Panu Mieho

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 686
Nostetaan nyt pelaajan ketjua ylös.

Mieho on upea pelaaja, kasvanut liigatasolla uskottavaksi kahdensuunnan voimahyökkääjäksi kärkikenttiin. Ei kalpene muiden joukkueiden laitureille.

Johtajaominaisuudet näkyvät pitkälle, ja kaverista näkee Ilveksen olevan iso juttu.
30 pistettä menee rikki jos pysyy ehjänä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 248
Nostetaan vuorostaan mun toimesta ylös.

Joukkueen sakkokenraali. Tämä Panumies on äijä. Näyttää "mikillä" kuka lähtee huudattamaan ensimmäisenä fanikatsomoa ja tarvittaessa laittaa uusintakierrokselle ellei kolmannelle.

Sopimus loppuu tähän kauteen, mutta tämä mies jos joku on nähnyt miten Tappara kaadetaan.

Tillu, hereillä.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
2 906
Nostetaan vuorostaan mun toimesta ylös.

Joukkueen sakkokenraali. Tämä Panumies on äijä. Näyttää "mikillä" kuka lähtee huudattamaan ensimmäisenä fanikatsomoa ja tarvittaessa laittaa uusintakierrokselle ellei kolmannelle.

Sopimus loppuu tähän kauteen, mutta tämä mies jos joku on nähnyt miten Tappara kaadetaan.

Tillu, hereillä.

Juurikin näin. Olen pettynyt, jossei tehdä jatkoa. Veikkaan myös tulevaksi kapteeniksi jos Suomi lähtee. Toinen vaihtoehto Ikonen, mutta Panun jäädessä hänelle C rintaan.
 
Viimeksi muokattu:

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 007
Hyvä jatko, hieno mies! Tältä kaudelta jäänyt varsinkin mieleen se Kalpa-kotipelin AV-maali, kun maalin jälkeen oli ensin menossa toiseen suuntaan tuulettamaan, sitten 180 astetta ympäri ja Osaston eteen. :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: CTS
Ylös