Oulun Kärpät

Toki varmaan Rädystä kyselyitä tulee pitkin Suomea. Ilvekseen tietysti olisi hyvä tulla kun tuttu seura ja edellisen kerran pudotuspelit jätti paljon toivomisen varaa. Nyt olisi paikka ottaa takaisin se heikko kevät. Hakanpää taitaa olla niin puolikuntoinen ja itseluottamus nollissa etten niin välitä. Horse Salmela on oikeassa porukassa ihan vahvistus kuten KalPasta nähtiin.

Ilveksessäkin valmentajaa vaihdettiin jatkuvasti eikä isossa kuvassa mikään muuttunut. Ei toki oikein työkalujakaan saatu.

Haetaan kiekollista pakkia ja foorumi unelmoi Rädystä ja Horsesta:D

Ei sillä, kyllä mulle Räty maistuis paljon paremmin kuin hyvin ja unelmoin hänestä hyvin mielelläni mutta kyllä se kiekollinen kakkospakki ois tässä vaiheessa se tärkein.

Vittu sen mä sanon, että jos kaikista mahdollisista tänne hankitaan Horse takaisin, niin sitten on minulla mielisairaala seuraava osoite.

"Ilves on tehnyt tunnusteluja lähes 400 SM-liiga ottelua tehnyt puolustajasta, joka on pelannut joukkueissaan runkopelaajana sekä voittanut sekä CHL- että Suomen mestaruuden".

Foorumi: Nyt on Tillulla asia-meininki. Vihko on auki ja vilkku päällä

"Tuomas Salmela palaa Ilvekseen"

VITUN TILLU!!!!

"Ilves on tehnyt tunnusteluja lähes 400 SM-liiga ottelua tehnyt puolustajasta, joka on pelannut joukkueissaan runkopelaajana sekä voittanut sekä CHL- että Suomen mestaruuden".

Foorumi: Nyt on Tillulla asia-meininki. Vihko on auki ja vilkku päällä

"Tuomas Salmela palaa Ilvekseen"

VITUN TILLU!!!!
En tiiä mitä hait tällä, mutta en enää ikinä halua nähdä Salmelaa ilveksessä. Itsellä edes Otto Latvala ei nosta verenpaineita yhtä paljon. Kaikki aivan älyttömät kiekolliset ratkaisut ja pitkät kiekot on jääny verkkokalvoille.

Takaisin