Palautetta kanssakeskustelijoille

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
Niinkuin sanoin, elän tunteella ja silloin häviöstä voittoon on juurikin noin pitkä matka.

Kaikkihan me Ilvestä toivotaan mestariksi, joten paras antaa tilaa... voitte laittaa mut älä huomioi settiin, jos on vaikeeta.
Älä heittäydy marttyyriksi. Tässä ketjussa annetaan palautetta. Pitää nyt hiukan edes seistä kirjoitustensa takana.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 383
Sinä olet ehkä eniten tuulella käyvä kirjoittaja täällä. Ihan kaikella rakkaudella tämä.

Eilen olit sitä mieltä, että Meskanen on Pendon musta aukko, jostain käsittämättömästä syystä roikotetaan kokoonpanossa, vaikka ei pitäisi missään nimessä mahtua sinne. Et varmaan edes ajatellut, että ei meillä ole rotaatiossa ketään. Tänään oletkin jo sitä mieltä, että nyt Mese alkaa takoa maaleja liukuhihnalta.

Stranskylle toivottelit ei jatkoja. Ilves häviää Kärpille 100-0. Yksikään sentteri ei osaa aloittaa, ei kukaan. Valmentajia ei kiinnosta, pelitapa on nähty, Mäntykivi ei osaa pelata sentterinä ja Clendening on paska.

Tänään sitten vähän eri meiningillä. Eikös sinulla pitänyt olla Uudenvuoden lupaus, että et kirjoittele negatiivisia.

Oot kyllä maailman nopein mielipiteiden vaihtaja.
Kyllähän sinä tiedät, että @jurgen on selvästi tunneihminen. Kun voitetaan kaikki on hienoa ja hävittäessä kaikki on ihan täyttä peetä.

Itse olen oppinut suodattamaan näitä, enkä jaksa joka kerta enää tarttua näihin. Tykkään siitä millä palolla Jurgen elää mukana Ilveksen touhussa.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 329
Niinkuin sanoin, elän tunteella ja silloin häviöstä voittoon on juurikin noin pitkä matka.

Kaikkihan me Ilvestä toivotaan mestariksi, joten paras antaa tilaa... voitte laittaa mut älä huomioi settiin, jos on vaikeeta.
En halua laittaa sinua tai muitakaan estoon. Itsekin elän erittäin tunteella tätä touhua, kaikki muut menot sovitellaan kalenteriin Ipan pelien mukaan jne. En vain jaksa mouhkata keskustelupalstoilla jokaisen huonon hetken jälkeen.

Välillä toivoisin mm. sinulta enemmän sitä "aikaa tunteen ja toiminnan välille". Tällöin palstaa olisi paljon mukavampi lukea. :)
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 052
En halua laittaa sinua tai muitakaan estoon. Itsekin elän erittäin tunteella tätä touhua, kaikki muut menot sovitellaan kalenteriin Ipan pelien mukaan jne. En vain jaksa mouhkata keskustelupalstoilla jokaisen huonon hetken jälkeen.

Välillä toivoisin mm. sinulta enemmän sitä "aikaa tunteen ja toiminnan välille". Tällöin palstaa olisi paljon mukavampi lukea. :)
Kuhan mestaruus tulee, voin jäädä eläkkeelle. Silti joskus saattaisin kuitenkin eksyä palstalle :D Tunne -ihmiselle merkkaa kaikki, oli se huonoa, keskilaatuista tai hyvää.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 052
Älä heittäydy marttyyriksi. Tässä ketjussa annetaan palautetta. Pitää nyt hiukan edes seistä kirjoitustensa takana.
Häh? No ollan sitten :D

Kaikki te olette hyviä ja perin analyyttisiä kirjoittajia, mutta mä meen nyt ja jatkossa tunne edellä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
Kuhan mestaruus tulee, voin jäädä eläkkeelle. Silti joskus saattaisin kuitenkin eksyä palstalle :D Tunne -ihmiselle merkkaa kaikki, oli se huonoa, keskilaatuista tai hyvää.
Sä et mihinkään lähtisi. Mestaruuden jälkeen meillä alkaa dynastian metsästys!

