Palautetta kanssakeskustelijoille

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Se että Ilveksen puoliläpällä tekemä podcast naureskelee foorumin viesteille on sun mielestä siis verrattavissa siihen että Ilvestä kritisoivat viestit poistetaan kokonaan palstalta?
Noniin ja taas aivan liian hyviä argumentteja toisten öyhötykseen.

Ei ole minun Ilvesfoorumi tämä :D
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Nii, ja ehkä tämän kannattajapäädyn tilanteeseen olis parempi Osaston porukan ottaa, ja tuoda julki kantaansa että onko nyt hyvä vai perseellään. Mitä pitäisi kehittää jne... ?. Jos hallis pelaa kaks joukkuetta, niin pitäishän nyt mahdollisuudet olla samanlaiset.
Olisi samat mahdollisuudet, jos kotijoukkue pelaisi aina samassa päässä. Oman kokonaisarvioni mukaan mielummin kuitenkin näin, että on oma pääty ja toimintaa pyritään kehittämään.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Ok eli Tapparalle puolikas propsi pitkin hampain. Hieno asia pesäpalloilulle joka tapauksessa, toivottavasti tulee paljon väkeä. Menisin itsekin jos en olisi kipeänä, tuo ei olisi Tapparan pelin yhteydessä ja pesiksen ajatteleminen ei vituttaisi niin paljoa tällä hetkellä.
Mikäs pesiksen ajattelussa vituttaa? :)
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 703
Mikäs pesiksen ajattelussa vituttaa? :)
Varman mestaruuden kausi päättyi viikko sitten hopeaan :) Vimpeli alisuoritti finaaleissa aivan helvetisti. Runkosarja voitettiin ylivoimaisesti, 1. finaali oli TOINEN kotitappio viimeisen kahden kauden aikana yhteensä :D

(itse en mestaruutta varmana pitänyt missään kohtaa, toisin kuin kaikki mediat ikinä. muttakun pelattiin niin paskasti)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
@Eetu Fucking Mäkiniemi sulla kun on TAAS täysi paniikki päällä yleisömäärien suhteen tälläin alkukaudesta niin muistathan sitten myös hehkuttaa kauden jälkeen kun Ilveksellä on yli 8000 yleisökeskiarvo?

Viime kaudella muistit panikoida alkukaudesta, mutta jännästi unohdit sitten hehkuttaa kun siihen paikka oli :)
 

IlvesYkköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
381
@Eetu Fucking Mäkiniemi sulla kun on TAAS täysi paniikki päällä yleisömäärien suhteen tälläin alkukaudesta niin muistathan sitten myös hehkuttaa kauden jälkeen kun Ilveksellä on yli 8000 yleisökeskiarvo?

Viime kaudella muistit panikoida alkukaudesta, mutta jännästi unohdit sitten hehkuttaa kun siihen paikka oli :)
Luulisi elämän olevan sangen raskasta kun joka asiasta täytyy löytää negatiivista ja panikoida kaikesta
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
Juniorille: Minä näen asian niin ettei minulla heterona tai homolla ole eroa kuin mieltymyksessä. Ihmisiä kumpainenkin eikä toisen mielipide ole ylitse toisen.
Vastaan vaikka tänne.

Eiköhän tuosta boldatusta ole kaikki samaa mieltä.

Eikä toisen mielipide tietenkään ole ylitse toisen, mutta ei mulla ole mitään sanottavaa siihen, että minkä homot kokevat loukkaavana.

Me ei oikein edes puhuta nyt samasta asiasta.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Vastaan vaikka tänne.

Eiköhän tuosta boldatusta ole kaikki samaa mieltä.

Eikä toisen mielipide tietenkään ole ylitse toisen, mutta ei mulla ole mitään sanottavaa siihen, että minkä homot kokevat loukkaavana.

Me ei oikein edes puhuta nyt samasta asiasta.
Ei varmaan puhutakaan.

Kun minusta siitä nimittelystä ei tarvitsisi kenenkään loukkaantua. Jos siihen ei jostain minusta selittämättömästä syystä liitettäisi arvolatausta, niin ei siitä kukaan loukkautuisikaan.

Sama kuin minua kutsuisi huonoksi pelaajaksi. Entäs sitten vaikka olenkin. Ei siitä muidenkaan huonojen -tai hyvien- tarvitse harmia kantaa.
 

