Palautetta kanssakeskustelijoille

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 544
”yhtään mistään yhtään mitään” Laita vielä pari kertaa ”yhtään mitään” niin sanomasi tulee varmasti perille
Seuraavalla kerralla sitten :)

Eikä ole siis mitään henkilökohtaista, enkä jaksa nyt avata mihin sillä viestillä viittasin.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
@Nevöförget95 haluatko nyt avata hieman tätä "Raipella ei ole kielitaitoa" väitettäs vähän?
Puhuu suomen lisäksi täysin sujuvaa ruotsia ja englantia.

Mediasta poimittua:

2011 kertoi, että kielitaitoa täytyy treenata, kun päässyt vähän unohtumaan Suomen vuosien aikana.

2016 veisteli, että Jokereissa kaikki puhuvat englantia ja itse ehkä huonoiten koko porukasta.

Tuo jälkimmäinen haiskahti kuitenkin raipemaiselta heitolta, jota ei ehkä kirjaimellisesti voi ottaa. Jokereissa tosiaan kaikki treenit jne. vedettiin pelkästään englanniksi ja Raipehan se jäälläkin oli koko ajan äänessä, joten ilmeisesti kommunikointi onnistui oikein hyvin.

EDIT: Lisättäköön, että Youtubesta löytyi Malmö Redhawksin 2019 julkaisema pätkä, jossa Raipe kertaa uraansa ruotsiksi.
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 544
Ylläpito? Tämän sankarin, sen Shayne Toporowskin nimen pöllineen ja sen Blues-fanin voisi pistää banniin. Ihan vaan kainona toiveena esitän tämän.
S.Toporowski istuu 6kk ehdotonta tuomiota tällä hetkellä.

Bluesfani on hatkoilla, eikä ole saapunut oikeuteen sovittuna päivänä.

Tieto on valtaa on tällä hetkellä esitutkinnan alla ja syyttäjällä alkaa oleen aikas raskauttava materiaali kasassa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
13 544
@ipa1970 haluatko ottaa jonkun harmittoman pienen vedon kumpi on korkeammalla runkosarjassa Ilves vai HIFK? Tai vaikka lopullisesta sijoituksesta?

Ja itseasiassa sama homma myös @Eetu Fucking Mäkiniemi haluatko ottaa jonkun pikku vedon? Kun olin lukevinani, että sun papereissa tämä ratkeaa valmentajiin ja itse kyllä luotan enemmän Pennaseen tiimeineen kuin Peltoseen tiimeineen.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 484
@ipa1970 haluatko ottaa jonkun harmittoman pienen vedon kumpi on korkeammalla runkosarjassa Ilves vai HIFK? Tai vaikka lopullisesta sijoituksesta?

Ja itseasiassa sama homma myös @Eetu Fucking Mäkiniemi haluatko ottaa jonkun pikku vedon? Kun olin lukevinani, että sun papereissa tämä ratkeaa valmentajiin ja itse kyllä luotan enemmän Pennaseen tiimeineen kuin Peltoseen tiimeineen.
En harrasta vedonlyöntiä, ja vaikka harrastaisin, en ilvestä vastaan lyö.
Mielipide, en usko tillun osaavan mestarijoukkuetta rakentaa.
Aina tuppaa jäämään vajaaksi jostain.
Senttereistä, maalintekovoimasta, karvaperseistä?
Koskela hankkinut hyviä pelaajia mutta
onko mielestäsi tarpeeksi äijämäisyyttä, menestystä ja kokemusta joukkueessa?
Tuota epäilen.
 
Ylös