Paikalliskilpailijat jalkapallossa

Olen itse siinä käsityksessä, että ongelma on nimenomaan alusta. Toki jos näin on, varmasti saavat ainakin yhden kauden poikkeusluvan, koska tosiaan muut fasiliteetit ovat kunnossa.
Alusta tosiaan on se ongelma, miksi ei lisenssiehtoja läpäise. Ja ainakaan aiemmin alustan osalta ei ole poikkeuslupia annettu.

Sitä en tiedä, onko kaupungilla suunnitelmissa vaihtaa alustaa.

Olikos Tammelan nykyiselle matolle löydetty jo loppusijoituspaikka vai onko se niin heikossa hapessa, ettei kelpaa Ykkösen tasolle?

Viimeksi muokattu:
Kunnianhimolla ei kuitenkaan makseta laskuja ja jos rahaa ei ole, sitä ei ole. Minusta ihan järkevää taloudenpitoa heilläkin, että ensin mietitään tuloja, ennen kuin käytetään rahat ja tosiaan riskeerataan junioritoimintakin. Vaikka tietty jos tätä nyt alettiin ekan kerran miettiä, voi olla jo maito maassa.
Jos sarjanousua ei oteta vastaan niin sit se on veikoille vaan hidasta kuolemaa ja seura näivettyy entisestään. Turha enään koittaa saada sponsoreita tai seuraa laajentumaan, jos kakkosessa oleskeluun tyydytään.

Jos sarjanousua ei oteta vastaan niin sit se on veikoille vaan hidasta kuolemaa ja seura näivettyy entisestään. Turha enään koittaa saada sponsoreita tai seuraa laajentumaan, jos kakkosessa oleskeluun tyydytään.
Puhumattakaan kannattajista. Kunnon märkä rätti päin naamaa.

Itse luulen, että nuo ehdot ladeltiin tiskiin, jotta asiat edistyisi muiltakin tahoilta. Onhan se järjetöntä, jos ei Kaupin kokoinen stadion olisi tarpeeksi hyvä kolmanneksi korkeimmalle sarjatasolle.

Takaisin