Hašek27

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
291
Ei varmaan puhutakaan.

Kun minusta siitä nimittelystä ei tarvitsisi kenenkään loukkaantua. Jos siihen ei jostain minusta selittämättömästä syystä liitettäisi arvolatausta, niin ei siitä kukaan loukkautuisikaan.

Sama kuin minua kutsuisi huonoksi pelaajaksi. Entäs sitten vaikka olenkin. Ei siitä muidenkaan huonojen -tai hyvien- tarvitse harmia kantaa.
Kun joku haukkuu jotakuta joksikin, niin ei silloin haukuta positiivisilla tai edes neutraaleilla asioilla. Ja tapauksessa hakuttava asia oli homo ja alentavalla sanavalinnalla vielä.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 648
@Eetu Fucking Mäkiniemi oot nyt oksentanut pahaa oloa about jokaiseen ketjuun kahden tappio pelin jälkeen.
Sitten kun voitetaan kaksi peliä putkeen odotan vähintään yhtä monta positiivista viestiä ympäri foorumia.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Kun joku haukkuu jotakuta joksikin, niin ei silloin haukuta positiivisilla tai edes neutraaleilla asioilla. Ja tapauksessa hakuttava asia oli homo ja alentavalla sanavalinnalla vielä.
Hohhoijaa. Miksi homoksi nimittely on loukkaavaa? Ihan oman pään sisäisten lukkojen vuoksi. Onneksi olkoon, olet nyt matkalla pääsemään homouden stigmasta yli.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 269
Miksi juuri tältä kaudelta? Posin piiriin ehkä pääsee joo hyvillä otteilla, mutta kuten @Soho tuossa jo totesi, ne jää ihan täysin tuon paskan suoltamisen varjoon. Bussin alle pääsee varmaan koko joukkue myös, mutta jotkut sinne pääsee herkemmin kuin toiset ja tiedät sen varsin hyvin itsekin.

Viime keväältä muistan tilanteen, jossa Konnan ketju tuli laiskasti vaihtoon kesken vastustajan hyökkäyksen, vastustaja teki maalin ylivoimahyökkäyksestä ja sinä huusit kuinka taas otti Suomi miinuksen, kun ehti tasan astumaan vaihtoaitiosta kentälle. Tällä kaudella bussin alle on päässyt Näppilä, vaikka sokeakin näkee ettei noilla loukkaantumisilla ole mitään tekemistä fysiikkavalmennuksen kanssa.

Laitoit että viimeinen kappaleeni oli täyttä paskapuhetta. Sitten kun kysyn edes yhtä pelaajaa joka ei ole otteidensa perusteella saanut multa posia tai yhtä esimerkkiä pelaajasta kuka on bussin alla vailla syytä haluat edelleen lähteä vuoden taakse.
Ja joo on tullut suollettua myös sitä itseään.

Ilves vetää tällä hetkellä varmasti liigan surkeinta peliä ja pelaajat ovat kalpeita haamuja kentällä. Siltikään ei saa esittää kritiikkiä tai pohtia syitä. Pitäisi vain odotaa maaliskuulle.

On melko hedelmätöntä kirjoitella vain väen väkisin posia jos sille ei aihetta ole. En ole esim tämän aallon pohjan aikana sanonut halaistua sanaa Eemeli Suomesta negatiivisessa yhteydessä vaikka se voi sinun olla vaikea ymmärtää. Eemeli on vetänyt yhden parhaista kauden aloituksistaan.
Viime kausi taas ihan kokonaisuutenaan oli Eemelin yksi heikoimpia. Oli yhtä hedelmätöntä silloin hokea mantraa Eemeli tulee vielä tms.

En tiedä onko Näppilänkään työtä kohtaan täysin väärin heittää kysymysmerkkiä jos yksi joukkue erottuu tällähetkellä täysin piiputtavasta fyysisestä ilmeestä kentällä? Ei myöskään vastoin kirjoittamaasi ole keksittyä että ylirasittunut pelaaja loukkaantuu herkemmin. Siinä asiassa olet itse sokeiden hyvä uskoisten joukossa.

