Oulun Kärpät

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 402
Kilpailukieltosopimukset ja karenssit kilpailijafirmaan siirtymisessä on ihan perussettiä asiantuntijatehtävissä monella alalla. Eiköhän urheilussakin.
"Kilpailukieltosopimus on sallittu yleensä silloin, kun työtehtävät liittyvät tuotekehitys- tai tutkimustoimintaan tai vastaavaan ja työnantajalla on sellaista osaamista, jota kilpailijoilla ei yleisesti ole käytössä. Myös yrityksen asiakkaiden suojelemiseksi kilpailukielto voi olla sallittua".

En tiedä kyllä urheilun saralla yhtäkään tapausta, jossa olisi edes yritetty vastaavaa. Esimerkiksi urheilija ei saisi siirtyä kilpailijan palvelukseen vuoteen sopimuksen päättymisestä. Ei istu kyllä urheiluun.
 

PaatunutKimurantti

Rivipelaaja
Viestejä
51
Eiköhän tuollainen riko jo lakiakin jos merkitään/sovitaan ettei saisi Liigan sisällä siirtyä.
Eihän se kirjallisesti sitä tässä edes tarvi. Mikäli on tiedossa, että jokin varakas Keski-Eurooppalainen seura on kiinnostunut, niin ei yhdelläkään Liiga seuralla ole hauiksia lähteä kilpailemaan. Käytännössä yksikään seura ei tarjoa mottipäistä Kärppähylkiöstä.

Se mitä Liiga seurat taas olisivat valmiita maksamaan tuskin käy hyvän sopimuksen omaavalle pelaajalle + Kärpille. Näin ollen paras arvaus on siirto toiseen sarjaan. Taas palataan tilanteeseen, että tuskin sopimusta purettaisiin, jos joku jossain ei olisi kiinnostunut (asia miten nämä usein menee).
 
Viimeksi muokattu:

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 933
Minkäs takia muuten Lauri Marjamäki on niin vihattu täällä?

Ei haittaa, että Kärpät kyntää, mutta toivottavasti Late saisi taas jutun juonesta kiinni. Itse en pidä millään muotoa vastenmielisenä, päin vastoin.
Pelkästään jo viimeisimmän Kärppä-ajan pelien jälkeiset lehdistötilaisuudet ovat riittänyt mulle toivomaan Laten valmennusuralle pelkkää huonoa.
 

Never stop the madness

Luottopelaaja
Viestejä
1 946
Minkäs takia muuten Lauri Marjamäki on niin vihattu täällä?

Ei haittaa, että Kärpät kyntää, mutta toivottavasti Late saisi taas jutun juonesta kiinni. Itse en pidä millään muotoa vastenmielisenä, päin vastoin.
No ehkäpä jatkuva vinkuminen tuomareista, Ilveksen kutsuminen ostojoukkueeksi, vaikka itse valmentaa Liigan kalleinta rosteria ja viime kausi on todistanut uhon olevan täysin ilmaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 430
Minkäs takia muuten Lauri Marjamäki on niin vihattu täällä?

Ei haittaa, että Kärpät kyntää, mutta toivottavasti Late saisi taas jutun juonesta kiinni. Itse en pidä millään muotoa vastenmielisenä, päin vastoin.
Samaa mieltä ja paljon olen joutunut myös miestä puolustelemaan täällä.

Hyvä tyyppi ja ipan mies.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Minkäs takia muuten Lauri Marjamäki on niin vihattu täällä?

Ei haittaa, että Kärpät kyntää, mutta toivottavasti Late saisi taas jutun juonesta kiinni. Itse en pidä millään muotoa vastenmielisenä, päin vastoin.

Sun kannattaisi kuunnella miehen haastatteluita, vaikka hienoa Kärpät-aiheista Petopodia, josta vähän kritiikkiä saatuaan tämä herra Marjapensas totesi vähän kärjistetysti ilmaisten, että aivan paska podcast, jolle ei kannata antaa haastatteluita. Sama Marjapiirakka on kuitenkin myös sittemmin käynyt ylimielisesti tuhahtelemassa kyseisen podcastin haastatteluissa, kieltänyt kaikki ongelmat jne. Todella todella raskas heppu nykyään. Varmasti taakka painaa selässä ja on paha olla, mutta tuo asenne on silti aivan sietämätön. Lisäksi on jokseenkin huvittavaa, että kokenut valmentaja ohjeistaa kesken pelin aikuisia ammattiurheilijoita luistele, luistele!- ja tee sitä ja tee tätä-huudoin.

