainakin selkeyttää sitä, miksi Gunnarssson palkattiin ylipäänsä, kun moni piti riittämättömänä ykköseksi. Aikamoisella toivotaan toivotaan meiningillä lähdetään kauteen. Eikö me oltu jo sovittu että tällainen sekoilu lopetetaan tärkeimmälle pelipaikalle.

Huoh ei kun tarkoittaa sitä, että ykkönen on se kummalle koppi tarttuu paremmin.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
No aika sen näyttää, mutta itse tulkitsen Jalon tarkoittavan Malekin olevan ykkösheppa, jos tuota lausetta häneltä vain tarkastellaan. Kyllä mielipidefoorumilla saa olla huolissaan maalivahtien riittämättömyydestä, ilman että sen enempää tulee muut kirjoittajat huutelemaan minua housuunpaskojaksi.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 708
Pakkiparit tosiaan vähän yllätyksellisiä. Mutta niissähän käy herkästi niin, että jos yksi on eri tavalla, niin sitten kaikki ovat. Tuossa on TOP6:ssa kolme-neljä sarjan eliittiluokan yleispuolustajaa ja kaksi kiekollista sellaista, niin dynamiikka pysyy ehjänä monessa variaatiossa.

Hieman tuota osasi odottaa, koska Parikka ja Lancaster olivat treeneissä eri väreissä. Tuo koostumus antanee Parikalle paremmat mahdollisuudet tukea hyökkäyksiä, ja tasapainottaa pakkiparien liikkuvuutta.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 546
No aika sen näyttää, mutta itse tulkitsen Jalon tarkoittavan Malekin olevan ykkösheppa, jos tuota lausetta häneltä vain tarkastellaan. Kyllä mielipidefoorumilla saa olla huolissaan maalivahtien riittämättömyydestä, ilman että sen enempää tulee muut kirjoittajat huutelemaan minua housuunpaskojaksi.
Ehkä, enemmänkin liian nopeita johtopäätöksiä elokuun alkupuolelle. Kuten sanottua, eiköhän se ole ykkönen kumpi sen ansaitsee.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 680
Maalivahdeista sanoi, että Malek tulee olemaan parempi kuin moni odottaa ja Gunnarsson tietää, että Malek menossa tod.näk vielä NHL:ään ja pystyy tukemaan yms. Ja pelaamaan sen verran kun tarvis on.

jos tuota lausetta häneltä vain tarkastellaan.
Tuo lainaus ei ollut sanatarkka noista maalivahdeista, ja kuten sanoin, ainakaan itse en osannut siitä vetää muuta johtopäätöstä, kuin että on tyytyväinen maalivahti-tandemiin
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 038
Hyvältä näyttää kokoonpano, sanoisinko jopa, että mestaruuspoppoolta :D

Onpas upeaa päästä kiekkopeliin, alkaispa jo!
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 069
Hyvältähän tuo näyttää!

Mielenkiintoista nähdä Tapparan kokoonpano, mikäli uskaltavat sitä kertoa tai edes tulla paikalle illan otteluun.

Kaikki ketjut todella mielenkiintoisia ja uudet pelaajat eritoten kiinnostaa.
 
Ylös