Sun tektstit on myös sikäli välillä yhden ja ainoan levyn soittamista että kiirehdit paikalle jos on jollain kriittistä sävyä ilmassa ja löydät väkisinkin syyn hiljentää aiheellinenkin kritiikki. Tosin puolustukseksesi täytyy sanoa että esim meidän välisissä "kiistoissa" olet 90% vetänyt pidemmän korren. Tosin niitä 10% kaan sinä et pysty myöntämään edes osittain.

Mun typeristä letkautuksista bannit ja kritiikki on oikeutettua, mutta harvoin täällä pystyy keskustelemaan rauhassa mistään kriittissävytteisestäkään asiasta.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 269
@Eetu Fucking Mäkiniemi oot nyt oksentanut pahaa oloa about jokaiseen ketjuun kahden tappio pelin jälkeen.
Sitten kun voitetaan kaksi peliä putkeen odotan vähintään yhtä monta positiivista viestiä ympäri foorumia.

Kahden tuollaisen pelin jälkeen luulisi monella olevan vähän oksennusta kurkun päässä. Ilveksen syväjäästä ja syistä siihen pitäisi voida kirjoitella ihan yhtälailla kuin tulevasta voittoputkesta ja pelaajien hienoista otteista.
En silti tiedä mikä viesteistäni on ollut oksennus?
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 845
Laitoit että viimeinen kappaleeni oli täyttä paskapuhetta. Sitten kun kysyn edes yhtä pelaajaa joka ei ole otteidensa perusteella saanut multa posia tai yhtä esimerkkiä pelaajasta kuka on bussin alla vailla syytä haluat edelleen lähteä vuoden taakse.
Ja joo on tullut suollettua myös sitä itseään.

Ilves vetää tällä hetkellä varmasti liigan surkeinta peliä ja pelaajat ovat kalpeita haamuja kentällä. Siltikään ei saa esittää kritiikkiä tai pohtia syitä. Pitäisi vain odotaa maaliskuulle.

On melko hedelmätöntä kirjoitella vain väen väkisin posia jos sille ei aihetta ole. En ole esim tämän aallon pohjan aikana sanonut halaistua sanaa Eemeli Suomesta negatiivisessa yhteydessä vaikka se voi sinun olla vaikea ymmärtää. Eemeli on vetänyt yhden parhaista kauden aloituksistaan.
Viime kausi taas ihan kokonaisuutenaan oli Eemelin yksi heikoimpia. Oli yhtä hedelmätöntä silloin hokea mantraa Eemeli tulee vielä tms.

En tiedä onko Näppilänkään työtä kohtaan täysin väärin heittää kysymysmerkkiä jos yksi joukkue erottuu tällähetkellä täysin piiputtavasta fyysisestä ilmeestä kentällä? Ei myöskään vastoin kirjoittamaasi ole keksittyä että ylirasittunut pelaaja loukkaantuu herkemmin. Siinä asiassa olet itse sokeiden hyvä uskoisten joukossa.

Sun tektstit on myös sikäli välillä yhden ja ainoan levyn soittamista että kiirehdit paikalle jos on jollain kriittistä sävyä ilmassa ja löydät väkisinkin syyn hiljentää aiheellinenkin kritiikki. Tosin puolustukseksesi täytyy sanoa että esim meidän välisissä "kiistoissa" olet 90% vetänyt pidemmän korren. Tosin niitä 10% kaan sinä et pysty myöntämään edes osittain.

Mun typeristä letkautuksista bannit ja kritiikki on oikeutettua, mutta harvoin täällä pystyy keskustelemaan rauhassa mistään kriittissävytteisestäkään asiasta.
Myönnettäköön, että se oli liian kärkäs kommentti. Lähinnä tarkoitin tuolla tuota jatkuvaa toisteluasi, siitä ettei sulla ole mitään agendaa. Selkeästi kuitenkin jotkut pelaajat syystä tai toisesta tikunnokkaan nousee herkemmin kuin toiset. Mutta kuten sanoin oli sen niputtaminen paskapuheeksi silti liian kärkäs ja hieman typerä kommentti. Tästä pahoittelut kyllä.