Samaa tosiaan kaipailen kuin palstaveli tuossa edellä. Pientä välihappea ennenkuin haukkuu kaiken maanrakoon tai heti seuraavassa hetkessä kääntää täysin takkinsa.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 052
Sen verta vielä, että olen pelatessani mitä tahansa peliä tunne edellä menijä... hyvää suoritusta tuulettelen ja huonoa manaan alimpaan helvettiin.

Sama pätee suhteessa Ilvekseen. Ja se ei siitä muutu. Viha rakkaus-suhde.

Ja istun jokaisessa kotipelissä kausaripaikallani, yleensä melko rauhallisena :D

Mutta kiva saada palautetta. Kiitos siitä!
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 383
Samaa tosiaan kaipailen kuin palstaveli tuossa edellä. Pientä välihappea ennenkuin haukkuu kaiken maanrakoon tai heti seuraavassa hetkessä kääntää täysin takkinsa.
Näin toimii tunne-eläjä. Ei nyt rajoiteta tätä, vaan yritetään ymmärtää. Ihmetyttää miksi tämä jaksaa yllättää, kun Jurgen kuitenkin jo pitkään foorumille kirjoitellut.

Löysätkää nyt hieman pantaa, kärpäsestä tehdään härkänen tässä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
Näin toimii tunne-eläjä. Ei nyt rajoiteta tätä, vaan yritetään ymmärtää. Ihmetyttää miksi tämä jaksaa yllättää, kun Jurgen kuitenkin jo pitkään foorumille kirjoitellut.

Löysätkää nyt hieman pantaa, kärpäsestä tehdään härkänen tässä.
Sanoo kaveri joka tarttuu kaikenlaiseen pikkujuttuun. Pantaa löysemmälle.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 383
Sanoo kaveri joka tarttuu kaikenlaiseen pikkujuttuun. Pantaa löysemmälle.
Pistäs nyt pari esimerkkiä, niin yritän korjata tapani jos näen tarpeelliseksi.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 052
Mielestäni parasta on antaa kaikkien kukkien kukkia... siitä yhteisöt ovat tehtyjä. Eteenpäin, sanos mummo lumessa!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
Pistäs nyt pari esimerkkiä, niin yritän korjata tapani jos näen tarpeelliseksi.
No olethan sinä aika herkästi ollut kommentoimassa esimerkiksi Jankolle, Blegille ja meikäläisellekin. Nytkin otat jonkinlaista palstapoliisin roolia juuri nimenomaan tässä ketjussa, jossa annetaan palautetta kanssakirjoittajille.

Vähän sellaista "Älä tee niinkuin minä teen, vaan tee niinkuin sanon" tyyppistä argumentointia.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 383
No olethan sinä aika herkästi ollut kommentoimassa esimerkiksi Jankolle, Blegille ja meikäläisellekin. Nytkin otat jonkinlaista palstapoliisin roolia juuri nimenomaan tässä ketjussa, jossa annetaan palautetta kanssakirjoittajille.

Vähän sellaista "Älä tee niinkuin minä teen, vaan tee niinkuin sanon" tyyppistä argumentointia.
Mä pyysin sulta esimerkkejä, en nimimerkkejä joiden kirjoituksia olen kyseenalaistanut. Ehkä mulla on ollut joku syy vasta argumentointiin?

Tämä on keskustelupalsta, jossa saa ja pitää esittää eriäviä näkemyksiä, mutta turha sun on nyt mua nostaa tikun nokkaan.

Mikään palstapoliisi minun ei ole tarkoitus olla, enkä itse koe sitä olevani.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 383
Mä pyysin sulta esimerkkejä, en nimimerkkejä joiden kirjoituksia olen kyseenalaistanut. Ehkä mulla on ollut joku syy vasta argumentointiin?

