PE 1.12.2023 | Ilves - TPS

IpAholic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
802
No tämän vuoden tepsiä ei ainakaan tarvi pelätä jos pleijareissa tulee vastaan. Samalla rasituksella Ilves vie paras 7 sarjan mennen, tullen ja palatessa.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Liiga on muuttunut täysin mailahäirintäsarjaksi. "Taktisin sarja" - mun perse. Joka eniten huitoo, se parhaiten huitoo.

Hyvin me osataan tätäkin tyyliä pelata, mutta onhan tämä menossa ihan karmeeseen suuntaan. Kamppailutilanteet muuttuu keppijumpaksi.
Taklaukset on turhia, kun hyödyllisempää on tökkiä kepillä vastustajaa mailaan/käsille.
Maali vihelletään jos joku kaatuu. Tai pitelee kasvojansa.
Otteluiden viihdearvo menee mielestäni koko ajan alas. Ilveksen voitto on aina mulle riemu ja ilo, mutta nykyinen kiekkopeli ei välttämättä ole.
Tämän illan peli oli taas malliesimerkki mitä kiekottoman estäminen ja mailalla estäminen pahimmillaan näyttää.

Voitasko me fanit vaatia muutosta? Ja parin viikon jälkeen kehottaa IS/IL pitää turpansa kiinni, ettei muutosta taas peruttaisi, koska "Kalle Kiekkokatsoja" ei tiiä miksi on paljon jäähyjä.

Aihehan ei ole uusi:


Ja 2006 sitä yritettiin, Änärin vanavedessä:




Ja miten kävi:

Tästä se poru alkoi ja joulukuussa linja muutettiin.
No verrakkaas pelin viihdyttävyyttä liiga vs NHL 2000(jotka sillon jo kiekkoa seurasi) ja 2023.
Tasoero pelaajissa ennallaan, mutta onhan tuota kahvatonta ilo seurata.

Itse pelistä äskeisen avautumisen jälkeen.

Tappio rankuilla, ok.
Ei pahempia emämokia, mutta ei myös keneltäkään huippuonnistumista.
Oula oli pelipäällä ja uskalsi haastaa.
Nyman pelaa nykyään johyvää kulmapeliä, muiden vahvuuksien lisäksi. Kiekko myös aiempaa paremmin omille. Vuodenvaihteen majuturnauksen, U20 maalipörssin ja mestaruuden jälkeen toivottavasti annetaan levätä, niin jaksaa kunnolla pleijarit ja ettei kaadu kannu kädessä väsymyksestä.

Lepo tulee monelle tarpeeseen, Kody ja Ikonen tosi puhki, eikä pää toimi. Baulla lienee myös jotain, koska ekat 10 peliä > jäkimmäiset 10 peliä.
 

Entinen lupaus

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
236
Anteeksi piti sanoa munaton esitys turvattoman sijasta. Pendo Ylpee tuloksesta. Ei siinä mitään. Kyllä yleisö oli hallilla pettynyt. Ehkä täällä netissä sitten kaikki ok.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
863
Minä kuka otan Ilveksen tappiot todella raskaasti, en jaksa tätä tappiota kauheasti murehtia. Hyvin pojat taisteli levännyttä tepsiä vastaan. Gunnarilta huikeita gameseivereitä ja rankuissa 2 tolppaa, pienestä kiinni. Tuomarilinja oli kyllä ihmeellinen. Eteenpäin ja äijät levolle.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 559
Liiga on muuttunut täysin mailahäirintäsarjaksi. "Taktisin sarja" - mun perse. Joka eniten huitoo, se parhaiten huitoo.

Hyvin me osataan tätäkin tyyliä pelata, mutta onhan tämä menossa ihan karmeeseen suuntaan. Kamppailutilanteet muuttuu keppijumpaksi.
Taklaukset on turhia, kun hyödyllisempää on tökkiä kepillä vastustajaa mailaan/käsille.
Maali vihelletään jos joku kaatuu. Tai pitelee kasvojansa.
Otteluiden viihdearvo menee mielestäni koko ajan alas. Ilveksen voitto on aina mulle riemu ja ilo, mutta nykyinen kiekkopeli ei välttämättä ole.
Tämän illan peli oli taas malliesimerkki mitä kiekottoman estäminen ja mailalla estäminen pahimmillaan näyttää.

Voitasko me fanit vaatia muutosta? Ja parin viikon jälkeen kehottaa IS/IL pitää turpansa kiinni, ettei muutosta taas peruttaisi, koska "Kalle Kiekkokatsoja" ei tiiä miksi on paljon jäähyjä.

