Patrik Moisio

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 005
Vs: Patrik Moisio

Kulpertto sanoi:
Nyt kannattaisi Ilveksen pukumiesten olla hereillä.
Nyt Moisioo loppukauden sopparilla + optiolla ja äkkiä. Toi kaveri on ihan tolkuttomassa kunnossa.
Juu..näin kaverin Sittarissa Turussa ja tolkuttoman näköinen oli kunnoltaan. Tyttöystävä oli ihan ok.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Patrik Moisio

Kulpertto sanoi:
Toi kaveri on ihan tolkuttomassa kunnossa.

tajuton%20mies.jpg
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Patrik Moisio

On se saatana kova sälli. Hittoku osais vielä pelata kiakkoo.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Patrik Moisio

Kulpertto sanoi:
Jep. Mestiksen parhaita p/o ellei paras.
Ainakin on noilla ottelu- ja pistemäärillä helppo laskea. Sujuu tolkuttomammaltakin kaverilta.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 005
Vs: Patrik Moisio

Niin..tolkuton ja tajuton ovat tosiaan synonyymejä, ai mikä on se synonyymi vai :)

Mutta asiaan, pelaako Moisio jossain vitosdivarissa nykyään, vai kokoaako autoja Uudessakaupunkissa ?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Vs: Patrik Moisio

Olen kyllä helvetin pettynyt Pateen, jos päätyy Liigan. Liian ylivoimainen tähän sarjaan.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 986
Vs: Patrik Moisio

Kulpertto sanoi:
.... kaveri on ihan tolkuttomassa kunnossa.

Eli siis ryypänny koko kesäharjoittelukauden ja edelleenkin putki päällä.
 

AntiHero

Guest
Vs: Patrik Moisio

Kulpertto sanoi:
Kyllä mä sytyn näille pelaajille, jotka puolustelee omia ja näyttää ettei tyhmiä juttuja saa meitä vastaan tehdä. Tää kaveri ei kuitenkaan pysty PELILLISESTI samaan kuin Moisio tai Byers. Mitä tulee rouhijan viestiin, niin Jokerithan Moision valitsi ja hän siellä edelleen pelaisi jos A.Tyrväinen ei olisi treeneissä hänen polveaan rikkonut. Voisin lyödä vetoa, että vuoden-parin päästä Moisio pelaa noista kolmesta kovimmassa tiimissä. Kuten sanoit, pysytään aiheessa tästä eteenpäin. Laitoit vaan kysymyslauseen ni oli pakko vastata. Laitoin scouttausketjuun täydellisen "puuttuvan palasen" ensi kauden Ilvekseen.

No lyödään vetoa.

Se kumpi on väärässä lähtee helvettiin tältä foorumilta. Otetaan kausi 18-19. Eli ensi kauden jälkeinen kausi. Sen kauden jälkeen katsotaan kuka on pelannut missäkin joukkueissa, ja jos Moisio on huonoimmissa, niin sinä lähdet bitti-mustaanaukkoon. Jos Moisio on pelannut parhaissa joukkueissa, niin minä.

Kyseessä siis kolmikko Bulmer, Byers ja Moisio.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 005
Vs: Patrik Moisio

Antakaa olla..tuo Kulpertto on Moisio itse, tai joku hänen kaverinsa. Ilmeisesti kuitenkin kyseisen pelaajan ainut fani koko Maailmassa.
Patrik Moisio on 24 vuotias pelaaja, joka on pelannut urallaan 85 pääsarjatason ottelua ja 33 ottelua B-tasolla.
Yhteensä siis aikuisikäisenä pelannut 118 ottelua ottelua kuudessa vuodessa.
Wonnabejääkiekkoilija, jonka todennäköinen osoite on kuitenkin Uudenkaupunkin autotehdas.
 

Kulpertto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
151
Vs: Patrik Moisio

AntiHero sanoi:
Kulpertto sanoi:
Kyllä mä sytyn näille pelaajille, jotka puolustelee omia ja näyttää ettei tyhmiä juttuja saa meitä vastaan tehdä. Tää kaveri ei kuitenkaan pysty PELILLISESTI samaan kuin Moisio tai Byers. Mitä tulee rouhijan viestiin, niin Jokerithan Moision valitsi ja hän siellä edelleen pelaisi jos A.Tyrväinen ei olisi treeneissä hänen polveaan rikkonut. Voisin lyödä vetoa, että vuoden-parin päästä Moisio pelaa noista kolmesta kovimmassa tiimissä. Kuten sanoit, pysytään aiheessa tästä eteenpäin. Laitoit vaan kysymyslauseen ni oli pakko vastata. Laitoin scouttausketjuun täydellisen "puuttuvan palasen" ensi kauden Ilvekseen.

No lyödään vetoa.

Se kumpi on väärässä lähtee helvettiin tältä foorumilta. Otetaan kausi 18-19. Eli ensi kauden jälkeinen kausi. Sen kauden jälkeen katsotaan kuka on pelannut missäkin joukkueissa, ja jos Moisio on huonoimmissa, niin sinä lähdet bitti-mustaanaukkoon. Jos Moisio on pelannut parhaissa joukkueissa, niin minä.

Kyseessä siis kolmikko Bulmer, Byers ja Moisio.
Mitähä tääki foorumi menettää jos lähtisit. Yhtä paljon annettavaa tänne, kun mun ikkunalaudalla olevalla kaktuksella.
 

