Palautetta kanssakeskustelijoille

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
611
Varmasti.
Pitäisikö tämän sukelluksen jälkeen kirjoittaa nuorisuomi hengessä?
Syksystä menestystä odotettu, hehkutettu. Eri asia jos olisi kaaduttu hyvällä pelillä kunniakkaasti saappaat jalassa.
Ok, hävittiin, sitä ei mikään muuta, mutta haluan että vastuu kannetaan oikeasti, eikä vain peiliin katsomalla.
Antakaa sakkoo saatana, lomakin alkoi. Mutta susta huomaa kyllä että et ymmärrä lajista jääkiekko yhtään mitään! Koko kauden jotenkin jaksanut kuunnella näitä sun lässytyksiä. En enää. Oikeasti, olet melkoinen syöpä tässä yhteisössä.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 733
Antakaa sakkoo saatana, lomakin alkoi. Mutta susta huomaa kyllä että et ymmärrä lajista jääkiekko yhtään mitään! Koko kauden jotenkin jaksanut kuunnella näitä sun lässytyksiä. En enää. Oikeasti, olet melkoinen syöpä tässä yhteisössä.
Luulisi että sakkoa saat. Luulisi.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 733
Aivan sama. Sä et tuo tolla jankkaamisellasi mitään lisäarvoa mihinkään.

Nyt on loman aikana hyvä kärsiä sakot.
Hyvä sitten.
Outoa jos saa näin ikävästi nimitellä.
Menee muutoin melko ikäväksi tekstit jos tämmöiset sallitaan.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 107
Hyvä sitten.
Outoa jos saa näin ikävästi nimitellä.
Menee muutoin melko ikäväksi tekstit jos tämmöiset sallitaan.


Usein sanotaan, että jääkiekon pelaajat ovat taiteilijoita, julkisuuden henkilöitä ja kyllä heidän pitää pienet haukkumiset kestää.

Täällä nimitellään nimimerkkejä, niin onko se sitten isompi synti kuin se, että jatkuvan maalituksen kohteeksi otetaan yksittäinen urheileva henkilö omalla nimellään?
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 733
Usein sanotaan, että jääkiekon pelaajat ovat taiteilijoita, julkisuuden henkilöitä ja kyllä heidän pitää pienet haukkumiset kestää.

Täällä nimitellään nimimerkkejä, niin onko se sitten isompi synti kuin se, että jatkuvan maalituksen kohteeksi otetaan yksittäinen urheileva henkilö omalla nimellään?
Onko mielestäsi ok jos täällä aletaan nimittelemään vaikka sukuelimillä jne?
Kritisoida voi mutta nimittely helvetin ala-arvoista ja loukkaavaa.
Jos et kestä toisen kirjoituksia/ mielipiteitä, jätä lukematta!
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 875
Onko mielestäsi ok jos täällä aletaan nimittelemään vaikka sukuelimillä jne?
Kritisoida voi mutta nimittely helvetin ala-arvoista ja loukkaavaa.
Jos et kestä toisen kirjoituksia/ mielipiteitä, jätä lukematta!
Älä nyt käännä taas asioita muualle vaan ota saamasi rakentava palaute vastaan ja pureskelisit sitä etkä alkaisi tästäkin kohtuuttomasti floodaamaan ja flamettamaan. Organisaatiossa kaikki voi kehittyä. Miksi et sinäkin voisi sanoa asiasi kerran jolloin mielipiteesi on kyllä kuultu? Ei sitä tarvi joka ketjuja spammata täyteen agendaasi, koska silloin sinua ei enään kukaan ota vakavasti vaan kääntyy sinua vastaan. Sulle on monesti sanottu asiasta nätisti ja nyt sitten vetelet marttyyrikorttia kun joku koittaa vähän toisella tavalla vihjata sulle mielipiteitä sun toiminnasta. Sun käytös jos joku tässä on loukkaavaa ja ala-arvoista.

Miksi sun on täällä pakko spammia ja seurata Ilvestä kun on niin paha olla ja et kestä saamaasi palautetta. Sää flametat tän foorumin ihan lukukelvottomaksi.

Nuku nyt pois ja palaa sitten kolmantena päivänä takaisin kun olet saanut levättyä?
 

TammiTorjuuKatsomoon

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Täällä on oikein mielenkiintoista lukea myös muiden joukkueiden kannattajien kirjoituksia niin kauan kun he muistavat kirjoittavansa nimenomaan Ilvesfoorumilla. Tänne on turha tulla provoamaan, haukkumaan Ilvestä tai painamaan alas Ilveksen kannattajia. Nämä oman pahan olon oksennukset, jotka puretaan sitten meidän seuraamme ja Ilveksen kannattajiin, voi suosiolla jättää sinne omalle foorumille tai vaikka Jatkoajan palstalle, joka on ihan tunnettu myös tuollaisesta roskasta.