Aihehan ei ole uusi:


Ja 2006 sitä yritettiin, Änärin vanavedessä:




Ja miten kävi:

Tästä se poru alkoi ja joulukuussa linja muutettiin.
No verrakkaas pelin viihdyttävyyttä liiga vs NHL 2000(jotka sillon jo kiekkoa seurasi) ja 2023.
Tasoero pelaajissa ennallaan, mutta onhan tuota kahvatonta ilo seurata.

Itse pelistä äskeisen avautumisen jälkeen.

Tappio rankuilla, ok.
Ei pahempia emämokia, mutta ei myös keneltäkään huippuonnistumista.
Oula oli pelipäällä ja uskalsi haastaa.
Nyman pelaa nykyään johyvää kulmapeliä, muiden vahvuuksien lisäksi. Kiekko myös aiempaa paremmin omille. Vuodenvaihteen majuturnauksen, U20 maalipörssin ja mestaruuden jälkeen toivottavasti annetaan levätä, niin jaksaa kunnolla pleijarit ja ettei kaadu kannu kädessä väsymyksestä.

Lepo tulee monelle tarpeeseen, Kody ja Ikonen tosi puhki, eikä pää toimi. Baulla lienee myös jotain, koska ekat 10 peliä > jäkimmäiset 10 peliä.
Hei vähän kunnioitusta, Liiga kutsuu tätä kamppailun lisäämiseksi. Mutta joo, olen täysin samaa mieltä. Eilinen Kerho matsi oli jopa pahempi kun siinä Ilveksellä oli vielä tuoreemmat jalat niin Kerho esti ja roikku minkä vain sai. Mutta tämä linja on hyväksi todettu koska se tasoittaa Liigan tuloksia kun heikommat joukkueet saavat kuroa taitoeron tällä tavalla umpeen. Ja ilmeisesti tasokkaampien otteluiden sijasta sarjataulukon tasaisuus on tärkeämpää.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 948
Niin.. en tiedä voiko väsymyksen piikkiin laittaa sitä, ettei jatkoajalla saatu rankkaria sisään.
Paikka oli voittaa, mutta piste tuli taas lisää ja eteenpäin...
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 928
Miten täällä on näin porulla jengi? :D

Tappio ärsyttää minuakin ihan suunnattomasti ja varsinkin tolle Tepekselle häviäminen vielä ekstrana, mutta toi joukkue oli tosi väsyneen olonen eikä ihme. Hienosti jätkät taisteli loppuun asti ja vähän raikkaamalla pääkopalla voitto tästä olisi otettu. Nyt meni näin ja koneet alas ja uudella sykkeellä kohti ensi viikon paikallispeliä.

Itse olen helvetin ylpeä tosta jengistä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 365
Mun mielestä peli oli ihan viihdyttävä kaikkinensa. Lähtökohtiin nähden piste tällä kertaa ok. Sen kans pystyn elään enkä mieltäni pahoittanut. Väsynyt joukkue yritti kyllä kovasti, mutta ei vaan tänään riittänyt sarjakärjenkään peli :)
 

Entinen lupaus

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
236
No eipä jäänyt mieleen pelistä taistelu. Tai sitten on vähän käsityksissä eroa. Taistelupeli on sellainen joss annetaan oikeasti kaikki. En aistinut tällaista missään kohdin. Ehkä väsymystä oli mutta ei sen taakse urheilussa voi mennä. Hyvällä yrityksellä ei vaan saa mitään etua kilpaurheilussa. On laji mikä tahansa.

Ei mitään, uutta matoa koukkuun. Paska tulos, eteenpäin. Mutta ei kannata vääntää mustaa valkoiseksi. Viikon päästä uusi testi.
 

Val76

Luottopelaaja
Viestejä
1 016
Okei. Mihin tämä arvio perustuu? Siihen, että nyt on satuttu Tepsille häviämään? Kerrotko miten tänään vaikutti esimerkiksi 2022 kevään playoff-sarja tuossa pelissä? Tuosta ajasta kun on joukkueet uudistuneet aikalailla ja valmentajakin molemmilla vaihtunut. Tolppa sisään rankkareilla niin näistä Tepsi-pelien saldoista ei kukaan puhuisi, nyt oli kahdesti tolppa ulos niin se johtuu edellisistä Tepsi-peleistä.
No pelkästään siihen faktaan että 11sta edellisestä on 9 tepsille. Ja jos ei viime kausien peleillä ole vaikutusta niin tämän kauden on ja ne on on 0-2
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Väsynyt joukkue pelasi huolimattomasti. Ihmeellisiä virheitä, aivopieruja ja kiekosta ohisutimisia. Tauko tulee tarpeeseen.

Paras anti oli kaksi kotiin ostettua Ilves-kalenteria.

Suppo toki oli kova tänäänkin.
 
Ylös