Palautetta kanssakeskustelijoille

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 188
Ja Moderaattorit voi jo pikkuhiljaa puuttua tuohon. Laskisin jo jonkinlaiseksi "uhkailuksi" kun pyydetään tapaamaan kasvotusten tms...
Kannattaa käyttää raportointi nappia, sitä varten se on
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 963
Niin ne asiat muuttuu... omassa päässäs. Sinä siellä pelleilit ja suutuit. Anna jo asian olla ja ole itse nauramatta niin ei sullekkaan naureta.

Harvoin mikään kommenttini typerä on. Jos ei ole samaa mieltä niin ei se tee kommentista typerää. Jaksuhaleja koulun penkille.
Kääntele nyt asia omassa päässäsi miten lystäät. Minä olen antanut sen asian olla jo monta päivää, sinä olet jatkanut pelleilyäsi. Edelleen voidaan tavata kasvotustenkin jos sulla joku ongelma on ja keskustella asiat läpi eikä tarvi uhkailuiksi väittää. Voidaan jatkaa tätä myös yv:llä niin ei tarvi tässä muita häiritä.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 037
Kääntele nyt asia omassa päässäsi miten lystäät. Minä olen antanut sen asian olla jo monta päivää, sinä olet jatkanut pelleilyäsi. Edelleen voidaan tavata kasvotustenkin jos sulla joku ongelma on ja keskustella asiat läpi eikä tarvi uhkailuiksi väittää. Voidaan jatkaa tätä myös yv:llä niin ei tarvi tässä muita häiritä.

Juu ei tarvitse muita häiritä ja voidaan jatkaa yv:lläkin. Sen verran vielä sanon, että kyllä sinäkin jatkoit nauramista... mutta se siitä.

Itse en tätä ihan niin vakavasti ottanut.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 037
Näinhän se on. Huvittaa vaan tämä henkilö ja hänen käytöksensä. Nyt on vähemmän yllättäen ne naureskelutkin poistanut. Ja sitten väittää muuta.:D Mutta antaa olla, kaikenlaisia suhareita tännekin mahtuu.

Hmm, ja sun käytöksessä ei ole mitään omituista? Et kestä erilaisia mielipiteitä netissä. Kyllä, poistin, koska lopetin nyt sen nauramisen.

Että voisi antaa asian olla.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 963
Hmm, ja sun käytöksessä ei ole mitään omituista? Et kestä erilaisia mielipiteitä netissä. Kyllä, poistin, koska lopetin nyt sen nauramisen.

Että voisi antaa asian olla.
Mielipiteet on ihan eri asia kuin typerä naureskelu kaikelle. Mutta joo, eiköhän tämä ollut tässä.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 037
Mielipiteet on ihan eri asia kuin typerä naureskelu kaikelle. Mutta joo, eiköhän tämä ollut tässä.

Niin, sinähän sitä teit. Kaivelit itse vanhoja viestejä naureskellaksesi. Ekaksi. Minä nauroin sinun dirlandaa-jutulle. Että TPS jotenkin Suomessa omistaisi kyseisen biisin tms...

En ymmärrä alkuunkaan, miksi Gunner ei voi sitä soitattaa. Ja tämä on juuri mielipide. Jota mahtuu tänne. Jokaisella saa olla mielipiteitä.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 037
Menemme eteenpäin ja tiedän kyllä tuon Orivesi-läpän. Eihän se ole kivaa naureskella toisten korvaan.

Hyvää Uutta vuotta palstalaisille ja paremmin käyttäytyen vuonna 2024!
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 446
@Eetu Fucking Mäkiniemi
Hyvä Eetu, näitä riimittelyjä kuten ottelutopicista tuoreeltaan löytyy,
on paljo mukavampi lukea ku maailmanlopun ennustukset. Annappa palaa vaan ku lahjoja piisaa!
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 924
Toivon uudelta vuodelta, että jengi kirjoittelisi tänne enemmän Ilveksen futisjengeistä, naisten ja junnujen peleistä ja muista lajeista ja vähemmän Tapparan kehäraakeista.

Mielelläni katselisin Ilvestä Veikkausliigassakin, mutta kun Ruutu+ ei salli katselua Ranskassa ellen erehdy. Muutenkin harmittaa tilata kokonaisia kanavapaketteja, kun ainoastaan urheilu tai siis Ilves kiinnostaisi. Uuteen Tammelaan on on vuonna 2024 päästävä!
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 898
@PUMPPU ensinnäkin allekirjoitan kokoonpano-ketjun tekstisi. Toiseksi ja tärkeimpänä, kun puhuit siitä että olet itse ajatellut olevasi palstan valittajia. Sinä olet palstalla KRITISOIJA, valittajat on erikseen. Oon ollut sun kanssa usein eri mieltä, mutta niistä asioista on aina pystytty asiallisesti keskustelemaan. Sitä on kritiikki, ei sitä että ”kaikki on paskaa!!!”. Jatka samaa meininkiä ja kun ollaan taas eri mieltä niin väitellään siitä tuttuun tapaan asiallisesti.
 
Ylös