Patrik Moisio

Kulpertto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
151
Vs: Patrik Moisio

Battery sanoi:
Ei tää jätkä voi olla kokoonpanossa sen takia että ehkä kerran tai kaksi kaudessa tarvitaan tappelijaa. Moisio ei tuo mitään osaamista peliin. Ei hyökkäykseen, puolustamiseen, ylivoimaan, alivoimaan eikä tasaviisikin pelaamiseen. Ainoa anti on että mies voi tapella. Moisio ei ole edes kehittyvä ja potentiaalinen tulevaisuuden pelaaja. Mikä on hyöty?

Kovaa tekstiä, mutta koska hyvät perustelut niin vastaan tähän hieman puolustellen.
Lähes aina kun neloskenttä Moision ohella on kentällä, he saavat laukauksen maalivahdille ja aloituksen hyökkäyspäätyyn, joka on myös aika varmasti se mitä Tuokkola tuolta kentältä odottaa että ykkösketju pääsee aloittamaan hyökkäys alueelta.
Myös Moisio on hommannut ainakin 4 (sen verran itse muistan kotipeleistä) ylivoimaa Ilvekselle. Ilveksessä nelosketjun peliaika on yleensä se 5-10 minuuttia ja se riittää Moisiolle hyvin, luuleeko täälä joku että jos Rämö ottaa tuon roolin, että hän kehittyy pelaajana. Mielummin hän hakkaa a-junioreissa +20minuutin peliajalla. Jos joku on erimieltä niin yksityisviestiä niin tarjoan kierroksen valitsemassasi pubissa. Alivoimalla Moisio on ollut jopa yllättävän kova, joten en ymmärrä miksi siinä häntä haukut.

Jatkakaan vaan keskustelua. Haukkukaa vaan lisää, Moisio ärähtää vaan kovempaa.
 

Takatolppa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
218
Vs: Patrik Moisio

Eikö noita puukäsiä (veistelö, möiselö, pentilö) ole kokoonpanossa jo ihan riittävästi. Möiselöllä on näistä puukäsistä vähiten annettavaa, joten hiuksista hevonvideoon ja taitoa tilalle.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 816
Vs: Patrik Moisio

Tässä piti olla sisäpiirin tietojen mukaan potentiaalia jopa Marjamäen stuntiksi. Totuus:
- Peliäly ja kurinalaisuus tuovat mieleen kysymyksen, onko kaukalossa Henri Sandvik... kännissä?
- Nopeus tuo mieleen kysymyksen, onko kaukalossa Erkki Rajamäki...rampana?
- Kiekonkäsittely tuo mieleen kysymyksen, onko kaukalossa Matti Uusivirta... väärän kätisellä mailalla?
 

JK

Guest
Vs: Patrik Moisio

Syöttökonetta tai maalintekijää Moisiosta tuskin tulee, mutta kaksinkamppailuiden voittamiseen pitäisi olla mahdollisuus. Nyt Moisio häviää nekin. Ainoakin "pelotteeksi" jää se, että tekeekö laitataklauksen, vauhdikkaan jalkakampin vai tappelun. Kaksi ensimmäistä on nähty viime otteluissa.

Ehkä Moision kannattaisi keskittyä nimenomaan kaksinkamppailupelaamisen parantamiseen, silloin Moisiosta voisi olla joukkueelle hyötyä ja ehkä liigaura voisi jatkua/mahdollistua. Tällä hetkellä tämä ei kuitenkaan näytä todennäköiseltä, ellei sitten Liiga laajene ja/tai joku tarvitse 3-4 minuutin peliajalla "törmäystä" etsivää pelaajaa.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 922
Vs: Patrik Moisio

Moisiohan ei ehdi kentällä tekemään mitään. Eilenkin kun vihdoin ehti, taklasi kiekottoman miehen. Täysin turha pelaaja. Tosin kun saikkulaiset palaa, ei onneksi Moisiolla ole virkaa kokoonpanossa.
 

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 348
Vs: Patrik Moisio

Vastenmielinen ryntäilijä-sössöttäjä. Ei Moisiolla ole mitään sellaisia ominaisuuksia, joista olisi hyötyä liigakaukaloissa: ei ehdi tilanteisiin, "taklaa" puun takaa ja muutenkin pelaa rottamaisesti. Jos olisi vastustajan pelaaja, saisi täälläkin sellaisen kuraryöpyn että taatusti ei löytyisi enää sitä yhtäkään pakollista fanipoikaa arvostajaksi.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Patrik Moisio

Kulpertto sanoi:
Noma sanoi:
On Moisiosta jääkiekkojoukkueelle hyvinkin usein hyötyä. Toki se vaatii sen, että hän pelaa vastustajajoukkueen paidassa.
Ihan ok juttu, harmi että kopioitu.