Jotain Latelle on tapahtunut ja varmaan oman hyvinvointinsakin puolesta olisi lopulta hyvä, kun pääsisi irtautumaan Oulun Kärpistä.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 711
Minkäs takia muuten Lauri Marjamäki on niin vihattu täällä?

Ei haittaa, että Kärpät kyntää, mutta toivottavasti Late saisi taas jutun juonesta kiinni. Itse en pidä millään muotoa vastenmielisenä, päin vastoin.
Onko tuo nyt niin vihattukaan?
Itse en pidä siitä pelistä mitä peluuttaa mutta se on saanut tuntemaan hienoista vastenmielisyyttä, että vika on aina muualla, milloin se on kolmen päivän takaisessa bussimatkassa, milloin siinä kun eivät ole levänneet, milloin siinä, että ovat levänneet jne.
Silloin meni maku kans aika perusteellisesti kun 2022 puolivälierissä leuka väpättäen kertoi mitä vääryyttä ovat kärsineet ja ääni väristen lopetti pressin "me ollaan Oulun Kärpät ja meidän täytyy voittaa monia vastustajia"

Mä lainaan tähän Juhani Tammista:
Mä häpeän!
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 711
Sun kannattaisi kuunnella miehen haastatteluita, vaikka hienoa Kärpät-aiheista Petopodia, josta vähän kritiikkiä saatuaan tämä herra Marjapensas totesi vähän kärjistetysti ilmaisten, että aivan paska podcast, jolle ei kannata antaa haastatteluita. Sama Marjapiirakka on kuitenkin myös sittemmin käynyt ylimielisesti tuhahtelemassa kyseisen podcastin haastatteluissa, kieltänyt kaikki ongelmat jne. Todella todella raskas heppu nykyään. Varmasti taakka painaa selässä ja on paha olla, mutta tuo asenne on silti aivan sietämätön. Lisäksi on jokseenkin huvittavaa, että kokenut valmentaja ohjeistaa kesken pelin aikuisia ammattiurheilijoita luistele, luistele!- ja tee sitä ja tee tätä-huudoin.

Jotain Latelle on tapahtunut ja varmaan oman hyvinvointinsakin puolesta olisi lopulta hyvä, kun pääsisi irtautumaan Oulun Kärpistä.
Melkoinen juttu oli Petopodissa sekin, kun juontaja kertoi, että yksi kokeneemman pään peluri oli kertonut, että ajatteli, että "eiköhän tää ollut tässä", kun treeneissä ohjeistettiin, että olet liian lähellä laitaa.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Melkoinen juttu oli Petopodissa sekin, kun juontaja kertoi, että yksi kokeneemman pään peluri oli kertonut, että ajatteli, että "eiköhän tää ollut tässä", kun treeneissä ohjeistettiin, että olet liian lähellä laitaa.

Kuten myös se, kun haastattelija otti mm. kuuntelijapalautteeseen ja katsomon mielenilmauksiin jne. perustuen esille sen, että Kärpät-kannattajista paistaa jonkinmoinen ärtymys tällä hetkellä, niin Marjamäki tiuskaisi jotain siihen suuntaan, ettei mitään sellaista kyllä oo kyllä huomannut.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 728
Melkoinen juttu oli Petopodissa sekin, kun juontaja kertoi, että yksi kokeneemman pään peluri oli kertonut, että ajatteli, että "eiköhän tää ollut tässä", kun treeneissä ohjeistettiin, että olet liian lähellä laitaa.
Tuo oli hauska juttu tosiaan. Omaan mieleen tuli että olisiko Mika Pyörälä jopa kyseessä, ainakaan sille ukolle tuskin paljon tartti neuvoa antaa miten pelata laitojen läheisyydessä. Ja lopetti siihen puolivälierä sarjaan.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 711
Tuo oli hauska juttu tosiaan. Omaan mieleen tuli että olisiko Mika Pyörälä jopa kyseessä, ainakaan sille ukolle tuskin paljon tartti neuvoa antaa miten pelata laitojen läheisyydessä. Ja lopetti siihen puolivälierä sarjaan.
Sama tuli itsellä mieleen.
Tänään muuten esiinty lehdistötilaisuudessa ihan ryhdikkäästi.
Toki siitä voi olla montaa mieltä, kun sanoi olevansa tyytyväinen heidän pelaamiseensa ja että kun näin jatketaan niin pisteitäkin tulee.
 
Ylös