• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Palautetta kanssakeskustelijoille

Itse menen tuollaisella varovaisen neutraalilla kuvalla etten ala leijumaan.

617022775_1678143126475997_2575774736863053024_n.jpg

Täytyy sanoa, että tän foorumin ylivoimaisesti pöljintä toimintaa on tämä tuhkassa kieriskely, missä esim. laitetaan Ilves häviäjäksi johonkin foorumin omaan kevätveikkaukseen.

Muutama nimimerkki oikein vesi kielellä odottelee, että Ilves häviäisi ja pääsisi taas heittelemään vituntillua kymmeneen ketjuun. Vai mikä tämän motiivina on? Kiihkeä halu voittaa joku Ilves-pipa veikkauksesta vai?

Täytyy sanoa, että tän foorumin ylivoimaisesti pöljintä toimintaa on tämä tuhkassa kieriskely, missä esim. laitetaan Ilves häviäjäksi johonkin foorumin omaan kevätveikkaukseen.

Muutama nimimerkki oikein vesi kielellä odottelee, että Ilves häviäisi ja pääsisi taas heittelemään vituntillua kymmeneen ketjuun. Vai mikä tämän motiivina on? Kiihkeä halu voittaa joku Ilves-pipa veikkauksesta vai?
Omalta osalta voin vastata tähän kohtaan, että koska suurin osa kevätveikkauksessa veikkaa/tietää Ilveksen voittavan niin pistin enemin voittamaan vain paremman veikkausijoituksen perässä kun ei avauskierrokselta tullut nappionnistumista. Onhan kilpailussa ollut aikaisemmin ihan hyvät palkinnot.

Noista vesi kielellä tippumista odottelevista samaa mieltä. Onneksi näistä yksi juhlii muilla foorumeilla.

Minä taas olen sitä mieltä, että tuossa ketjussa nimenomaan saa mennä realismin kautta, jos niin tahtoo. Sen sijaan muualla tuomiopäivän julistaminen on taas omasta mielestäni hölmöintä.

Jos tuota pitää tämän keskustelupalstan ylivoimaisesti pöljimpänä toimintana, niin minulle ainakin herää kysymys, onko arvon palstaveli lukenut keskusteluja juuri ollenkaan? Kyllä pölvästimpää keskustelua on ollut esimerkiksi Benjamin Korhosen ketjussa tai vaikkapa Ilveksen junioritoimintaa käsittelevässä ketjussa (kiitos moderaattorit!). Tai vaikkapa ihan Timo Koskelaa tai Ilveksen johtoa koskevissa ketjuissa.

Minäkin veikkaan, ettei meillä riitä, ja että sarja päättyy 4-2. Sen sijaan toivon, että pienet marginaalit kääntyvät meille ja että tällä kertaa sarjasta tulisi voitto. Nämä eivät ole millään tavalla sama asia.

Joo, lisättäköön pöytäkirjaan, että en tarkoittanut sellaisia asiakirjoittajia, jotka eivät jatkuvasti tuo em. agendaa täällä esille.

Ja siis itse veikkauksessa totta kai kannattaa taktikoida jne. Ja itse veikkaus on hieno foorumiperinne, kiitos Terolle.

Viimeksi muokattu:
Mä varmaan jäsentelen omia ajatuksia ja sen jälkeen heitän veikkaukseni hetkeä ennen sarjan alkua jonka jälkeen kirjaudun taas pois tältä palstalta sarjan ajaksi varmuuden vuoksi

Takaisin