Ihan mielenkiinnosta, mistähän mahdoin tämän kopioida?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 494
Vs: Patrik Moisio

Kulpertto sanoi:
Ja Tupsukorvalle: Troillaile jatkossa muualle, oikeesti. Ethän sä voi olla tosissasi, ethän? En itse edes tiedä kuka puhui tappelemisesta, keksitkö ihan päästäsi tuon 'tappelukortti' jutun?

:D

Olin todella tosissani tuota maajoukkuekutsua lukuunottamatta. Mitäs sitten meinasit tuolla uhrautumisella? Että pitäähän siellä jonkun olla, joka panee vastustajan polvet uuteen uskoon? Ei niistä Moision leuan loksutteluista eilen ollut pahemmin hyötyä. Jos puhutaan niistä edellä mainituista nimistä, niin Veistola sai JYP:n kuumenemaan täysin ja Pentikäinen hommasi tavallaan Boycen pihalle, joka osoittautui aika ratkaisevaksi eilisessä pelissä.

Yli 3000 viestiä trollausta Ilvesfoorumilla? Minulla täytyy olla aika helvetin tylsä elämä! Minusta tekee trollin, että kritisoin Moisiota? Siinä tapauksessa tämä palsta oikein sikiää trolleja. En itse näe omissa viesteissäni viitteitä trollaamiseen. Toki minä olen minä, eli en tiedä miten muut näkevät asian. Joku muu sanotkoon, että näkevätkö minut samalla tavalla.

Pyynnöstäsi huolimatta en ole lähdössä menee, ellei minua heitetä täältä pihalle.

Pahoittelen, ettei tällä viestillä ollut hirveästi annettavaa itse ketjun aiheeseen! Kaikki olennainen on edellä muiden toimesta sanottu. Ei täytä liigapelaajan kriteereitä. Ainoa missä voi pärjätä ovat edellä mainittu kaksinkamppailupelaaminen, kun niihin ehtii.

Tämä osaltani tästä!
 

Kulpertto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
151
Vs: Patrik Moisio

Ihan mielenkiinnosta, mistähän mahdoin tämän kopioida?

Toivottavasti et ole tosissasi. On huolestuttava asia, mikäli et oikeasti tiedä/muista että kirjoitit identtisen viestin johonkin muualle.
Itse meinasin viestillä sitä että tarviiko sun samat asiat kopioida 2-3 kertaa? Se on ekalla kerralla ihan OK läppä, sen jälkeen se liikkuu tekohauskan rajamailla.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 922
Vs: Patrik Moisio

Kulpertto sanoi:
Ihan mielenkiinnosta, mistähän mahdoin tämän kopioida?

Toivottavasti et ole tosissasi. On huolestuttava asia, mikäli et oikeasti tiedä/muista että kirjoitit identtisen viestin johonkin muualle.
Itse meinasin viestillä sitä että tarviiko sun samat asiat kopioida 2-3 kertaa? Se on ekalla kerralla ihan OK läppä, sen jälkeen se liikkuu tekohauskan rajamailla.

Moi Patrik Moisio.

Jätkä joka ei edes ole pärjännyt A:ssa, ei pärjää tällä hetkellä Liigassakaan. Moisiosta on silloin hyötyä kun ei ole pelaavassa kokoonpanossa.
 

Kulpertto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
151
Vs: Patrik Moisio

Tupsukorva35 sanoi:
Ei niistä Moision leuan loksutteluista eilen ollut pahemmin hyötyä. Jos puhutaan niistä edellä mainituista nimistä, niin Veistola sai JYP:n kuumenemaan täysin ja Pentikäinen hommasi tavallaan Boycen pihalle, joka osoittautui aika ratkaisevaksi eilisessä pelissä.

