Palautetta kanssakeskustelijoille

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Sinä se oikein kerjäät sitä banaania. Jokohan tällä viestillä saisi?
Meistä kahdesta toinen vaikuttaa olevan banaanin tarpeessa. Sinun ei itsellesi tarvitse edes kovin pyytää ennen kuin lävähtää?
 
Viimeksi muokattu:

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 944
Asioita, jotka voitas jo jättää pois viesteistä ja keksiä uusia:

-Saa suorittaa
-Ne pienet erot
-Tärkein on jo saavutettu
-Se on fakta
-lauseen perään kirjoitettu piste.
-Ylikylä

Osa näistä on varmaan tarkotettu hauskoiksi, osalla yritetään varmaan vääntää jotain vaikuttavuutta ja osalla halutaan vaan jostain käsittämättömästä syystä pilkata Ilvestä. Vois kaikki mun puolesta työntää johonkin ja syvälle, kunhan ei tarvis täältä enää lukea.

Lista on varmasti pidempikin, saa lisäillä jos tulee mieleen.
 

Zerofan

Luottopelaaja
Viestejä
2 943
Asioita, jotka voitas jo jättää pois viesteistä ja keksiä uusia:

-Saa suorittaa
-Ne pienet erot
-Tärkein on jo saavutettu
-Se on fakta
-lauseen perään kirjoitettu piste.
-Ylikylä

Osa näistä on varmaan tarkotettu hauskoiksi, osalla yritetään varmaan vääntää jotain vaikuttavuutta ja osalla halutaan vaan jostain käsittämättömästä syystä pilkata Ilvestä. Vois kaikki mun puolesta työntää johonkin ja syvälle, kunhan ei tarvis täältä enää lukea.

Lista on varmasti pidempikin, saa lisäillä jos tulee mieleen.
Antaa muiden tankata.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 101
Asioita, jotka voitas jo jättää pois viesteistä ja keksiä uusia:

-Saa suorittaa
-Ne pienet erot
-Tärkein on jo saavutettu
-Se on fakta
-lauseen perään kirjoitettu piste.
-Ylikylä

Osa näistä on varmaan tarkotettu hauskoiksi, osalla yritetään varmaan vääntää jotain vaikuttavuutta ja osalla halutaan vaan jostain käsittämättömästä syystä pilkata Ilvestä. Vois kaikki mun puolesta työntää johonkin ja syvälle, kunhan ei tarvis täältä enää lukea.

Lista on varmasti pidempikin, saa lisäillä jos tulee mieleen.



Ei ihan varsinaisesti samalla linjalla, mutta nyt kun aloitit niin täältä pesee:

"cama!"
"ollaan hiljaa saadaan kalaa"
"alkais jo"
"kahvit näppiksellä"
Kappaleen loppuun "eiku"
Kappaleen loppuun "tirsk"
"naapurin forkalla"


Onhan näitä ja sisältöähän nämä tuovat elämään, niin kuin juurihoitokin.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
Alkoi mennä maku tähän yhteen ”länsikyläntietäjään”. Pistin äijän äänettömälle ja nautin pitkästä keväästä, kesästä ja Ilvesfoorumista.
 

Arsu 85

Tulokas
Viestejä
4
Hienosti hoidettu loppukausi. 85-kokemani Kupittaalla voitetun mestaruuden jälkeen ensimmäistä kertaa odotukset todella korkealla. Nyt kaikki keltavihreät meidän Ilveksen taakse. We are the kings.
 

Michallero

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
877
Taas mentiin sellaista tunteiden vuoristorataa, ettei omiksi tunnista.

Tamin sanoin, "mä häpeän".
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
En lopeta seuraamista. Mutta vaikka oletkin suuri ja mahtava ylläpitäjä niin ei kai se anna oikeutta vittuilla? Faktat on faktoja, siinä ei pippelinmittaukset auta mitään!
Miten sää saat tuosta mun viestistä vittuilua? Määhän vaan kerroin oman henkilökohtaisen mielipiteeni. Anna tulla takasin vaan kyllä mää sen kestän :)
Ei tää niin vakavaa ole.
 