AntiHero

Guest
Vs: Patrik Moisio

Kulpertto sanoi:
Mitähä tääki foorumi menettää jos lähtisit. Yhtä paljon annettavaa tänne, kun mun ikkunalaudalla olevalla kaktuksella.

No sehän on sitten puolet enemmän kuin sinulla ja mun parvekkeelle kuolleella kanervalla. Ja triplasti enemmän mitä Patrik Moisiolla olisi annettavaa millekkään Liigajoukkueelle.
 

AntiHero

Guest
Vs: Patrik Moisio

Miten on Moisiolla menny harrastesarja Mestiksessä? Maali per peli? Piste per peli? Jokereihin playoffeihin? Minkä värisiä boxereita Pate käyttää?

Kulpertto?
 

Åkerman

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
780
Vs: Patrik Moisio

AntiHero sanoi:
Miten on Moisiolla menny harrastesarja Mestiksessä?

En ole Kulpertto, mutta vastaan silti: Eliteprospectsin mukaan 13 pellä 4+2=6 31 minuuttia jäähyjä ja plusmiinus +3.

Kausi on pitkä ja kaikenlaisia tilanteita tulee vastaan. Tällä kaudella on ollut ainakin 5-6 peliä joissa olen huomannut kaipaavani Moision kaltaista hahmoa joukkueeseen, varsinkin Bulmerin lähdettyä. Voisihan tuo minun puolestani käydä muutaman kerran kaudessa riehumassa ja hääräämässä kentällä. Esimerkiksi jatkuvasti maaliverkkoja heiluttelevan Eemeli Suomen tilalla.
 

Kulpertto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
151
Vs: Patrik Moisio

Åkerman sanoi:
AntiHero sanoi:
Miten on Moisiolla menny harrastesarja Mestiksessä?

En ole Kulpertto, mutta vastaan silti: Eliteprospectsin mukaan 13 pellä 4+2=6 31 minuuttia jäähyjä ja plusmiinus +3.

Kausi on pitkä ja kaikenlaisia tilanteita tulee vastaan. Tällä kaudella on ollut ainakin 5-6 peliä joissa olen huomannut kaipaavani Moision kaltaista hahmoa joukkueeseen, varsinkin Bulmerin lähdettyä. Voisihan tuo minun puolestani käydä muutaman kerran kaudessa riehumassa ja hääräämässä kentällä. Esimerkiksi jatkuvasti maaliverkkoja heiluttelevan Eemeli Suomen tilalla.
Just näin. On todella naurettavaa, että Pati pelaa Mestiksessä, kun samaan aikaan kaiken maailman karviaisia ja pörriäisiä pelaa Liigaa. Tehopisteihin sen verran, että tätä nykyä 19peliä 4+5=9 ja +5.
Ollut viimepeleissä joukkueen paras pelaaja, vaikka tehopisteitä ei ole ihan roppakaupalla tullut. Pelaa kylläkin 3. ketjussa ja oli pitkään ilman ylivoima aikaa, nykyään maskimiehenä siellä taas. Tämä on Patille vain "välikausi" hiukan kehitetään kiekollisia taitoja ja ensi kaudella bäck in business.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 005
Vs: Patrik Moisio

Kulpertto sanoi:
Åkerman sanoi:
AntiHero sanoi:
Miten on Moisiolla menny harrastesarja Mestiksessä?

En ole Kulpertto, mutta vastaan silti: Eliteprospectsin mukaan 13 pellä 4+2=6 31 minuuttia jäähyjä ja plusmiinus +3.

Kausi on pitkä ja kaikenlaisia tilanteita tulee vastaan. Tällä kaudella on ollut ainakin 5-6 peliä joissa olen huomannut kaipaavani Moision kaltaista hahmoa joukkueeseen, varsinkin Bulmerin lähdettyä. Voisihan tuo minun puolestani käydä muutaman kerran kaudessa riehumassa ja hääräämässä kentällä. Esimerkiksi jatkuvasti maaliverkkoja heiluttelevan Eemeli Suomen tilalla.
Just näin. On todella naurettavaa, että Pati pelaa Mestiksessä, kun samaan aikaan kaiken maailman karviaisia ja pörriäisiä pelaa Liigaa. Tehopisteihin sen verran, että tätä nykyä 19peliä 4+5=9 ja +5.
Ollut viimepeleissä joukkueen paras pelaaja, vaikka tehopisteitä ei ole ihan roppakaupalla tullut. Pelaa kylläkin 3. ketjussa ja oli pitkään ilman ylivoima aikaa, nykyään maskimiehenä siellä taas. Tämä on Patille vain "välikausi" hiukan kehitetään kiekollisia taitoja ja ensi kaudella bäck in business.
Muistin jotenkin että olisi Vantaalla pelannut..vissiin väärä muistikuva, ei ainakaan heidän ottelussaan joukkueen parhaisiin valittu.
http://www.jatkoaika.com/mestis/Otteluraportti/sapko-k-vantaa/k-vantaan-ry%C3%B6st%C3%B6retki-onnistui-takaiskusta-huolimatta-alkaa-olla-joka-joukkueella-tappara-sumppu/188294
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 977
Vs: Patrik Moisio

Mestiksen taso kieltämättä surkea kun Moisiokin tekee tollasia pistemääriä.
 
Ylös