Oletko nähnyt montakin peliä kaikilta joukkueilta vai heitteletkö taas päästäsi näitä ”varmasti huonointa peliä koko Liigassa”- ja ”erottuu selkeästi fyysisessä ilmeessä”-juttujasi? Tämä juuri on se ongelma näissä teksteissäsi. Ymmärrän, että vituttaa, mutta kritiikin teho laskee jos sitä pitää ryydittää kaiken maailman keksityillä jutuilla tai mutuiluilla. Yhden pelin jatkoajalla Sportia vastaan voittanut Kärpät ilmeisesti pelaa siis parempaa jääkiekkoa? Samoin huimat 1.33 maalia per peli tehnyt Kerho? Mitä tähän fyysiseen ilmeeseen tulee niin esimerkiksi Lukko väsähti meitä vastaan kotonaan hallittuaan täysin puolet pelistä, jälkimmäisellä puoliskolla raikkaampi Ilves vei pelin. Pelicans oli meitä vastaan hyvä, mutta taisi erottua aika negatiivisesti fyysiseltä ilmeeltään sitten lauantaina.

On varmasti totta, että rasittunut pelaaja loukkaantuu helpommin jos kyse on lihasvammoista. Haluaisin nyt kuulla kuitenkin miten rasitus vaikuttaa siihen, että nilkka pyörähtää luistimen osuessa vastustajan lavan päälle, entäpä sormille tuleviin huitaisuihin, tai miten se vaikuttaa vammaan joka syntyy maaliin törmäämisestä? Ostaisin kyllä pointin jos oikeasti nämä vammat ei olisi ihan selkeitä juttuja, mutta kun ne on aivan selkeitä. Ilveksellä ei muutenkaan ole Näppilän aikana ollut oikeasti pitkiä poissaoloja paljoakaan, ja suurin osa loukkaantumisista on tullut pelitilanteista joihin fysiikkavalmennus ei vaikuta. Tämän varmasti huomaat itsekin jos käyt näitä tarkemmin selailemassa.

Mitä tähän kritiikkiin tulee niin tuolla kokoonpano-ketjussa esimerkiksi on monta hyvää kritiikkiä rosterista esimerkiksi @Pok in, @Riksu n ja @Soho n kirjoittamina. Huomaat varmasti, että en ole näihin ”rientänyt paikalle puolustelemaan”, syynä se että ne on hyvin jäsenneltyjä kritiikkejä, ei pahan olon purkamista joka ketjuun tai ”Pendo on povarissa”-huutelua. Myös itse olen tuolla ketjussa sanonut ihan eilen, kuinka kolmosen ja nelosen sentterille olisi tilaus, eli mielestäni tämän hetkinen rosteri ei riitä. Päinvastoin siis en löydä syytä hiljentää aiheellista kritiikkiä vaan syyn kommentoida mutuiluihin perustuviin huuteluihin.

Se on mulle sitten aivan sama kuka on lopulta ollut missäkin asiassa oikeassa. Keskustelu on keskustelua, eikä pisteiden laskemista siitä kuka tämän ja tämän keskustelun voitti. Paljon perustuu myös mielipiteisiin, eikä kaikesta löydy absoluuttista totuutta. Esimerkiksi viime syksynä keskusteltiin paljon ringin leveydestä, itse olin leveän ringin kannalla, sinä kapean. Viime kaudella päädyttiin sitten leveästä ringistä sopimuksia purkamaan, nyt kapealla ringillä on yksi ketju selviytymässä. Ehkä se totuus oli siis jossain meidän mielipiteiden välillä. Viimeksi kun tästä väärässä olemisen myöntämisestä avauduit sanoin että esimerkiksi Miro Ruokosen hyödystä joukkueelle olin väärässä, ei varmasti ollut ensimmäinen kerta eikä varmasti viimeinenkään. Voit jättää tuon kortin nyt ensi kerralla käyttämättä.

Kritiikki on yhä ihan täysin tervetullutta ja kyllä niistä asioista pystyy keskustelemaan. Myös sinä olet pystynyt aina silloin niistä keskustelemaan kun järki on pysynyt keskusteluissa mukana. Sitä paskaa on satanut sulle niskaan silloin, kun on lähtenyt laukalle. Kuten esimerkiksi tänä viikonloppuna on käynyt.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Silloin nimenomaan kun nimittelee, eikä ole kehu?? Ei tainnut kehua hintiksi..
Pitäiskö sinunkin ottaa homoksi huutelu kehuna? Tunnut pitävän homouttaan epämiellyttävänä, kun ihmistä ei saisi homoksi kutsua…
 
Ylös