Palautetta kanssakeskustelijoille

Kun katsot läpi viestihistoriaa tuntuu missio olevan ihan yleisesti Ilvestä vastaan. Hämmentävä tapaus/performanssi kaikkinensa.
Luetun ymmärtämisessäsi on vielä kehitettävää, mutta kenties seuraavalla luokalla opiskelette sitä lisää.

Mitä Osastoon tulee, enpä näe lisäksesi kovinkaan monia, jotka seisovat heidän toimintansa takana tällä hetkellä.

Luetun ymmärtämisessäsi on vielä kehitettävää, mutta kenties seuraavalla luokalla opiskelette sitä lisää.
Tämä on aivan valloittava tyyppi! Onko tämä rakiticin vai singaalin parodiatili? Jenkit sanois "Keep on rockin'!"
Mitä Osastoon tulee, enpä näe lisäksesi kovinkaan monia, jotka seisovat heidän toimintansa takana tällä hetkellä.
Odotas, kun mä haen nuo mainitsemasi kirjoitukseni... Aah, olivatkin tässä:
-
-
Ja tietenkään unohtamatta:
-

Ehkäpä se luetun ymmärtämisen koe kannattaisi pitää toisella puolella ja peilin kanssa.

Loppuun vielä hetki pienelle itsereflektiolle lainauksen kautta:
Kannattaisi vaikka hakea apua noiden mouhofobioiden kanssa. Ei kukaan täysillä käyvä, itsetuntonsa kanssa sinut oleva aikuinen ihminen pyöritä tuollaista levyä nonstoppina viestistä toiseen.
Ehkä tuosta lainauksesta mouhofobiat voisi vaihtaa tapauksessasi osastofobioihin?

• Tykkää
Reactions: CTS
Otetaanpas junnupoika nyt järki käteen:
Meinasin tästä jo eilen laittaa, kun minua itseäni junnuteltiin. Olisiko mahdollista pikkuhiljaa päästä tästä tavasta, että eri mieltä oleva ihminen automaattisesti nimetään junioriksi. Se kiistakumppani kuitenkin todennäköisesti on ihan aikuinen ihminen. Hän vain on eri mieltä asiasta. Osa oikeasti juniori-iässä olevistakin ihmisistä on varsin fiksuja ja kykeneviä omiin mielipiteisiin. Siinäkin mielessä joku iällä päteminen on ihan turhaa.

Meinasin tästä jo eilen laittaa, kun minua itseäni junnuteltiin. Olisiko mahdollista pikkuhiljaa päästä tästä tavasta, että eri mieltä oleva ihminen automaattisesti nimetään junioriksi. Se kiistakumppani kuitenkin todennäköisesti on ihan aikuinen ihminen. Hän vain on eri mieltä asiasta. Osa oikeasti juniori-iässä olevistakin ihmisistä on varsin fiksuja ja kykeneviä omiin mielipiteisiin. Siinäkin mielessä joku iällä päteminen on ihan turhaa.
Mää luulen, että mun nimimerkillä oli "vähän" tekemistä ton "junnuttelun" kanssa :D

Otan sen kunniana tälläin 37 vuotiaana kahden lapsen isänä.

Eiköhän kaikille tullut selväksi tuosta meidän viestien vaihdosta, että kumpi meistä käyttäytyy kuin aikuinen ja kumpi kuin keskenkasvuinen kakara.

No kieltämättä tuo nimimerkki voi vielä vähän altistaa enemmän. En sitten tiedä, onko omassani samaa vikaa kun tällaista kolmen lapsen isoisää eilen junnuteltiin.

Pidän sitä silti huonona tapana. Yksi Ilveksen kannattaja yrittää asettaa itsensä toisen yläpuolelle oletetun iän perusteella. Kaikilla meillä on kuitenkin se sama intohimo. Osa vain toteuttaa sitä eri tavalla kuin muut.

Ihan piruuttaan kysyn. Mitä se Vestito on tehnyt? Ja tähän ei käy nyt vastaukseksi se, että he perseilevät jne. Haluan kuulla ne konkreettiset tapahtumat, mitä Vestito on aiheuttanut/tehnyt?
Vahva sisääntulo foorumille "ultimaattumien" kera. Tervetuloa! Mielenkiinnolla jään seuraamaan reaktioita vaatimuksiin.

Takaisin