Yli 3000 viestiä trollausta Ilvesfoorumilla? Minulla täytyy olla aika helvetin tylsä elämä! Minusta tekee trollin, että kritisoin Moisiota? Siinä tapauksessa tämä palsta oikein sikiää trolleja. En itse näe omissa viesteissäni viitteitä trollaamiseen. Toki minä olen minä, eli en tiedä miten muut näkevät asian. Joku muu sanotkoon, että näkevätkö minut samalla tavalla.
Eilen ei ollut Moision paras peli, myönnän. En silti itse ainakaan katso jääkiekkoa niin laput silmillä että ketään savustaisin ulos yhden pelin perusteella.
Kyllä, Veistola ja Pentikäinen oli loistavia eilen, ennenkaikkea Veistolan hämmentäminen. Jääkiekko tarvitsee juuri näitä pelaajia. Viihdyttäviä ja hienoja pelaajia, enkä nyt haluaisikaan että Moisio esimerkiksi Veistolan paikkaa kokoonpanosta veisi. Katson kuitenkin jääkiekkoa kokonaisuutena, enkä yhden pelin perusteella. Olen itse pelannut pitkään jääkiekkoa, sen takia ehkä nähdään erilailla. Välimaa-Laakso-Moisio, oli helvetin kova harkkapeleissä. Haluisin nähdä tuon kentän jatkossakin, tosin Laakso on vähän liian hyvä tohon kenttään, joten Riekkistä voisi koittaa. Odotan niitä pelejä, jossa Mose sekoittaa vastustajan pelaajat ja valmentajat samanlailla kuin A-junkkareiden pudotuspeleissä. Tupsukorvalta asiallinen ja järkevä viesti, joten vastasin jälleen 'vähän' pidemmällä viestillä. Näämme asiat hieman erilailla, mutta mielipiteensä kaikilla. Ymmärrän ja arvostan mielipidettäsi ja jatka ihmeessä kirjoittelua.
 

Kulpertto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
151
Vs: Patrik Moisio

Baloun sanoi:
Jätkä joka ei edes ole pärjännyt A:ssa, ei pärjää tällä hetkellä Liigassakaan. Moisiosta on silloin hyötyä kun ei ole pelaavassa kokoonpanossa.

Ei pärjännyt edes A:ssa, mutta voitti tuurilla sieltä pari mitallia. Myös maajoukkueessa pelasi vaikka ei siellä pärjännyt, sieltäkin ihan tuurilla tuli mitali.
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
844
Vs: Patrik Moisio

Moision kausi Mestiksessä on startannut ilmeisen hyvin, kun ensimmäisessä ottelussa tuli heti pari pistettä ja tänään Kouvolassa ollut ilmeisen näkyvässä roolissa LeKin makeassa vierasvoitossa liiga-KooKoosta. Tänään siis nolla jäähyminuuttia, mutta silti päässyt ainakin kannattajien ja Levokarin ihon alle näiden viestien perusteella. Itse en peliä nähnyt.

Vaikuttaisi Patrik olevan ihan hyötypelaaja LeKille. Ja nimenomaan toivon mukaan jatkossakin LeKille, eikä Ilvekselle. Ainakin siihen asti, kun luistelunopeus riittää liigaan.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 620
Vs: Patrik Moisio

Moision kroppa näyttää olevan hyvässä kunnossa:
http://www.ilvesshop.com/bokserialushousut_
 

Kulpertto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
151
Vs: Patrik Moisio

Harmin paikka. Teidän mielestä sarjan paskin pelaaja otti koko joukkueen sitten reppuselkään. Ensin hämmentää Arkionmaata, jonka jälkeen Patrik filmaa hänelle jäähyn. Tästä 2-2 tasoitus, josta Ilvekselle törkeä hurmos ja 3-2 johtomaali.
Eikä siinä kaikki, takoo vielä ottelun turvalliselle 4-2 etumatkalle. Toivottavasti tämä paska (terveisin te) ei pelaa enään, todella harmillista että pystyy kääntämään yksinään pelin.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Patrik Moisio

No no Kulpertto äläs nyt liikaa keuli, näyttöjen mukaan mennään ja näillä näytöillä Pate kyllä kelpaa.
Liike on ainakin selkeästi parempaa, kuin aiemmissa liigakamppailuissa.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Patrik Moisio

Sellainen huono puoli tässä Moision kahden maalin illassa nyt on, että häntähän joutuu peluuttamaan väkisinkin tämän jälkeen taas ainakin pari matsia :(
 

heppuli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
447
Vs: Patrik Moisio

Laaja rotaatio on hyvä. Varsinkin kun viime viikolla pelattiin kolme ottelua. Hienoa, että Moisio onnistui positiivisessa mielessä.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 922
Vs: Patrik Moisio

Ei kauaa kestänyt Kulperton tuleminen. Housut taatusti märät.

Moision ensimmäinen hyvä peli tällä kaudella. Näitä lisää, jotta mahtuisi pelaamaan.
 
Ylös