Palautetta kanssakeskustelijoille

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 667

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 667


Hakemusta sisään ja illalla askiin!

CIRCr92WEAApDkZ.jpeg
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 348
Tekeminen ratkaisee kaiken!
Ehdottomasti. No vitsit sivuun, Juupe on iso Ilves. Tehnyt varmasti parhaansa aina Ilveksen eteen niillä resursseilla mitä on ollut tarjolla.

Juupe ei minun papereissa kuulu siihen suhmurointi -osastoon.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 702
Ehdottomasti. No vitsit sivuun, Juupe on iso Ilves. Tehnyt varmasti parhaansa aina Ilveksen eteen niillä resursseilla mitä on ollut tarjolla.

Juupe ei minun papereissa kuulu siihen suhmurointi -osastoon.
Jännä homma muuten, että Juupen isä oli oikein ankara Tapparan miäs.
Edit. Mutta muuten tosi mukava äijä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 667
Siellä alkoi jo paniikki. Sano vaan, jos ei kate riitä.
Puhe oli avaus viisikosta. Onko sulla vaikeuksia ymmärtää mitä viisikko tarkoittaa?
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
617
Puhe oli avaus viisikosta. Onko sulla vaikeuksia ymmärtää mitä viisikko tarkoittaa?
Öyh öyh, luoton puolelta taitaa mennä. Yleensä tuohon sisälletään myös maalivahti, mutta nussi pilkkua. Maksan mielelläni itse matkani. Mitä muuta sinne SDP:n kahvikojulle kuuluu?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 667
Öyh öyh, luoton puolelta taitaa mennä. Yleensä tuohon sisälletään myös maalivahti, mutta nussi pilkkua. Maksan mielelläni itse matkani. Mitä muuta sinne SDP:n kahvikojulle kuuluu?
Yleensä viisikkoon kuulu viisi pelaaja.

Sitten kun elämänkoulussa on seuraavan kerran äidinkielen tunti pyydä opettajalta apua Thaimaa sanan taivuttamiseen.

Mikset muuten ole ikinä mua pyytänyt kaljalle?
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
617
Yleensä viisikkoon kuulu viisi pelaaja.

Sitten kun elämänkoulussa on seuraavan kerran äidinkielen tunti pyydä opettajalta apua Thaimaa sanan taivuttamiseen.

Mikset muuten ole ikinä mua pyytänyt kaljalle?
Yleensä peleissä kuulutetaan avausviisikko ja vissiin jätetään sitten maalivahti kuuluttamatta? "Maaliiiin, ei kukaan, ei kuulu viisikkoon."

Minähän mietin aina ensimmäisenä äidinkielen oppeja, kun tänne laatupalstalle viserrän.

Koska tykkäystesi perusteella olet hyvää pataa erään toisen veijarin kanssa. Hänelle ei maistu kalja.

Sinäkin päivystät täällä koko ajan. Tee jotain muuta välillä.
 
Viimeksi muokattu:

Rupture

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
263
Koska tykkäystesi perusteella olet hyvää pataa erään toisen veijarin kanssa. Hänelle ei maistu kalja.

Sinäkin päivystät täällä koko ajan. Tee jotain muuta välillä.
Hetkonen? Eli jaksat seurata jonkun muun palstakäyttäjän tykkäyksien kohteita, mutta sitten sanot hänelle että hän päivystää täällä koko ajan. Hiukan hurkastelua havaittavissa, sanon minä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 667
Yleensä peleissä kuulutetaan avausviisikko ja vissiin jätetään sitten maalivahti kuuluttamatta? "Maaliiiin, ei kukaan, ei kuulu viisikkoon."

Minähän mietin aina ensimmäisenä äidinkielen oppeja, kun tänne laatupalstalle viserrän.

Koska tykkäystesi perusteella olet hyvää pataa erään toisen veijarin kanssa. Hänelle ei maistu kalja.

Sinäkin päivystät täällä koko ajan. Tee jotain muuta välillä.
Kutsua kaljalle ei siis vissiin tule?

Jos mää tuun Leijonaan huhuileen sua varmaan löydän sut? :)
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
617
Hetkonen? Eli jaksat seurata jonkun muun palstakäyttäjän tykkäyksien kohteita, mutta sitten sanot hänelle että hän päivystää täällä koko ajan. Hiukan hurkastelua havaittavissa, sanon minä.
Tämmöisenä paljastuksena sinulle, näiden kahden veijarin toiminnalle on perustettu oma whatsapp-ryhmä, missä seurataan tätä touhua. Hauskaa puintia.
 
Ylös