Neitikiekko

Luottopelaaja
Viestejä
1 128
Miten sää saat tuosta mun viestistä vittuilua? Määhän vaan kerroin oman henkilökohtaisen mielipiteeni. Anna tulla takasin vaan kyllä mää sen kestän :)
Ei tää niin vakavaa ole.
En minäkään käske sua lopettamaan moderointia vaikka en sun kanssa aina samaa mieltä olekaan. Mutta ei mitään henkilökohtaista mä olin -85 Kupittaalla kun voitettiin tärkeä peli, nyt ollaan näissä ihan lapasia!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
En minäkään käske sua lopettamaan moderointia vaikka en sun kanssa aina samaa mieltä olekaan. Mutta ei mitään henkilökohtaista mä olin -85 Kupittaalla kun voitettiin tärkeä peli, nyt ollaan näissä ihan lapasia!
Se oli multa nyt lähinnä sellainen heitto vaan, ehkä ei se fiksuin, mutta en sillä mitään pahaa tarkoittanut missään nimessä.
Joo siis ei tietenkään olla samaa mieltä kaikesta.

Mää nyt annan tälläisen todella pelkistetyn esimerkin.
Tuollaiset pessimistiset/realistiset näkemykset näyttää minulle optimistille "luovuttamisena" ja sitten taas mun kirjoitukset varmasti näyttäytyy sulle taas sellaisina "harhaisina fanipoika" kirjotteluina.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Poistuuko tästä ketjusta viestejä? Mielestäni tänne kirjoitin, että kova on ttö hommata 3 kpl senttereitä, joista 1 ja 2 pitää olla ehdotonta huippua.
Ei ole poistunut siitä Tillun ketjusta sinun viestejä.
Koitin kaivella niin en kyllä edes löytänyt sitä viestiä mitä haet. Voisko se löytyä sieltä scouttaus, fantasiointi ja mutuilu ketjusta?
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 324
Ei ole poistunut siitä Tillun ketjusta sinun viestejä.
Koitin kaivella niin en kyllä edes löytänyt sitä viestiä mitä haet. Voisko se löytyä sieltä scouttaus, fantasiointi ja mutuilu ketjusta?
Kyllä sieltä on poistunu viesti, missä kirjoitin, että sentteritä tarvitaan ja Bau voidi ottaa 3.sentterin roolin ja juuri tuolta utj ketjusta.
Sielä ketjussa tuli heti palautetta, ettei Bau voi olla 3.sentteri ja varmaankin samassa rytinässä on sitten menny munkin asiallinen viesti kankkulan kaivoon, kun ne muut onlinerit on heitetty bittiavaruuteen.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 324
Kyllä sieltä on poistunu viesti, missä kirjoitin, että sentteritä tarvitaan ja Bau voidi ottaa 3.sentterin roolin ja juuri tuolta utj ketjusta.
Sielä ketjussa tuli heti palautetta, ettei Bau voi olla 3.sentteri ja varmaankin samassa rytinässä on sitten menny munkin asiallinen viesti kankkulan kaivoon, kun ne muut onlinerit on heitetty bittiavaruuteen.
Asia selvis. Olin kyllä mielestäni tuon tuonne utj ketjuun kirjottanu, mutta olikin juuri sielä, missä sen sanoit olevan.
Käsi pystyyn virheen merkiksi täällä!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Kyllä sieltä on poistunu viesti, missä kirjoitin, että sentteritä tarvitaan ja Bau voidi ottaa 3.sentterin roolin ja juuri tuolta utj ketjusta.
Sielä ketjussa tuli heti palautetta, ettei Bau voi olla 3.sentteri ja varmaankin samassa rytinässä on sitten menny munkin asiallinen viesti kankkulan kaivoon, kun ne muut onlinerit on heitetty bittiavaruuteen.
Se viesti on Ilveksen kokoonpano 2023-2024 ketjusta. Ja siellä se on edelleen.
Jos huhut pitää paikkaansa, että 3 sentteriä lähtee, niin sielä kassakaapissa pitää olla sitten ihan ehdoton 1.sentteri ja vielä se 2.sentteri Bau on se 3.sentteri sitten.
Mitkään tulevaisuuden ehkä lupaukset ei riitä, pitää olla laatua, voittaneen tottuneita pelaajia, jotka taistelee pistepörssin voitosta. Snaipperiosastolle tarvitaan ihan oikea maalintekiä, eikä lasketa Ikosen, eikä Nymanin varaan mitään.
Toivottavasti pendolla riittää imua, että saadaan muutaki kun pelkkää lupausta ja toivoa.
 