Nimimerkki @kirvesrinnassa on oikein hyvä esimerkki siitä, että fiksu ihminen ymmärtää mihin kirjoittaa ja osaa kunnioittaa sitä. Vaikka hän itse on peräti paikallisvihulaisen leirissä niin yhtäkään provoilevaa, Ilvekseen tai kannattajiin ylimielisesti suhtautuvaa tekstiä en muista häneltä nähneeni. Päinvastoin nimimerkki kirjoittaa fiksusti ja hyvää asiasisältöä luoden. Jos kaikki muiden joukkueiden kannattajat kirjoittaisivat yhtä asiallisesti, niin lämpimästi tervetuloa vaan. Sen sijaan osa ei tunnu saavan tarpeeksi Ilvekselle ja kannattajille v…sta Twitterissä, Instagramissa, Facebookissa, Jatkoajassa ja lehtien kommenttiosioissa vaan sitä varten pitää vielä luoda tännekin tunnukset. Onhan tuollainen vain yksinkertaisesti säälittävää toimintaa.
 
Viimeksi muokattu:

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 438
Nimimerkki @kirvesrinnassa on oikein hyvä esimerkki siitä, että fiksu ihminen ymmärtää mihin kirjoittaa ja osaa kunnioittaa sitä. Vaikka hän itse on peräti paikallisvihulaisen leirissä niin yhtäkään provoilevaa, Ilvekseen tai kannattajiin ylimielisesti suhtautuvaa tekstiä en muista häneltä nähneeni. Päinvastoin nimimerkki kirjoittaa fiksusti ja hyvää asiasisältöä luoden. Jos kaikki muiden joukkueiden kannattajat kirjoittaisivat yhtä asiallisesti, niin lämpimästi tervetuloa vaan. Sen sijaan osa ei tunnu saavan tarpeeksi Ilvekselle ja kannattajille v…sta Twitterissä, Instagramissa, Facebookissa, Jatkoajassa ja lehtien kommenttiosioissa vaan sitä varten pitää vielä luoda tännekin tunnukset. Onhan tuollainen vain yksinkertaisesti säälittävää toimintaa.
Olen itsekin ollut yllättyneenä hänestä..Olen saanut kuula suoranaista v@#€%ilua ja haukkumista Tappara faneilta..Hän on onneksi toista maata......
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 733
Joskus olen jopa ollut mielipiteissäsi samaa mieltä, mutta vedä nyt taas marttyyrin viitta päälle ja kerro meille kaikille kuinka sinua täällä lapsellisesti sorsitaan.
Kyllä itseä vituttaa nämä teinitason kirjoittelut nimittelyineen.
Henkilökohtaisen kritiikin olen ottanut vastaan vaikka sekään ei kuulu fiksuun mielipidepalstaan jolla kukin saa olla haluamaansa mieltä.
Kuinka pahasti täällä saa sanoa ilman että tunnarit menee jäähylle?
Kritiikkiä valmennukseen tai utjlle katsotaan provona jos omistaa nimimerkkini. Tällöin mennään kuulemma veitsenterällä.
Meikäläisen nimittely syöväksi, haistattelu, näköjään on ylläpidolle hyväksyttävää ja ilvesfoorumin arvojen mukaista.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 107
Kyllä itseä vituttaa nämä teinitason kirjoittelut nimittelyineen.
Henkilökohtaisen kritiikin olen ottanut vastaan vaikka sekään ei kuulu fiksuun mielipidepalstaan jolla kukin saa olla haluamaansa mieltä.

Kritiikkiä valmennukseen tai utjlle katsotaan provona jos omistaa nimimerkkini. Tällöin mennään kuulemma veitsenterällä.
Meikäläisen nimittely syöväksi, haistattelu, näköjään on ylläpidolle hyväksyttävää ja ilvesfoorumin arvojen mukaista.


Kun henkilökohtaisen pahanolon käsittelyä on nostaa organisaatiossa joku tietty vaihtuva henkilö maalitauluksi jota sovitellaan kaikkien syntien tekijäksi lähes pakonomaisella, puuduttavalla rummutuksella, on luonnollinen jatkumo että rapaa tulee lentämään.

Siihen pitää entteriä painaessaan jo asennoitua ja se hyväksyä. Ei täällä ihan hatusta vedetä henkilöitä jotka saavat vastakritiikkiä.

Syöväksi nimittely on ehdottomasti väärin ja kaikki ylilyönnit pitäisi harkita tarkkaan, mutta ihmettelen edelleen suuresti, kuinka kukaan viitsii mustavalkoisiin ajatuskulkuihisi edes mitään vastata.

Tosin sorruin siihen nyt itsekin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 560
Yleisesti kiitosta ylläpidolle, että jaksoitte hoitaa tämän foorumin tunne-tsunamin.
Itse tein teille todella reilusti ja otin tälläisen taktisen muutaman päivän loman foorumeilta. Nyt kun olen tässä lukenut läpi foorumit täytyy kyllä myöntää, että olipa kusinen teko meikäläisen puolelta :D

No nyt on mieli virkeä, kevättä rinnassa ja jääkiekko kausi 2022-2023 on SHL finaaleja vaille taputeltu minun osalta.
Itse palaan jääkiekon pariin sitten syksyllä ja nyt keskitytään jalkapalloon.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 139
@Tupsukorva35

Tehdään mielummin niin, että yhdistän tuon sinun luomasi huhuketjun jo tuohon valmiina olemaan ketjuun, jossa maalivahdista spekuloitiin. Muutan samalla otsikon.
 
Ylös