Palautetta kanssakeskustelijoille

Sinä olet kyllä väsynyt tapaus. Ainoa antisi koko palstalle on säälittävä trollaus sekä tapparaan kohdistuvan kritiikin vähättely.

Mitä varten edes olet täällä? Luulisi, että vain yläasteikäiset teinit saisivat jotain kiksejä moisesta typeryydestä.
Jos hänkin on yläasteikäinen?

Jos jääkiekkoväkeä on soveliasta kutsua kendojanareiksi, on turha valittaa jalkapallon kutsumisesta potkupalloksi, eikö vaan.
Tottakai. Ja kyllähän näin isoon yhteisöön mahtuu molempia. Kendojanareita sekä potkupallofaneja

Sinä olet kyllä väsynyt tapaus. Ainoa antisi koko palstalle on säälittävä trollaus sekä tapparaan kohdistuvan kritiikin vähättely.

Mitä varten edes olet täällä? Luulisi, että vain yläasteikäiset teinit saisivat jotain kiksejä moisesta typeryydestä.
Näin se varmaan sitten on ku kerran niin sanot.

Edit: Toki jos oot kendojanari niin sitten ymmärrän. Eli jos sulle Ilves = Ilves Hockey Oy
Minulle Ilves on pääasiassa jääkiekon edustus, jalkapallon edustus sekä näiden lajien poikien juniorijoukkueet. Muiden lajien tai esim. naisten joukkueiden seuraamiseen ei yksinkertaisesti riitä aika eikä mielenkiinto. Uskon tämän olevan aika yleinen näkökulma tälläkin foorumilla.

Mitä tuohon kuvaan tulee, niin kun siinä selkeästi viitataan nimenomaan jääkiekon edustusjoukkueen menestymättömyyteen (huom. 1985), ja mielestäni tuo on oikein hauska ja osuva vitsi.

En aivan ymmärrä, miten te yhdistitte siihen kaikki Ilveksen muiden lajien mestaruudet ja yrititte sillä tulla kumoamaan/väheksymään tuon kuvan pointtia.

Joka tapauksessa tästä aiheesta on kyllä aivan turha vääntää, sillä jotkut seuraavat vain Ilveksen jääkiekkoedustusta, toiset vain jalkapalloa, jotkut siitäkin vielä enemmän eri lajeja/joukkueita ja jotkut seuraavat aivan kaikkia.

Kaikki me mahdutaan kyllä saman katon alle eikä kukaan ole parempi kuin toinen vaikka seuraisi enemmän Ilvestä kokonaisuudessaan.

Mitä varten täällä yleensä edes pyörii mouhoja? En mä sitä sano, että ne pitäisi väkisin täältä potkia pois, mutta ihmettelempä vain. Mietin että millainen mielenhäiriö itselleni pitäisi tulla, jotta menisin mouhoforkalle, kun en mä pysty edes somessa katsoa naapurin julkaisuja. Ei vaan pysty.

Eli sanot siis että suurin osa tällä foorumilla kirjoittelevista on väsyneitä trolleja, jotka tarkoituksella yrittävät provosoida?
jos kattoo porukan viestejä tarkemmin nii mitää järkevää analyysiä on hyvin harvoissa. Se on sitä kuuluisaa mouhoomista ja "tillulle kenkään" perseilyä. Tietty se ei kiinnitä huomiota koska oma pesä kyseessä.

No mutta. Mykistä jos ei nappaa. Lähen tästä shopin kautta areenalle

Omasta mielestä se, että Ilvesläisen on ihan vitun noloa niputtaa Suomen suurin urheiluseura vain ja ainoastaan miesten jääkiekon edustus joukkueeseen.

Edit: Toki jos oot kendojanari niin sitten ymmärrän. Eli jos sulle Ilves = Ilves Hockey Oy
Mulle Ilves on vain Ilves Hockey Oy ja nimenomaan vain miesten edustus. Ei kiinnosta yhtään junnujen tai naisten joukkueet, eikä muut lajit kuten futis.

Veikkausliigaa tuli tosin lapsena seurattua jonkin verran, mutta silloin kannatin toista, oman syntymäpaikkakuntani seuraa. Ja jos nyt pitäisi nimetä suosikkiseura futiksen puolelta, niin se olisi edelleen tuo seura, eikä Ilves. Myöskään sen suhteen en siis ole halunnut tai osannut kääntää takkiani, kuten en Ilveksen miesten jääkiekon edustuksen suhteenkaan.

Ehkäpä tämä tapa kannattaa seuraa on joidenkin Ilvespuritaanien mielestä väärä, mutta se on joka tapauksessa minun tapani olla osa yhteisöä.

Takaisin