TammiTorjuuKatsomoon

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Itselläni on sellainen mentaliteetti, että aina ollaan omien puolella. Ehkä erityisesti siksi ärsyttää suunnattomasti, kun jotkut kirjoittajat ottavat tiettyjä pelaajia silmätikuikseen ja jauhavat näistä kuraa aivan loputtomasti. Asiallinen ja fiksusti perusteltu kritisointi jonkun peliotteista on asia erikseen, mutta sellainen kirjoituksesta toiseen toistuva oksentaminen, jossa sama(t) pelaaja loputtomasti haukutaan, tuntuu todella epäkunnioittavalta omaa seuraa ja joukkuetta kohtaan. Vähintäänkin otteluseurannassa ja tappiopelien jälkeen on aivan satavarmasti samanlaista tekstiä ihan joka kerta samoilta kirjoittajilta.

Itse en kauheasti välitä kritisoida omia pelaajia ollenkaan. Havaitsen tietysti, jos jollakulla ei peli kulje, mutta mihin se palstalla jauhamalla muuttuisi. Eiköhän pelaaja itse, joukkue, valmennus ja seurajohto tiedä nämä asiat paremmin. Siellä voi aina taustalla olla ihan mitä tahansa itseluottamuksen puutteesta, sairauksiin, vammoihin tai henkilökohtaisen elämän kriiseihin. Valmentajat ja seurajohto tekevät päätöksensä peluutuksista ja sopimuksista sellaisiin tietoihin perustuen, joista monia me katsojat emme koskaan tule tietämään. Siksi itselleni riittää, että pelaaja tekee parhaansa ja pelaa logolle, seurajohto päättäköön muista asioista.

Vielä yksi asia, jota en tule koskaan ymmärtämään, on joiden kirjoittajien valtava alemmuuskompleksi Tapparaa kohtaan. Totta kai jokainen tietää Tapparan viime vuosien urheilullisen menestyksen, mutta itselleni se ei aiheuta minkäänlaista alemmuutta. Omissa silmissäni on vain yksi seura ja se on Ilves - Ilves on minulle ykkönen teki Tappara mitä tahansa. Osassa kirjoituksista suorastaan tuntuu, että kumpaa joukkuetta kirjoittaja oikein oikeasti kannattaa, kun omaa seuraa pilkataan ja naapuria kumarretaan. Jos joukkueella on sääntönä mm. että Ilveksen logon päälle ei astuta, niin kirjoittajat voisivat kirjoituksissaan osoittaa myös jonkinlaista kunnioitusta, eikä suoltaa mitä tahansa pilkkaa näppäimistöltään omaa joukkuetta ja seuraa kohtaan.

Jokainen dynastia sortuu aikanaan - niin käy myös Tapparalle. TPS ja Jokerit tuntuivat joskus voittamattomilta, mutta niin vain tuli niidenkin aika väistyä, kun uudet joukkueet nousivat niiden paikalle. Voittamisen kulttuurista jauhaminen on myös sikäli turhaa, että siihen opitaan - ei Tappara ole aina menestynyt, ei Suomen maajoukkue ole aina menestynyt vaan siihen on opittu oikeita asioita tekemällä ja nousujohteisesti. Onko Ilves siellä jo tänä keväänä - toivottavasti.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 101
Itselläni on sellainen mentaliteetti, että aina ollaan omien puolella. Ehkä erityisesti siksi ärsyttää suunnattomasti, kun jotkut kirjoittajat ottavat tiettyjä pelaajia silmätikuikseen ja jauhavat näistä kuraa aivan loputtomasti. Asiallinen ja fiksusti perusteltu kritisointi jonkun peliotteista on asia erikseen, mutta sellainen kirjoituksesta toiseen toistuva oksentaminen, jossa sama(t) pelaaja loputtomasti haukutaan, tuntuu todella epäkunnioittavalta omaa seuraa ja joukkuetta kohtaan. Vähintäänkin otteluseurannassa ja tappiopelien jälkeen on aivan satavarmasti samanlaista tekstiä ihan joka kerta samoilta kirjoittajilta.

