Erkka44
Vakiokokoonpanossa
Seison sanojeni takana, vaikka polveen sattuu. Kivi on tosielämästä irtautunut paska-asiantuntija. Tilanne vain paheni entisestään hänen neuvojensa johdosta.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Seison sanojeni takana, vaikka polveen sattuu. Kivi on tosielämästä irtautunut paska-asiantuntija. Tilanne vain paheni entisestään hänen neuvojensa johdosta.
Enhän mää nyt mitään tikareita heitä.Sen verran tärkeä paikka kuitenkin ettet malta olla kirjoittamatta ja heittelemättä tikareita toisten selkään vaikka niin vannoit?![]()
Kapteeni, nyt on maanantaiVäännän sulle kangesta.
LÖÖKEN OLISI PITÄNYT MENNÄ JA VARMISTAA SE KIEKKO SINNE MAALIIN, JOS JA
K U N
SE EI SINNE MENNYT!!!!
EN TARKOITTANUT VARASTAA TOISEN MAHDOLLISTA MAALIA, VAAN SINNE MENNÄÄN VEREN MAKU SUUSSA KATSOMAAN MENEEKÖ KIEKKO MAALIIN.
Entä jos olisi ollutkin 33 sekuntia?
Taipuuko?
HÄ? Ootko ihan selvin päinKapteeni, nyt on maanantai
HÄ? Ootko ihan selvin päin
Tänään oli kivaa tuohon Lööken ratkaisuun asti. Mun joukkueessa ei tuollaista sallittaisi.Ensin luin Lööke-ketjusta noita avautumisia caps/lockeineen ja sitten mielenkiinnosta vilkaisin viestihistorian.
Ei saatana. Onko sulla kaikki ihan hyvin oikeasti?
Pelkkää valitusta ja kitinää joka ainoa viesti niin pitkälle kuin jaksoin lukea. Varmaan nautinnollista jääkiekon seuraamista ja kannattamista tuollainen.
Mutta sallittaisi joukkuekaverin bussin alle heittäminen, jos tekee yhdenkin virheen kauden aikana?Tänään oli kivaa tuohon Lööken ratkaisuun asti. Mun joukkueessa ei tuollaista sallittaisi.
Ei vaan leikitä tälläsillä asioilla. Sitä tarkoitan. Enkö saatana saa sanoa mielipidettäni.Tällä asdafilla ei voi olla kaikki hyvin. 3-0 tuli tilanteeksi ja ensimmäisenä Lööken kimppuun. Mahtaa elämä olla ihan saatanan raskasta![]()
Bussista en ole puhunut. Loppuun asti pelaamisesta.Mutta sallittaisi joukkuekaverin bussin alle heittäminen, jos tekee yhdenkin virheen kauden aikana?
No et ole ensimmäistä kertaa nyt ottamassa yhtä pelaajaa tikunnokkaan.Bussista en ole puhunut. Loppuun asti pelaamisesta.
Oikein YLLÄPIDON JÄSENENkin on pakko jatkaa näppäimistön hakkaamista. Oon mää hyvä työllistäänNo et ole ensimmäistä kertaa nyt ottamassa yhtä pelaajaa tikunnokkaan.
Pistä nyt se korkki kiinni, ettet yhtään enempää nolaa itseäsi.Oikein YLLÄPIDON JÄSENENkin on pakko jatkaa näppäimistön hakkaamista. Oon mää hyvä työllistään
Voidaanko lopettaa. Kuolen nauruun kun olet oikein Ylläpidon Jäsen.
Korkki on pysynyt kiinni 22 vuotta. Sulla ei kahta päivääPistä nyt se korkki kiinni, ettet yhtään enempää nolaa itseäsi.