Tämä on keskustelupalsta, jossa saa ja pitää esittää eriäviä näkemyksiä, mutta turha sun on nyt mua nostaa tikun nokkaan.

Mikään palstapoliisi minun ei ole tarkoitus olla, enkä itse koe sitä olevani.

Lisäykseni että on melko huvittavaa, että mainitset @Blegifan'in kohteena jonka kirjoituksia olen kyseenalaistanut ja samaan aikaan olet tykännyt niistä ja kommentoinut olevasi samaa mieltä.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
Mä pyysin sulta esimerkkejä, en nimimerkkejä joiden kirjoituksia olen kyseenalaistanut. Ehkä mulla on ollut joku syy vasta argumentointiin?

Tämä on keskustelupalsta, jossa saa ja pitää esittää eriäviä näkemyksiä, mutta turha sun on nyt mua nostaa tikun nokkaan.

Mikään palstapoliisi minun ei ole tarkoitus olla, enkä itse koe sitä olevani.
Mikä ihme sulle nyt tuli? Pantaa löysemmälle, kuten hyvin kommentoit aiemmin.

Tässä nopeasti pari kommenttia teikäläiseltä muista palstaveijareista:

"Janko on foorumin poliisi, sen sana on laki. Turvat tukkoon ja niellään se paska."

"Mua sun touhuissa vituttaa se, että olet aina vihjailemassa kaikenlaista Tillusta, mutta sitten kun pyydetään avaan asiaa niin menee vaikeeks. Kysynkin, että saatko kaikesta huolimatta jotain mielihyvää noista vihjailuista?"

Kai toi on sitten pelkästään muita kunnioittavaa.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 383
"Janko on foorumin poliisi, sen sana on laki. Turvat tukkoon ja niellään se paska."
No voi herranjestas sentään. Tämä oli aivan pilke silmäkulmassa heitetty.
"Mua sun touhuissa vituttaa se, että olet aina vihjailemassa kaikenlaista Tillusta, mutta sitten kun pyydetään avaan asiaa niin menee vaikeeks. Kysynkin, että saatko kaikesta huolimatta jotain mielihyvää noista vihjailuista?"
Näin mä olen Blegin kirjoitukset kokenut. Tää oli kyllä sulta aika naurettava nosto, kun itsekkin olet Blegin kirjoituksia kyseenalaistanut minkä kerkeät.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 052
Peace and rock roll... lets go again!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
Rauhoitu @Ikurin Vire . Tämä on palautetta muille ketju. Sinähän itse päätit tulla tekemään jotain naulauksia siitä, että saako ihmisille antaa palautetta vaiko ei. Sinä itse tulit tähän keskusteluun mukaan.

Pyysit nostamaan esimerkkejä, nostin niitä. Olen ollut monesta kommentistasi samaa mieltä, mitä se siihen kuuluu, miten sinä muista kirjoitat? Naurettavaa on jo kannanotto.

Minun mielestä sinä juuri otat tässä palstapoliisin virkaa kontollesi. Sekin olkoon ihan ok. Rauha maahan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 383
Rauhoitu @Ikurin Vire . Tämä on palautetta muille ketju. Sinähän itse päätit tulla tekemään jotain naulauksia siitä, että saako ihmisille antaa palautetta vaiko ei. Sinä itse tulit tähän keskusteluun mukaan.
Tulin myötäilemään Jurgenia ja hänen kirjoituksia, asetuin hänen puolelleen, mutta ilmeisesti tein vääriin ja nyt olen palstapoliisi.

Anteeksi @Soho että sotkeuduin tähän keskusteluun. Tää paisu nyt aikalailla, ei ollut tarkoitus aiheuttaa tällaista hämmennystä. Koit selvästi tämän hyökkäyksenä sinua kohtaan, ei ollut tarkoitus.

Arvostan sut foorumistina todella korkealle. Jatketaas tästä eteenpäin ja kohti kevättä, onko ok @Soho.
 
Ylös