Paatelainen
Luottopelaaja
Käyttäjän Paatelainen ikuinen käyttökielto olisi pitäny alusta asti pitää suoraan voimissaan. Bännit päätty ja koko foorumi on saman tien täynnä vaan ragebaittia ollut joka päivä siitä lähtien.
Koko foorumi on lukukelvotonta Tillun, Ripan, Hölön ja kenen tahansa, joka mieleen tulee, haukkumista kuka vaan mieleen sillä hetkellä tulee. Eihän tämä nyt oikeasti ole Ilveksen kannattamista…
@Modet tehkää jotain.
Mä taas toivoisin, että sun kaltaiset kirjoittajat joilla ei ole mitään sisältöä omissa viesteissään painelisivat pelkästään niitä nauruhymiöitä tai tykkää nappuloita muiden kirjoituksiin. Ymmärrän kuitenkin, että tämä on foorumi jollekka saa kaikki kirjoittaa niin voisitko edes sitten kirjoittaa oikeaan ketjuun.
Mitä tulee tuohon sisältöön. En ole kirjoituskiellon (joka tuli aiheesta, ja joka oli ensimmäinen koko foorumille vuosikausien kirjoittamisen jälkeen) kauhean paljoa edes tänne kirjoittanut. Ne viestit mitä ole kirjoittanut on mennyt takuulla oikeaan ketjuun ja pelkästään lähinnä Koskelan ketjuun ja ovat olleet ihan aihetta. Jos sulle tai jollekin muulle on ongelma se, että täällä ollaan eri mieltä sun "näkemyksien" kanssa niin se ei oikeastaan ole moderaattorien tai kenenkään muunkaan ongelma. Sun pitää vaan nyt itse käsitellä ne asiasi pääsi sisässä ja vaikka äiti olisi joskus sanonut, että sä olet aina oikeassa niin se ei välttämättä ole niin tai sillä ei oikeastaan ole väliä, koska tällä palstalla on tarkoitus keskustella.
Olen kirjoittanut viime aikoina lähinnä kahteen ketjuun, Ilvesjalkapalloon ja Koskelaan, joten tuo väitteesi, että foorumi on täynnä johtuu varmasti kuitenkin ehkä siitä, että täällä on muitakin, jotka ovat eri mieltä kanssasi asioista. Eli jos ihan tarkkoja ollaan sen lisäksi, että kirjoittelit väärään ketjuun niin tuo lyhyen viestisi sisältökin oli epätotta.