Don Corleone
Luottopelaaja
Hienoa käytöstä ylläpitäjältäÄiti!
Toi löi oikeesti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienoa käytöstä ylläpitäjältäÄiti!
Toi löi oikeesti.
On ja tästä on muistaakseni aikaisemmin muistutettu ”rivijäsenten” toimesta myös.Eikös tämä sama yp joskus ennemminkin täällä aukonut päätään aivan turhaan vai oliko joku toinen? Oli tai ei niin on kyllä naurettavaa käytöstä ylläpitäjältä.
Ainoat mielikuvat tästä ylläpitäjästä tänpäiväisen lisäksi oli hänen uskomattoman nolo ja törkeä futiksenvähättelypsykoosinsa.Eikös tämä sama yp joskus ennemminkin täällä aukonut päätään aivan turhaan vai oliko joku toinen? Oli tai ei niin on kyllä naurettavaa käytöstä ylläpitäjältä.
Tässä meillä uskollinen kannattaja isolla koolla. Kyllä tämä pitäisi jo palkita koko foorumin toimesta. Antipatiat kaikkeen oleelliseen kuten Ilveksen jalkapalloon ja Osasto41 kannattajaryhmään.Ainoat mielikuvat tästä ylläpitäjästä tänpäiväisen lisäksi oli hänen uskomattoman nolo ja törkeä futiksenvähättelypsykoosinsa.
Olen saanut sellaisen käsityksen (jo ihan nimimerkinkin perusteella), että et asustele ihan tässä lähistöllä etkä käy useinkaan peleissä. Eikö se silloin pitäisi olla sinulle aivan h...in sama, soiko siellä pelissä musiikki vai osaston rummut. Mikä ihmeen missio sinulla on osastoa vastaan kun jaksat joka käänteessä osallistua tällä omalla agendallasi keskusteluihin, jotka eivät liity sinun elämääsi mitenkään.Muu yleisö ja Ilveksen organisaatio voisivat seuraavassa pelissä toivottaa nämä pellet tervetulleeksi takaisin käsielein, tapahtumaohjaajan johdolla. Ja kun nämä aloittavat väsyneen mölinänsä, sen päälle voisi muu yleisö viheltää.
Ja DJ:lle käsky soittaa musiikkia hoilotusten päälle.
Ei liene yllätys että hän on ignorelistalla monella.Olen saanut sellaisen käsityksen (jo ihan nimimerkinkin perusteella), että et asustele ihan tässä lähistöllä etkä käy useinkaan peleissä. Eikö se silloin pitäisi olla sinulle aivan h...in sama, soiko siellä pelissä musiikki vai osaston rummut. Mikä ihmeen missio sinulla on osastoa vastaan kun jaksat joka käänteessä osallistua tällä omalla agendallasi keskusteluihin, jotka eivät liity sinun elämääsi mitenkään.
Kun katsot läpi viestihistoriaa tuntuu missio olevan ihan yleisesti Ilvestä vastaan. Hämmentävä tapaus/performanssi kaikkinensa.Olen saanut sellaisen käsityksen (jo ihan nimimerkinkin perusteella), että et asustele ihan tässä lähistöllä etkä käy useinkaan peleissä. Eikö se silloin pitäisi olla sinulle aivan h...in sama, soiko siellä pelissä musiikki vai osaston rummut. Mikä ihmeen missio sinulla on osastoa vastaan kun jaksat joka käänteessä osallistua tällä omalla agendallasi keskusteluihin, jotka eivät liity sinun elämääsi mitenkään.
Ihan niin masokisti en ole, että jaksaisin lähteä sellaista tekemään. Taidan vain painaa ignore-näppäintäKun katsot läpi viestihistoriaa tuntuu missio olevan ihan yleisesti Ilvestä vastaan. Hämmentävä tapaus/performanssi kaikkinensa.
Voi nyyh, kyllä taas viatonta Osastoa sorretaan. Voin lähettää nessuja.Olen saanut sellaisen käsityksen (jo ihan nimimerkinkin perusteella), että et asustele ihan tässä lähistöllä etkä käy useinkaan peleissä. Eikö se silloin pitäisi olla sinulle aivan h...in sama, soiko siellä pelissä musiikki vai osaston rummut. Mikä ihmeen missio sinulla on osastoa vastaan kun jaksat joka käänteessä osallistua tällä omalla agendallasi keskusteluihin, jotka eivät liity sinun elämääsi mitenkään.
Olkoot miten vaan. Olen jotain hölmöjä mielipiteitä joskus kirjoitellut, mutta noi mihin reagoit niin oli asiallisesta päästä. No oikeus mielipiteeseen saa sullakin olla. Ei nyt yksityisviesteihin tarvi silti vielä tulla.Ei ole kakkosacco.
Enkä myöskään jokaiseen viestiin heitä nauruemojia, vain 2 vai 3 sun hölmöön viestiin.
Koin yksityisviestin oikeutetuksi kun täällä leimaat minua jonkun kakkosaccountiksi vain koska sinusta tuntuu siltä.Olkoot miten vaan. Olen jotain hölmöjä mielipiteitä joskus kirjoitellut, mutta noi mihin reagoit niin oli asiallisesta päästä. No oikeus mielipiteeseen saa sullakin olla. Ei nyt yksityisviesteihin tarvi silti vielä tulla.
Ja sori vähän oudolta tuntui, että teit käyttäjän, etkä kommentoi mihinkään, mutta eka reagointisi on viestiin missä moitin toisen käyttäjän käyttäytymistä ihan aiheesta. Ja se ei liittynyt mitenkään osastoon tai mihinkään muuhun.Koin yksityisviestin oikeutetuksi kun täällä leimaat minua jonkun kakkosaccountiksi vain koska sinusta tuntuu siltä.