Itse en kauheasti välitä kritisoida omia pelaajia ollenkaan. Havaitsen tietysti, jos jollakulla ei peli kulje, mutta mihin se palstalla jauhamalla muuttuisi. Eiköhän pelaaja itse, joukkue, valmennus ja seurajohto tiedä nämä asiat paremmin. Siellä voi aina taustalla olla ihan mitä tahansa itseluottamuksen puutteesta, sairauksiin, vammoihin tai henkilökohtaisen elämän kriiseihin. Valmentajat ja seurajohto tekevät päätöksensä peluutuksista ja sopimuksista sellaisiin tietoihin perustuen, joista monia me katsojat emme koskaan tule tietämään. Siksi itselleni riittää, että pelaaja tekee parhaansa ja pelaa logolle, seurajohto päättäköön muista asioista.

Vielä yksi asia, jota en tule koskaan ymmärtämään, on joiden kirjoittajien valtava alemmuuskompleksi Tapparaa kohtaan. Totta kai jokainen tietää Tapparan viime vuosien urheilullisen menestyksen, mutta itselleni se ei aiheuta minkäänlaista alemmuutta. Omissa silmissäni on vain yksi seura ja se on Ilves - Ilves on minulle ykkönen teki Tappara mitä tahansa. Osassa kirjoituksista suorastaan tuntuu, että kumpaa joukkuetta kirjoittaja oikein oikeasti kannattaa, kun omaa seuraa pilkataan ja naapuria kumarretaan. Jos joukkueella on sääntönä mm. että Ilveksen logon päälle ei astuta, niin kirjoittajat voisivat kirjoituksissaan osoittaa myös jonkinlaista kunnioitusta, eikä suoltaa mitä tahansa pilkkaa näppäimistöltään omaa joukkuetta ja seuraa kohtaan.

Jokainen dynastia sortuu aikanaan - niin käy myös Tapparalle. TPS ja Jokerit tuntuivat joskus voittamattomilta, mutta niin vain tuli niidenkin aika väistyä, kun uudet joukkueet nousivat niiden paikalle. Voittamisen kulttuurista jauhaminen on myös sikäli turhaa, että siihen opitaan - ei Tappara ole aina menestynyt, ei Suomen maajoukkue ole aina menestynyt vaan siihen on opittu oikeita asioita tekemällä ja nousujohteisesti. Onko Ilves siellä jo tänä keväänä - toivottavasti.


Tälle tekstille ei voi muuta kun ottaa hattu päästä ja sanoa Amen.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 300
Ei jaksa selailla taaksepäin.. mutta heittäkää vinkkiä mihin mennä tänään syömään ennen peliä?

Oot kyllä erikoinen tapaus. Eilen julistit useammassa ketjussa, kuinka varppina et tule tänään katsomaan lammaslaumaa ja viittä lippua olit tyrkyttämässä muille.

Nyt sitten tänään oletkin muina miehinä menossa peliin ja kyselet Areenan ravintolavinkkejä. Kai ymmärrät, miten idioottimaisen kuvan annat puheistasi? Kuten joku jo mainitsikin, sketsihahmo.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 706
Kyllä se on niinkin että tunnekuohut, tyytymättömyys, kritiikki, kärjistettykin on välittämistä seurasta. Kovin moni vain mielessään tulkitsee nämä väärin.
Todennäköistä että meidän valmennus on huomattavasti kriittisempi ja vaativampi joukkuetta ja pelaajia kohtaan kuin yksikään palstalainen.
Aina toitottanut että tämä on mielipidepalsta. Jokaisen asia lähestytkö kehumisen vai kritiikin kautta.
Itse haen epäkohtia, mistä kiikastaa, mikä huolestuttaa, missä pitää parantaa, kuka alisuorittaa ja miksi.
Koen ettei se tee itsestä huonompaa kannattajaa, eikä se ole ”negailua”.
Tyytyväisyys tappaa kehityksen, eikä tuo peli ole koskaan täydellistä.
Uskon että kaiken pitää toimia kuin junan vessa, olla kohdallaan jos halutaan mestaruus.
Varmasti peruslähtökohta läpi kauden on pennasellakin mitä voidaan parantaa, tarviiko jotain tehdä toisin.
Myös pelaajat saavat varmasti suoran palautteen valmennukselta. Osa istuu katsomossa, osa pienillä minuuteilla, osa saa lähtöpassit.
Pointti on, että jokainen tällä palstalla välittää ja elää ilveksen mukana.
Kukaan ei päivästä ja vuodesta toiseen tänne muuten vain kirjoittele.
Sitäpaitsi, eriävät mielipiteet, lähestymistavat ja tunnekuohut on palstan suola.
 
Ylös