Panu Mieho

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 447
Vs: Panu Mieho

Olen useamman kerran kehunut et Mieho on pelimies.Mitään ei olla saavutettu mut ennusmerkit ovat hyvät.
 

Jäähöylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Vs: Panu Mieho

sämpylä sanoi:
Aika erikoista että Hifk päästää tämmöisen pelimiehen pois

Ei ole tietoa mutta veikkaisin, että Mieho on itse tehnyt päätöksen lähteä hetkeksi muualle hakemaan isompaa roolia. Jos breikkaat läpi täällä, niin kyllä sitä takaisin pääsee.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
Vs: Panu Mieho

Jäähöylä sanoi:
sämpylä sanoi:
Aika erikoista että Hifk päästää tämmöisen pelimiehen pois

Ei ole tietoa mutta veikkaisin, että Mieho on itse tehnyt päätöksen lähteä hetkeksi muualle hakemaan isompaa roolia. Jos breikkaat läpi täällä, niin kyllä sitä takaisin pääsee.

Mainitsi juurikin tuolla Särkänniemi-tapahtumassa, kun kysyttiin miksi Ilves? "Halusin uuden alun uralleni"
 

Jäähöylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Vs: Panu Mieho

Ikurin Vire sanoi:
Jäähöylä sanoi:
sämpylä sanoi:
Aika erikoista että Hifk päästää tämmöisen pelimiehen pois

Ei ole tietoa mutta veikkaisin, että Mieho on itse tehnyt päätöksen lähteä hetkeksi muualle hakemaan isompaa roolia. Jos breikkaat läpi täällä, niin kyllä sitä takaisin pääsee.

Mainitsi juurikin tuolla Särkänniemi-tapahtumassa, kun kysyttiin miksi Ilves? "Halusin uuden alun uralleni"

Olin aivan varma, että Mieho jää onnistuneen toissakevään pikavisiitin jälkeen viimekaudeksi Kouvolaan. Tuokkolahan olisi halunnut miehen pitää ja halusi täksikin kaudeksi. Läpimurto nyt vain siirtyi vuodella. Toki pääsi HiFK:ssa pelaamaan isojakin minuutteja kovissa pleijareissa viimekaudella. Uskon että se kantaa tälle kaudelle. Vähän niinkuin Suomella viimekaudella.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 333
Pakko tykätä tästä kaverista, huikeaa raatamista ja tänään palkintona maali.
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 467
Mä tykkästyin Miehoon jo ensipiiroista lähtien, kun näin hänen Ilveksessä pelaavan! :) Tässä Jukuri-pelissä hän sitten onnistui maalinkin tekemään ja pelasi muutenkin aivan loistavan ottelun, hieno pelaaja!!
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Kentän paras pelaaja tänään. Tehoja on turha kauheasti odotella, mutta se kiekoton pelaaminen on mahtavaa.

Itse odottelen myös niitä tehoja ja uskon Panun rikkovan sen 20 pinnaa. Jutellut parin Panun helsinkiläisen ikä- ja pelitoverin kanssa ja siellä suunnalla odotukset ovat vahvoja siitä, että Mieho tulee näyttämään osaamisensa myös tehojen osalta. Tietenkin mahdollinen sentterin hankinta vaikuttaa Miehon rooliin.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
On se kyllä hyvä ettei IFK nähnyt käyttöä tälle kaverille. Ollut joka pelissä todella hyvä. Ei mikään pisteruisku ainakaan vielä, mutta loistavaa duunia joukkueen eteen. Tällä tekemisellä niitä pisteitäkin ropsahtaa jossain kohden kyllä.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vaikka Mieho lurittikin kiekon Vaasassa omaan maaliin, hän pelasi kokonaisuutena ottaen tilanteen sillä tavalla kuin keskushyökkääjän pitää pelata. Harmi vain, että kädet vähän jäätyivät.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 496
Kun miehen sopimus Ilvekseen julkaistiin, niin ainoa kysymykseni oli että "miksi?". Hienostihan tuo on vedellyt ja uskoisin, että viimeistään tällä viikolla otti oman paikkansa ainakin useamman ilvesläisen sydämestä. Enkä nyt meinaa tuota omiin tehtyä maalia, vaan nähtyä soturin asennetta. Taistelu alivoimalla Jukureita vastaan ja siihen päälle vielä eilinen taistelumaali.

Vaikka Tapio Laakso hieno pelaaja ja ihminen onkin, niin en juuri ole harmissani, että Tapsa vaihtui Miehoon.

Pikaista paranemista Panulle ja toivottavasti palaa pian takaisin kehiin! Käyttöä kentällä nimittäin on.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Jos Laaksoon vertaa, Mieho on modernimpi pelaaja. Hän lukee tilanteet paremmin, tekee pääosin oikeita ratkaisuja ja liike on huomattavasti parempaa. Laakson ainoa eritysvahvuus oli kyky vääntää ja suojata kiekkoa staattisissa tilanteissa, minkä vuoksi hän iski monia maaleja maalivahdin nenän alta.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Laakson ainoa eritysvahvuus oli kyky vääntää ja suojata kiekkoa staattisissa tilanteissa, minkä vuoksi hän iski monia maaleja maalivahdin nenän alta.

Laakso oli toki myös aloituksissa koko liigan eliittiä ja ainakin vielä nähdyn perusteella Miehoa parempi alivoimalla. Räkämaalien tekijänä hän oli hyvä, koska ei pelännyt ottaa vastaan iskuja ja omasi riittävän röyhkeyden.
 

Ist0

Guest
Aikanaan naureskeltiin Tapio Laakson hankintaa. Keväällä naureskeltiin ja naureskelin Panu Miehon hankintaa. Näyttää kuitenkin olleen nappikiinnitys.

Heikkilän sopimuksen irtisanominen taisi olla suuremman luokan virhe.
 

Shandan Brenahan

Rivipelaaja
Viestejä
35
Pelin päällikkö tänään!

Muutenkin mies on varsin kovaa pistetahtia pitänyt yllä viime aikoina, viimeiseen seitsemään otteluun tehot 5+3. Kysymysmerkkejä oli ilmassa ennen kauden alkua, mutta ainakin toistaiseksi osoittanut epäilijöiden olevan väärässä.
 
Ylös