Patrik Hamrla

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 294
Langhamer + Malek + Kuivila?
Langhamer + Korhonen + Kuivila?
Malek + Korhonen + Kuivila?
Jep. Nyt kun on omissa junnuissa pari todella lupaavaa mokkea (Kuivila + U18 Justus Vuorinen), niin kyllähän nämä täytyy ottaa ajallaan mukaan liigarinkiin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
En jaksa uskoa, että miehestä kokonaan irti päästettäisiin.
En minäkään, mutta kyllä Kuivila Hamrlan jättämän "aukon" paikkaa.
Sitä tuossa meinasin kun edellä on aivan varmasti kaksi kovaa nimeä.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 830


Hamrla huhuissa Tsekin 2 liigaan ensi kaudeksi. Oiskohan laina?

Tämä onkin mielenkiintoinen huhu, kun lähteeksi on merkitty "Inside information", jonka luotettavuutta ei ulkopuolinen pysty arvioimaan. Noihin en ainakaan itse muista törmänneeni kovin usein Elite Prospectsin sivuilla.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 461
Verneri Virtanen oli KOOVEE:ssa selvästi parempi. Ei taida kehitys jatkua mallia että Hamrlasta olisi mitään hyötyä tulevina kausina. Kannattaisi palkata mielummin Virtanen.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 887
Kyllä Hamrlalle annettiin tilaisuus loistaa, mutta ei se oikein lähtenyt missään vaiheessa, vaikka KooVee sen aika vaikeaksi tekikin, niin pelasi kyllä myös itse heikosti.

Kuivila-Virtanen vaan ensi kaudeksi Mestikseen parivaljakoksi ja isoille minuuteille.
Hamrlalle itsellekin lienee parasta lähteä pois, koska vastuuta ei ole tulossa.
 

NallePuh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
387
Ehkä pitäisin vielä vuoden KooVeessa ja katsoisin, mitä tulee. Toisaalta jos KooVee yhteistyö ei jatku niin eipä kaverilla mitään tehdä. Nykytaso ei riitä edes 2. veskariksi liigaan, joten voi olla parempi päästää pois ja antaa omien junnujen tulla askel askeleelta kohti Heljanko-tasoa.
 

VilleKasiYsi

Tulokas
Viestejä
7
Mitä itse olen muutaman KooVeen pelin tällä kaudella nähnyt, niin ollut niissä ainakin TODELLA HYVÄ! Voi toki olla sattumaa, että satuin vain osumaan hyvin pelien osuessa paikalle! Näiden muutaman pelin perusteella, mitä itse näin, antaisin ehdottomasti ainakin mahdollisuuden kokeilla liigassa ensi kaudella, jos jatkaa meillä!
 

Luikaus

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
718
Mitä itse olen muutaman KooVeen pelin tällä kaudella nähnyt, niin ollut niissä ainakin TODELLA HYVÄ! Voi toki olla sattumaa, että satuin vain osumaan hyvin pelien osuessa paikalle! Näiden muutaman pelin perusteella, mitä itse näin, antaisin ehdottomasti ainakin mahdollisuuden kokeilla liigassa ensi kaudella, jos jatkaa meillä!
Tilastojen perusteella aivan täysi huti.
 

harkkapilli

Luottopelaaja
Viestejä
1 830
Gazdan sopimusuutisen yhteydessä kerrotaan, että Hamrlan sopimus on purettu.

Patrik Hamrlan sopimus purettu

Tšekkimaalivahti Patrik Hamrla, 20, ei jatka Ilveksessä. Seura ja Hamrla purkivat sopimuksensa yhteisymmärryksessä. Ilves kiittää häntä seuran eteen tehdystä työstä ja toivottaa onnea ja menestystä tulevaan.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 515
Harvinainen huti
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 504
Siirretty entisiin Ilveksiin.
 
Ylös